کولرگازی 30000 اجنرال

انواع کولر گازی اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال

۳,۶۶۲ بازديد

مصرف کولرهای گازی امروزه بسیار بیشتر از قبل شده است و هر روز برند های متفاوت و مختلفی محصولات خاص خود را با کیفیت و کارایی بالاتری تولید می کنند اکنون تمامی برند ها محصولات خاص خود را به گون های تهیه و ساخته اند که با استفاده از آن می توانید تا حدود 73 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنید و اینی مشخصه را مدیون استفاده از سیستم دی سی اینورتر و سیستم اسمارت هوشمند خواهیم بود. اما این دو سیستم چگونه می توانند مصرف برق را به این میزان کاهش دهند؟

 

استفاده از سیستم دی سی اینورتر:

استفاده از این سیستم به تنهایی می تواند به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق دخیل باشد از این رو برای آن دسته از افرادی که در گذشته بالاجبار به خاموش و روشن نمودن کولر می نمودند توصیه می شود از این سیستم استفاده کنند چراکه در این سیستم شما می توانید به تنهایی به میزان 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنید. این سیستم با کاهش دور موتور می تواند شرایطی را برای شما فراهم آورد تا دیگر به دنبال خاموش و یا روشن نمودن مجدد کولر خود نکنید.

 

استفاده از سیستم اسمارت هوشمند:

سیستم اسمارت هوشمند نیز در هنگام فعال سازی آن می تواند به میزان 13 درصد در کاهش مصرف برق دخیل باشد. شرایط یه این صورت است که با استفاده از اشعه مادون قرمز موجود در این دستگاه به راحتی می تواند تعداد افراد موجود در اتاق را به خوبی شناسایی کند و با کم و زیاد شدن جمعیت دما را افزایش و یا کاهش دهد.

 

شما برای آن که بتوانید از قیمت کولرگازی 30000 اجنرال اطلاعات کاملی را به دست آورید می توانید به وبسایت بانه انتخاب مراجعه کنید و تمامی محصولات این مجموعه را با قیمت و کیفیتی بسیار مناسب تهیه و خریداری کنید.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/کولر-گازی-جدید-2018-اجنرال-دی-سی-اینورتر-۳۰۰۰۰-مدل-asgs30lfca-کم-مصرف-a-فروشگاه.html


منابع:


https://opizo.com/mka1DT

http://gg.gg/fyw7l

http://i3t.ir/Fcnza

https://v.ht/nlIT

https://is.gd/bQTn31

http://tiny.cc/7trbhz

https://tinyurl.com/rcudlb4

https://bit.ly/2YjtVHk

http://bit.do/fjMrZ

https://b2n.ir/398495

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.