چرا کولرگازی گری Gree بهترین انتخاب است؟

۲,۵۴۵ بازديد

کولرگازی گری به گزارش ایلنا، یکی از سه دستگاه تهویه مطبوع تولید شده در جهان است. گری یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین مارک‌های چینی در بازار تهویه هوا است که هم اکنون در کشورهایی غیر از چین تولید می‌شود و برای سایر مارک‌های معتبر به یک رقیب سرسخت تبدیل شده است. گری در پیشرفته‌ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد را داشته باشد. آنچه گری را به یک محصول رقابتی تبدیل می‌کند ترکیبی هوشمندانه از تحقیق، فناوری پیشرفته، راحتی مشتری و تعهد به انجام کارهای مناسب است.


کولرگازی گری یکی از مرغوب‌ترین محصولات چین است که به عنوان رقیبی قوی با سایر مارک‌های معتبر شناخته می‌شود و حجم بالای تولید و فروش آن در بازارهای جهانی این امر را تأیید می‌کند.

سیستم‌های تهویه مطبوع دیگر فقط یک دستگاه خنک کننده نیستند بلکه با سیستم‌های فنی و اقتصادی پیشرفته خود سبک زندگی خود را تغییر می‌دهند. یکی از رایج‌ترین تصورات غلط در مورد اسپلیت ها، مصرف زیاد انرژی آنهاست.

اسپلیت های خنک کننده و گرمایشی با کمپرسورهای مجهز به اینورتر از جمله کم مصرف‌ترین کولرهای گازی می‌باشند. فن آوری اینورتر مصرف انرژی را تا 65٪ کاهش می‌دهد و در عین حال هزینه‌های قبض برق را نیز کاهش می‌دهد و در نتیجه هوا بسیار مطبوع‌تر خواهد بود. موتورهای اینورتر یک دیوار بزرگ بین سیستم‌های تهویه مطبوع قدیمی و جدید هستند.

کولرگازی گری مدل اسپلیت

در کولرگازی گری مدل اسپلیت قدرت پرتاب باد عالی است، نیروی باد در حفظ تعادل دما نقش دارد. قدرت پرتاب باد یعنی سیستم تهویه هوا تا چه اندازه می‌تواند باد خنک را منتقل کند که معمولاً توسط یک عدد در متر نشان داده می‌شود.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تهویه هوا نوع دیواری آن است که بخشی از آن در داخل اتاق و موتور در محیطی دور از محل نصب می‌شود. این نوع تهویه هوا نسبت به انواع دیگر فضای بیشتری را اشغال می‌کند. اسپلیت های گری یکی از کم مصرف‌ترین و آرام ترین اسپلیت های موجود در بازار است.

ویژگی‌های کولرگازی گری

با توجه به آب و هوای متفاوت در مناطق مختلف، گری تصمیم به ساخت کمپرسورهای مناسب برای هر نوع آب و هوا گرفت! کمپرسور سنگین T3 و کمپرسور T1. کمپرسورهای T1 و T3 هر دو کم مصرف هستند و در اکثر مدلهای جدید اینورتر قرار دارند. مدل‌های اینورتر از گاز مبرد R410 استفاده می‌کنند. خریدار می‌تواند با توجه به آب و هوای سکونت خود، نوع مناسب را انتخاب کند.

سیستم‌های تهویه مطبوع گری بعد از اجنرال جزو بهترین سیستم‌های تهویه هوا محسوب می‌شوند و با استفاده از گاز R410 به جای گاز R22، عملکرد خنک کنندگی و گرمایشی را بهبود می‌بخشند و باعث افزایش عمر و دوام دستگاه می‌شوند. سیستم‌های تهویه مطبوع جدیدتر گری از فن آوری اینورتر برای کنترل و به حداقل رساندن مصرف انرژی استفاده می‌کنند تا در صورت استفاده مداوم از تهویه هوا از انرژی کمتری استفاده شود. کولرهای گازی گری در ظرفیتهای مختلف تولید می‌شوند. به عنوان مثال می‌توان به 9000 کولر گازی گری، کولر گازی گری 12000، کولر گازی گری 18000، کولر گازی گری 24000، 30 هزار کولر گازی گری اشاره کرد. همچنین، قیمت مناسب آن در مقایسه با فناوری‌های مورد استفاده و عملکرد خنک کنندگی و گرمایشی مناسب می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
 
سایت هدف:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.