بررسی امکانات تلویزیون ال جی SM9000 (بخش اول)

۲,۶۹۳ بازديد
یکی از LED های 2019 و بسیار با­کیفیت ال جی از سری 9 تلویزیون ال جی SM9000 نام دارد که یکی از مدعیان ال جی در زمینه تلویزیون های هوشمند با کیفیت تصویر 4K و یکی از بهترین ها برای گیمینگ است. SM9000 یکی از محصولات با کیفیت و رده بالا است که علاوه بر امکانات متنوع و جدید، طراحی آن هم با مدل سال قبل فرق دارد و قیمت مناسبی هم دارد. اگر قصد خرید تلویزیون جدید با قیمت مناسب رو دارید پس با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون ال جی
SM9000

LG SM9000 دارای طراحی عالی است و تقریبا مشابه با SM9500 است. این تلویزیون دارای یک پایه مرکزی است که نیاز به فضای کمتری روی میز دارد و کانال پشت پایه را می توان برای مدیریت کابل ها مورد استفاده قرار داد. این تلویزیون دارای یک طراحی براق و مدرن است، همچنین بسیار نازک است و روی دیوار بسیار بزرگ به نظر می رسد.

حاشیه های این تلویزیون مانند صفحه نمایSK9000 ، بسیار نازک هستند. صفحه نمایش روی حاشیه ها قرار دارد، بنابراین صفحه نمایش به خوبی محافظت نمی شود و می تواند هنگام حمل و نقل تلویزیون به راحتی آسیب ببیند. پس باید مواظب باشید. بعضی از ورودی ها در پشت تلویزیون قرار دارند، اما ورودی هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، در کناره های تلویزیون قرار دارند که این بسیار عالی است، زیرا در هنگام استفاده در دسترس هستند. پشت پایه توخالی است و می تواند برای مدیریت کابل مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت کلی تلويزيون SM9000 مناسب است. این مدل با وارد شدن ضربه بسيار بيشتر از مدل سال گذشته و SM9500 تکان میخورد. به همين دليل ما نمره پايين تری را به آن داديم.
LG SM9000 در کل کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. مانند اکثر تلویزیون های با پنل IPS، نمی تواند رنگ مشکی عمیق را به خوبی نمایش دهد و این در اتاق تاریک بیشتر قابل توجه است. این مدل دارای قابلیت لوکال دایمینگ با نوردهی کامل است که متاسفانه، زیاد به عملکرد آن در اتاق تاریک کمک نمی کند. SM9000 دارای روشنایی خوبی در محتوای SDR و روشنایی مناسب در محتوای HDR است، اما بسیار کم نورتر از SM9500 است. با این وجود، این تلویزیون با وجود هاله های قابل توجه در رنگ های نزدیک به هم، دارای شیب تصویر بسیار عالی است، همچنین دارای طیف گسترده ای از رنگ ها است.

یکنواختی خاکستری

یکنواختی رنگ خاکستری مناسب و کمی بهتر از مدل SM9500 است. دو طرف صفحه نمایش به طرز قابل توجهی تیره تر هستند. در مرکز صفحه، برخی از اثرات صفحه نمایش کثیف (DSE) وجود دارد. و در صحنه های نزدیک به سیاه، یکنواختی خیلی بهتر است و مشکل قابل توجهی وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.