نقد و بررسی قیمت کولر گازی ال جی اینورتر 18000

۲,۶۶۱ بازديد

کولر گازی 18000 ال جی، خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی پیشرفته همیشه دغدغه بسیاری از خریداران بوده است. وجود برندهای مختلف و معروف گاهی اوقات باعث شده است تا از انتخاب یک کالای با کیفیت‌تر و مناسب بودجه و کاربردی که ما انتظار داریم محروم شویم. توجه به نکات مهمی از جمله ظرفیت و فضایی که کولر در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم می‌باشد.

کولر گازی 18000 ال جی یکی از بهترین گزینه‌های شما برای مقابله با هوای گرم در فصل‌های گرم می‌باشد. گرم شدن زمین و کم شدن منابع آب در بسیاری از کشورها استفاده از تجهیزات خنک کننده پیشرفته‌تر را می‌طلبد. کولرهای آبی به علت وجود رطوبت مکان مناسبی برای رشد انواع میکروب‌ها و باکتری و قارچ‌ها می‌گردد که دلیلی برای افزایش بیماریهای تنفسی و حساسیت‌ها می‌باشند. کولر گازی ال جی از نظر نوع به چند دسته تقسیم می‌شود:

- کولر گازی پنجره‌ای
- کولر گازی پرتابل
- کولر گازی اسپیلت
- کولر گازی ایستاده

نکات مهمی که در خرید کولر گازی 18000 ال جی باید به آن توجه کرد
:

1- ظرفیت خریداری شده مناسب فضا و کاربردی که انتظار دارد باشد
اگر متراژ فضای اتاق شما چه اداری و چه مسکونی بین 18 تا 32 متر باشد، خریداری کولر گازی 18 هزار ال جی کار عاقلانه‌ای بوده است.
2- شرایط خریداری کولر را در نظر بگیرید
کاربردی که از کولر گازی انتظار دارید برای موارد مسکونی است یا تجاری یا اداری
3- منطقه‌ای که کولر گازی 18000 ال جی را برای آن خریداری کرده‌اید چه آب و هوایی دارد
باید با توجه به میانگین آب و هوایی شهر مورد نظر در تابستان اقدام به خرید آن کرده باشید
4- تابش نور مستقیم خورشید به فضا و مکانی که کولر 18000 ال جی را استفاده می‌کنید تا چه اندازه می‌باشد
5- تعداد افراد ساکن در محل نصب کولر گازی 18 هزار ال جی چند نفر است.
6- شکل و طراحی فضایی که کولر در آن استفاده می‌شود به چه صورت است
محل نصب کولر با ید به شکلی باشد که جریان هوا در محیط وجود داشته باشد.
7- نوع کمپرسور انتخابی برای کولر مناسب با منطقه آب و هوایی انتخاب شود
8- مصرف انرژی آن در حد معقول و منطقی باشد
اکثر افراد به علت اینکه فکر می‌کنند که مصرف انرژی کولر گازی بیشتر از کولر آبی است آن را انتخاب نمی کنند اما باید توجه داشت که این یک تصور اشتباه می‌باشد.
9- ارتفاع سقف مکانی که کولر برای آن خریداری می‌شود
از نکات مهم دیگری که در خرید کولر گازی 18000 ال جی تأثیر گذار است ارتفاع سقف می‌باشد. معمولاً ارتفاع سقف بین 7/2 تا 0/3 متر است. اگر ارتفاع سقف بیشتر شد باید برای خنک شدن بهتر ظرفیت بالاتر رود تا بتواند گردش هوای بهتری داشته باشد
10- دستگاه‌ها و فضاهای تولد کننده گرما
مکان‌هایی که در آن گرما تولید می‌شود مانند آشپزخانه و فضاهای نزدیک به آن برای خنک شدن به کولرهای با ظرفیت بالا احتیاج دارند.
11- گردش هوا
گردش هوای خوب باعث خنک شدن سریع فضا می‌شود. در مکان‌هایی که گردش هوا کم است باید از چند کولر برای خنک شدن هوا استفاده کرد که این کولرها در فضاهای معینی از یکدیگر نصب می‌شوند.

خرید کولر گازی نو به صرفه‌تر است یا تعمیر کولر گازی قدیمی

خرید کولر گازی 18000 ال جی در صورتی توصیه می‌شود که شما تمام مراحل بررسی خرابی‌های کولر قدیمی خود را انجام داده باشید و کولر تحت هیچ شرایطی تعمیر نشود که در آن صورت پس از مشاوره با توجه به نیاز خود کولر گازی را خریداری می‌کنید

آیا خرید کولر گازی ال جی 18000 دست دوم عاقلانه است؟

گاهی اوقات شرایط خرید کولر گازی نو وجود ندارد یا افرادی به دلیل جا به جایی نیازی به کولر گازی خود ندارند. خرید کولر گازی ال جی 18000 در صورت رعایت چند نکته حتماً به شما توصیه می‌شود:
1- ظرفیت کولر را با محلی کهم خواهید استفاده کنید تطابق دهید
2- بخش‌های مختلف کولر شامل بخش داخلی و خارجی آن را با حضور یک کارشناس با تجربه چک کنید
3- اسپلیت ها بدون نصب شده قابل چک کردن نیستند پس حتماً قبل از خرید در مورد شرایط خاص با فروشنده صحبت کنید تا اگر کولر کار نکرد بتوانید آن را پس دهید.
4- اصالت دستگاه را از نظر برند بررسی کنید.
5- پلاک و ظرفیت کولر را با ظرفیتی که قرار است خریداری کنید چک کنید چون ممکن است بعضی کولر گازی با ظرفیتی غیر از ظرفیت اصلی به شما بفروشند.
6- گاز خنک کننده داخل کولر باید با ظرفیت کولر همخوانی داشته باشد. استفاده از گازهای غیر استاندارد و نامناسب دستگاه شما را خراب خواهد کرد.
 
منبع:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.