کولرگازی ال جی بانه

انواع کولر گازی اجنرال

کولرگازی ال جی بانه

۳,۹۱۶ بازديد

کولر های گازی نسل جدید همواره از سیستم های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند که می توانند تا به میزان 73 درصد از مصرف برق منزل و یا محیط کار شما را کاهش دهند اما چطور این موضوع قابل برداشت است؟ به لطف دو سیستم دی سی اینورتر و سیستم اسکن هوشمند همواره این شرایط به وجود خواهد آمد اما این این دو سیستم چیستند و چگونه می تواند تا اینقدر در کاهش مصرف برق موثر باشد؟ البته در این مقاله در خصوص کولر های گازی شرکت ال جی قصد داریم صحبت کنیم و این موارد در تمامی محصولات شرکت ال جی کاملا صادق است. شما برای آن که بتوانید قیمت کولرگازی ال جی در بانه را به خوبی بدایند باید به وبسایت بانه انتخاب مراجعه کنید.

 

سیستم دی سی اینور تر چیست؟

سیستم دی سی اینور یکی از موارد کاهش دهنده مصرف برق است که به میزان 60 درصد می توان این موضوع را رقم بزند اما این سیستم چیست؟ در مدل های پیشین کولر های گازی همواره هنگامی که دمای محیط از حد معین خود افزایش پیدا می کرد فرد با خاموش نمودن کولر گازی شرایط دمایی را به حد معمول خود می رساند و سپس مجدد کولر را روشن می کرد. این کار ممکن بود در طول روز بیش از 20 الی 30 بار انجام شود اما در این حالت با استفاده از تکنولوژی دی سی اینورتر دیگر نیازی به خاموش و روشن کردن مجدد کولر نیست بلکه با استفاده از سنسوری که در این محصول تعبیه شده است، به محض اینکه دمای محیط به یک درجه معین رسید دستگاه شما به صورت اتوماتیک دور موتور را کاهش می دهد و این مورد به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق به سزا است.

سیستم اسکن هوشمند نیز با تشخیص دمای محیط و ورود و خروج افراد می تواند تعادل دمایی را حفظ کند. لطفا برای کسب اطالاعات بیشتر در خصوص قیمت کولرگازی ال جی در بانه با ما در تماس باشید.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg.html

منابع:

 
shorturl.at/hmxBN
https://bit.ly/2Lvstw4
https://tinyurl.com/w6lo2cl
http://tiny.cc/2dndhz
https://is.gd/CnuCl2
https://v.ht/2iMd
http://i3t.ir/995oL
http://gg.gg/fz6ov
https://opizo.com/Jpf6Xn
http://bit.do/fjW5c

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.