پژوهش از ضروریات جهت توسعه کشور محسوب می شود

۲,۶۳۸ بازديد

پژوهش از ضروریات جهت توسعه کشور محسوب می شود https://d77.ir/پژوهش-از-ضروریات-جهت-توسعه-کشور-محسوب-م/ دنیای 77 Wed, 16 Dec 2020 17:27:43 0000 استانی https://d77.ir/پژوهش-از-ضروریات-جهت-توسعه-کشور-محسوب-م/

دنیای 77 / سیستان و بلوچستان رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان ضمن اشاره به موفقیت پژوهشی این مرکز گفت: تحقیق و بررسی مسئله ای بسیار مهم و نیازهای توسعه ای کشور است که از اهمیت و شأن خاصی برخوردار است. رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان ضمن اشاره …

The post پژوهش از ضروریات جهت توسعه کشور محسوب می شود appeared first on دنیای 77.

دنیای 77 / سیستان و بلوچستان رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان ضمن اشاره به موفقیت پژوهشی این مرکز گفت: تحقیق و بررسی مسئله ای بسیار مهم و نیازهای توسعه ای کشور است که از اهمیت و شأن خاصی برخوردار است.

رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان ضمن اشاره به موفقیت پژوهشی این مرکز گفت: تحقیق و بررسی مسئله بسیار مهمی است و نیازهای توسعه ای کشور است که از اهمیت و عزت خاصی برخوردار است.

دکتر نارونین زاد در مراسم بزرگداشت پژوهشگران برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی سیستان سخنرانی کرد. مطالعه خاک و الزامات شیمیایی برای استفاده از زمین ، مدیریت زمین و بهسازی زمین ، افزایش حاصلخیزی خاک ، مطالعه استفاده از زمین برای محصولات زراعی و باغی ، ارزیابی ساختار موجود گیاه و کیفیت آب ، شوری خاک ، مدیریت غرقابی و بهسازی خاک و به شما کمک می کند اطلاعات دقیق و دقیق تری در مورد سودمندی زمین بدست آورید.

برای حفظ و توسعه این حفاظت ارزشمند ژنتیکی کشاورزان در منطقه سیستان ، توزیع و انتقال 25 جوانه گابنژاد سیستانی ، برای شرکت در برنامه های اصلاح نژاد با همکاری پژوهشگاه تحقیقات اصلاح نژاد شن و ماسه و کشت گندم ، یام معرفی انواع بازار و معرفی هندوانه فیروزه ای 99 از مراحل ارزشمند مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی سیستان است و افزود: تولید بلوک های خوراک دام برای استفاده بهینه از ضایعات مزرعه برای افزایش بازده تغذیه و بهبود نرخ تبدیل و کاهش ضایعات حین تغذیه ، به ویژه. در مواجهه با باد سیستان ، اقدامات دیگر شامل فیبر غیر طبیعی در تأمین غذای حیوانات و خوراک به صورت بلوک برای افزایش بازده تغذیه و بهبود نرخ تبدیل است.

در پایان از پژوهشگران برتر مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سیستان تقدیر شد.

انتهای پیام

The post پژوهش از ضروریات جهت توسعه کشور محسوب می شود appeared first on دنیای 77.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.