آشنایی با کولرگازی 30000 اجنرال دیواری سرد و گرم

۲,۷۰۳ بازديد

کولرگازی 30000 اجنرال یکی از بهترین انواع دستگاه‌های تولیدی و عرضه شده توسط شرکت کره‌ای اجنرال است. این نوع تهویه مطبوع گرم و سرد به دلیل طراحی دیواری مناسب بهترین گزینه برای سالن‌ها و اماکن عمومی است، زیرا با ظرفیت بسیار بالای 30،000 آن می‌تواند در کمترین زمان ممکن به راحتی گرمایشی و سرمایشی عمل کند. نوع موتور مورد استفاده برای سیستم تهویه مطبوع اجنرال پیستونی است که انرژی بسیار کمتری نسبت به موتورهای دیگر هدر می‌دهد و با میزان صدای کمتری همراه است.


کولرگازی 30000 اجنرال طراحی کاملاً استانداردی دارد و به دلیل وجود فیلتر تصفیه هوا به راحتی هوای موجود را از وجود گرد و غبار ریز و آلودگی محافظت می‌کند. همچنین می‌توانید با تنظیم خودکار جریان هوا، هوای خنک یا گرم از هر زاویه‌ای داشته باشید. طراحی فیلتر کولر گازی O-General قابلیت دمیدن باد به چهار روش را دارد که با تابش بسیار زیاد محیط را در تابستان کاملاً خنک می‌کند. در آخر با توجه به اینکه پنل داخلی OGeneral Air Conditioner کاملاً شیک و زیبا طراحی شده است، می‌توانید آن را در هر جای خانه قرار دهید.

ظرفیت فوق العاده بالای کولرگازی 30000 اجنرال و نقش آن در گرم و سرد کردن محیط

بدون شک هنگام انتخاب یک نوع سیستم تهویه هوا، اولین چیزی که به ذهن کاربر می‌رسد این است که دارای طراحی زیبا بوده و هم عملکرد گرم و هم سرد را از توان بالایی برخوردار می‌کند. ما به شما تهویه مطبوع 30000 اجنرال را پیشنهاد می‌کنیم. کولر گازی اجنرال به دلیل ظرفیت بالای آن می‌تواند به راحتی وسیع‌ترین محیط و مکان‌ها را گرم و خنک کند. ظرفیت بالای 30000 این مدل از تهویه هوا در هر دو محیط گرم و سرد کاملاً کار می‌کند، به گونه‌ای که اگر می‌خواهید از آن در محیط‌های بسیار گرم مانند مناطق گرم مناطق جنوبی گرمسیری استفاده کنید، هوای کاملاً مطبوعی را فراهم می‌کند. وجود تابلو طلایی که بتواند هوا را از چهار جهت پرتاب کند، در تولید هوای مورد نظر مؤثر است، زیرا با تنظیم آن به دلخواه خود می‌توانید از هر زاویه هوای مناسبی داشته باشید.

کمپرسور پیستونی کولرگازی 30000 اجنرال

از جمله مشخصات تهویه مطبوع که کاربران توجه زیادی به آن می‌کنند نوع کمپرسور مورد استفاده در آن است. در حالی که مدت طولانی است که از سیستم تهویه هوا استفاده می‌کنید، ممکن است دستگاه صدا را شروع کند و اجنرال از یک موتور پیستونی برای حل این مشکل برای برخی از سیستم‌های تهویه مطبوع خود استفاده کرده است. ضمناً تهویه هوای دیواری سرد و گرم اجنرال به کمپرسور پیستونی مجهز شده است. این موتور حتی در ساکت‌ترین لحظات شب به خوبی کار می‌کند، زیرا با صدای بسیار کم همراه است. انرژی کم هدر رفته چیز دیگری است که باعث شده موتور پیستونی تهویه هوای اجنرال محبوب شود، زیرا اگر می‌خواهید از سیستم تهویه مطبوع به طور مداوم استفاده کنید، با مصرف کم انرژی روبرو خواهید شد.

طراحی پنل کولرگازی 30000 اجنرال

همانطور که قبلاً ذکر شد، کولر گازی اجنرال دیواری از یک صفحه داخلی و یک موتور خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که در قسمت داخلی قرار می‌گیرد از طراحی استاندارد و زیبایی برخوردار است و به دلیل اندازه مناسب می‌توانید آن را در هر کجا قرار دهید. وجود تیغه‌های این تهویه هوا از چهار جهت: راست، چپ (افقی)، بالا و پایین (عمودی) به کاربر این امکان را می‌دهد تا جهت باد را از هر زاویه تنظیم کند. همچنین موتور خارجی تهویه مطبوع اجنرال که بزرگتر از پنل داخلی است و معمولاً در پشت بام قرار دارد، به باله‌های مشبک مانند مجهز شده است. این تیغه‌ها دارای یک لایه طلایی هستند که از هوازدگی جلوگیری می‌کند. در آخر باید گفت که کولر گازی OGeneral 3000 یکی از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال است و بدون شک با انتخاب آن زندگی آرام و سالم را تجربه خواهید کرد.
 
سایت هدف:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.