کولرگازی 12000 اجنرال

انواع کولر گازی اجنرال

کولرگازی 12000 اجنرال

۳,۸۰۸ بازديد

تفاوت کولرگازی اینورتر و معمولی در اسپلیت اجنرال 12000

زمانی که به خرید یک دستگاه کولرگازی اقدام میکنیم لازم است تفاوتهای خاصی را مد نظر قرار داد که در این میان مقایسه کولرهای با تکنولوژی اینورتر و فاقد اینورتر از اهمیت بیشتری برخوردار است. درواقع این دو نوع سیستم بصورت یکسان عمل میکنند اما تفوات آنها را باید در اینکه کدام نوع کمپرسور سیستم را به اجرا در می آورد جستجو کرد. کمپرسور را بطور خلاصه میتوان قسمتی از کولرگازی 12000 اجنرال مطرح کرد که وظیفه آن فشردن و متراکم سازی گاز مبرد می باشد تا در اثر این عمل گاز به مایع تبدیل شده و نهایتا منبسط گردد. نتیجه این کنش و واکنش ها سرد شدن گاز مبرد و خنک شدن محیط می باشد.

حال که این تعاریف مشخص شد به سوال اصلی تفاوت بین دو کولرگازی اینورتر و فاقد اینورتر پاسخ می دهیم.

بزرگترین و اصلی ترین تفاوت این دو را میتوان به عملکرد معکوس کمپرسور نسبت داد. چرا که این عملکرد مهم ترین ابزار در صرفه جویی انرژی می باشد.

کار معکوس کننده در واقع کمک به کنترل سرعت فرکانس کمپرسور می باشد، و به این وسیله دما را هر چقدر که نیاز باشد تغییر می دهد. همین مسئله ساده میتواند کاهش چشمگیری در کولرگازی اجنرال 12000 پدید آورد. در حالی که در کولرگازی اجنرال غیراینورترکمپرسور در دو حالت کار میکند که یا از تمام ظرفیت خود استفاده میکند و یا بطور کل خاموش میشود و دوباره روشن میگردد همین مسئله مصرف برق را به حداکثر رسانده و با این کولرگازی پرمصرف جز صرف هزینه های گزاف برق چیز دیگری نصیب شما نمیشود.

 

به طور کوتاه می توان گفت که کولرگازی 12000 اجنرال اینورتر با سیستم دقیق تر و بهینه تری عمل میکند. سیستم تهویه هوای غیراینورتر حرارت یا سرمای ثابتی را با قدرت ثابت بوسیله کمپرسور در سرعتی ثابت فراهم می کند. و همچنین کمپرسور باید در اوقات زیادی مکررا خاموش و روشن گردد. از طرفی دیگر کولرگازی 12000 اجنرال اینورتر دارای کمپرسور کنترل شونده ای می باشد که در زمان تغییر دمای کولرگازی دور موتور کمپرسور بصورت متناوب و حرفه ای تغییر میابد که باعث میشود از نظر بهره وری انرژی مناسبترین سیستم می باشد.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/split-lg-inverter-12000-فروشگاه.html


منابع:

 
shorturl.at/nvCYZ
https://bit.ly/2s9kvlr
https://tinyurl.com/rplcpy7
https://is.gd/zgWNDZ
https://v.ht/oCbw
http://i3t.ir/P139j
http://gg.gg/fz7ek
https://opizo.com/VHifP0
http://bit.do/fjXCq
https://b2n.ir/987509

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.