پارامترهای تخصصی جهت خرید داکت اسپلیت ال جی سایت تاسیسات دات کام

۲,۷۱۵ بازديد

داکت اسپلیت ال جی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت کره‌ای است که یک برند مشهور در زمینه لوازم خانگی است. محصولات این شرکت جزء محصولات با کیفیت لوازم خانگی موجود در بازار بویژه در بازار ایران است و سیستم‌های تهویه مطبوع این شرکت نیز مانند سایر محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

مشخصات داکت اسپلیتLG

داکت اسپیلت ال جی توانایی تهیه هوای گرم در زمستان و هوای خنک و دلپذیر در تابستان در کمترین زمان و با عملکرد آرام دارد. این سیستم تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی از یک کمپرسور روتاری و یک کمپرسور اسکرال استفاده می‌کند. کمپرسور روتاری یکی از کمپرسورهای مورد استفاده در این سیستم تهویه مطبوع به دلیل سطح سر و صدای کم و لرزش کمتر، داشتن قطعات کمتری و کاهش مصرف انرژی کمتری کمپرسور روتاری است.

تعداد کمی از مارک‌ها از کمپرسورهای اسکرال در duct split استفاده می‌کنند که LG یکی از آنهاست. از کمپرسورهای اسکرال در داکت اسپلیت های با ظرفیت بیشتر از 36000 Btu استفاده می‌شود. با اتصال کیت اینورتر به کمپرسور، ال جی داکت اسپلیت معمولی را به اینورتر تبدیل می‌کند و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.
گاز مبرد در داکت اسپلیت سقفی ال جی از نوع R410 است و توسط شرکت ال جی در ظرفیت‌های 24000 تا 60،000 Btu در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود.

LG Duct Split مانند سایر مارک‌ها دارای دو بخش واحد داخلی و واحد فضای باز است و عملکردی مشابه آنها دارد به این معنی که گاز مبرد از داخل کندانسور وارد واحد داخلی می‌شود و گرمای هوا را از داخل هوا جذب می‌کند. از دستگاه و هوای خنک از پنکه به محیط منتقل می‌شود. در چرخه گرمایش، گاز گرم می‌شود و وارد سیم پیچ واحد داخلی می‌شود و هوا را گرم می‌کند که توسط پنکه به اتاق منتقل می‌شود.

میزان مصرف برق در داکت اسپلیت ال جی

برای کاهش مصرف برق در زمستان، کویل آب گرم ال جی را می‌توان جلوی واحد داخلی قرار داد. در این روش، آب گرم از طریق موتورخانه یا پکیج، به کویل آب گرم منتقل می‌شود، جایی که با هوای گرم شده با کوئل هوا گرم می‌شود و از طریق پنکه وارد اتاق می‌شود.

خرید داکت اسپلیت ال جی

خرید داکت اسپلیت ال جی با توجه به نیاز مشتری انجام می‌شود، از جمله مکان مورد استفاده، فضای مورد نظر، استفاده از فضا، ظرفیت مورد نظر و غیره. ضمانت 5 ساله کمپرسور محصول ال جی و 2 سال ضمانت قطعات فنی باعث می‌شود خرید محصولات ال جی ایمن باشد.

قیمت داکت اسپلیت ال جی

قیمت داکت اسپلیت ال جی با توجه به مشخصات فنی محصولات متفاوت است. نوع و مدل داکت اسپلیت سقفی ال جی، ظرفیت آن بر قیمت داکت اسپلیت ال جی تأثیر می‌گذارد، به عنوان مثال هرچه ظرفیت داکت اسپلیت بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. همچنین نوع کمپرسور و اینورتر یا سادگی آن قیمت داکت اسپلیت ال جی را تغییر می‌دهد.
داکت اسپلیت اینورتر ال جی گران‌تر از معمولی ال جی داکت اسپلیت است زیرا در کمپرسور کیت اینورتر وجود دارد. قیمت داکت اسپلیت ال جی در مقایسه با مشخصات فنی آن منطقی است، اما لازم به ذکر است که نسبت به داکت اسپلیت ایرانی گران‌تر است.
 
مرجع مقاله:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.