بهترین قیمت کولر گازی ال جی ۳۶۰۰۰ اینورتر از نگاه کارشناسان

۲,۶۸۲ بازديد

کولر گازی 36000 ال جی از تولیدات کمپانی ال جی می باشد. ال جی هم اکنون یکی از بزرگترین صادر کنندگان کولر به تمام نقاط جهان است. کارخانه های تهویه مطبوع ال جی با خطوط تولید بی شمار برای تولید کولرهای گازی خانگی و سیستم های تهویه مطبوع تجاری از پیشرفته ترین و مجهزترین کارخانه های فعال در این زمینه در جهان هستند. شرکت ال جی اینورتر با معرفی مجموعه ای از سیستم های تهویه مطبوع خود به نام Art cool، توانست با طرح تقسیم آینه ای شکل جدید و طرح شیشه ای و ظرافت زیبا وارد بازار شود.

کولر گازی 36000 ال جی اینورتر اسپلیت مصرف انرژی کمی دارد و با فناوری اینورتر تولید می شوند. یک مبدل حرارتی بسیار کارآمد نیز در کل سری Art cool split تعبیه شده است. مانند تمام بخش های سری Art cool، دارای طراحی آینه ای شکل و شیشه ای است که به زیبایی آن می افزاید. عملکرد خنک کننده و گرمایشی خوب با حالت خواب راحت، تشخیص هوشمند دما و ... این تهویه مطبوع را منحصر به فرد و خاص می کند.

یکی از قابلیت های اسپلیت های تهویه مطبوع LG Art Cowell کنترل فعال انرژی و فیلترهای تصفیه هوا است. این اسپلیت می تواند هوای فضای زندگی شما را تازه و سالم نگه دارد. کولر گازی 36000 ال جی کم مصرف با بهره گیری از نسل جدید می باشند. با خرید کولر گازی 36000 ال جی می توانید از امکانات منحصر به فرد این محصول بهره مند شوید.

حسگر هوشمند در کولر گازی 36000 ال جی اینورتر

سنسور هوشمند به طور خودکار عدم حضور افراد در محیط اتاق را تشخیص می دهد، به تدریج مقدار هوای تازه را کاهش می دهد و اجازه می دهد هر 20 دقیقه درجه حرارت یک درجه سانتیگراد افزایش یابد. Spelit Art Cool Inverter V با استفاده از کمپرسور مخصوص در مناطق گرمسیری قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع در دمای محیط بیرون تا ۴۵ درجه سلسیوس است. این فناوری تا 13٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. کولر گازی ال جی 36000 با گاز مبرد R410a و اسکن هوشمند باعث می شود تا موتور دستگاه با سرعت متغیر کار کند و با 60٪ صرفه جویی در انرژی و مصرف برق درجه A بسیار مناسب است.

قابلیت تمیز کنندگی هوا در کولر گازی های کم مصرف ال جی اینورتر ۳۶۰۰۰

کولرهای گازی خانگی اینورتر LG از آخرین فناوری های بهداشتی برای حفظ سلامتی و طراوت فضای خانه بهره می برند. فناوری Plasmaster Lonizer Plus با تولید سه میلیون یون، هوا را در عرض 30 دقیقه استریل کرده و بوی نامطبوع را از بین می برد در حالی که 99.9٪ باکتری ها را از بین می برد. با استفاده از فناوری 3M و تولید بارهای الکترواستاتیک، سیستم چند منظوره در کمتر از 15 دقیقه آلرژن ها و ویروس های موجود در هوا را از بین می برد.
اینورتر شما با استفاده از کمپرسور مخصوص در مناطق استوایی قادر است هوای تازه و تهویه شده را در دمای بیرون تا 45 درجه سانتیگراد تأمین کند. سیستم محافظ Gold Fin TM به عنوان یک پوشش ایمنی از سطح مبدل حرارتی در برابر زنگ زدگی و سایر عوامل مخرب محیطی محافظت می کند و عمر آن تقریباً دو برابر رادیاتورهای معمولی است.

حالت خواب کولر گازی ال جی اینورتر

هنگام فعال سازی این عملکرد از طریق کنترل، دستگاه به طور خودکار هر 30 دقیقه یک درجه دما را افزایش می دهد و این فرآیند با افزایش 2 درجه ای درجه حرارت بیکار همراه خواهد بود. به عنوان مثال می توانید این تایمر را طوری تنظیم کنید که کولر گازی شب هنگام خواب به طور خودکار روشن شود.
 
منبع استفاده شده:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.