یخچال دوقلو سامسونگ Rr39/Rz28

انواع کولر گازی اجنرال

یخچال دوقلو سامسونگ Rr39/Rz28

۲,۶۲۲ بازديد

یخچال دوقلو سامسونگ Rr39/Rz28 https://topfroosh.com/shop/یخچال-دوقلو-سامسونگ-rr39-rz28/ https://topfroosh.com/shop/یخچال-دوقلو-سامسونگ-rr39-rz28/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 25 Dec 2020 17:33:10 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=665

  • دارای قفل کودک
  • اخطار باز ماندن درب
  • ظرفیت کل 40 فوت
  • دارای آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال دوقلو سامسونگ Rr39/Rz28

معرفی یخچال دوقلوی سامسونگ Rr39/Rz28

یخچال دو قلوی سامسونگ یکی از محصولات متنوع و پر کاربرد از برند سامسونگ است که در عین داشتن فضای زیاد، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. ویژگی هایی در این یخچال دو قولوی rr39rz28 وجود دارد که باعث شده یکی از منحصر به فرد ترین یخچال های ساید بای ساید محسوب شود. اگر بخواهیم ویژگی های یخچال سامسونگ دو قلو را به صورت مختصر توصیف کنیم باید بگوییم که این مدل یخچال سامسونگ  ضد برفک، مصرف بهینه انرژی، یخ ساز، آب سرد کن، نمایشگر ال ای دی، سیستم جریان هوای چند گانه، انعطاف پذیری بالا می باشد.

ویژگی ها و مشخصات یخچال سامسونگ دوقلو

یکی از ویژگی هایی که این مدل یخچال را نسبت به سایر مدل های ساید بای ساید برتر نشان داده این است که شما می توانید به دلخواه یخچال را در سمت چپ یا راست فریزر قرار دهید بدون آن که مدل و طراحی یخچال بهم بخورد. یخچال و فریزر مجهز به درب های  قرینه و معکوس می باشند بدین ترتیب به راحتی می توان هر دو را در کنار یک دیگر تنظیم کرد. وجود این دو درب باعث می شود که شما در هر سمتی که دوست دارید می توانید ان ها را تنظیم کنید.

دارای نمایشگر LED هوشمند

نمایشگر ال ای دی در هر دوی آن ها یعنی یخچال و فریزر مطابقت بالایی با دستگیره های درب دارد. این صفحه نمایش ال ای دی شما را قادر می سازد تا دمای یخچال را به راحتی تغییر دهید و اگر می خواهید که موادی زودتر سرد شوند می توانید دمای آن را به راحتی با لمس کردن این صفحه تغییر دهید. در این مدل یخچال سیستم های متفاوتی وجود دارد که باعث می شود شما به راحتی بتوانید با تنظیم نمودن آن بخش در مصرف برق صرفه جویی کنید. همان طور که گفته شد وجود برنامه جریان هوای چند گانه باعث می شود که دما در تمامی طبقات و کشوها به شکل یکسانی پخش شود. بدین ترتیب نگهداری انواع و اقسام مواد غذایی در هر قسمتی از یخچال دو قلوی سامسونگ امکان پذیر است.

کمپرسور Rr39/Rz28

کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ از نوع دیجیتال اینورتر می باشد که علاوه بر داشتن طول عمر بالا گزینه بسیار مناسبی در صرفه جویی مصرف انرژی می باشد این سیستم حدود ۴۰ درصد کمک می کند که یخچال فریزر در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشد. این سیستم‌ به راحتی می تواند دمای یخچال را با توجه به دمای محیط تنظیم کند. اینورتر در یخچال دو قلوی سامسونگ کمک می کند که تولید دی اکسید کربن در سیستم کم شود و بدین ترتیب میزان رطوبت لازم برای میوه ها و سبزیجات را فراهم خواهد کرد و از پلاسیده شدن آن ها جلوگیری بعمل می آورد.

قابلیت های دیگر سیستم اینورتر در این یخچال

اینورتر کمک می کند که صدای تولید شده توسط این سیستم بسیار کم باشد و بدین ترتیب شما با یخچالی کم سروصدا روبرو خواهید شد. یخچال فریزر rr39rz28 دارای برچسب مصرف انرژی Aمی باشد این یعنی از یخچال های کم مصرف است که در مصرف انرژی خصوصا برق صرفه جویی بالایی دارد. صدای تولیدی این یخچال ۴۳ دسی بل و مصرف انرژی آن در حدود ۱۴۳ کیلو وات است. در کل سیستم اینورتر در یخچال ها به منظور کاهش مصرف انرژی و کاهش نویز قرار داده می شود‌.

سیستم بدون برفک

معمولا خیلی از خانم های خانه دار از داشتن یخچال فریزر های برفکی ناراضی هستند به همین منظور کمپانی سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا بتواند سیستمی بدون برفک در یخچال فریز دو قلو ایجاد کند. وجود تکنولوژی truo no frost  درجه حرارت را در این یخچال و فریز به تعادل می رساند و از وجود برفک جلوگیری می کند. این سیستم از ایجاد یخ زدگی در انواع مواد غذایی جلوگیری می کند و باعث می شود که هیچ گاه مواد غذایی یخ زده شما دارای برفک نباشند. این سیستم کمک می کند که دمای یخچال در میزان خنکی مورد نظر باقی مانده و سرمای آن از دست نرود به همین سبب می توان گفت که شما با کاهنده مصرف انرژی روبرو هستید‌.

طبقه های ایمن در سامسونگ دو قلو

گاهی اوقات ممکن است حین خارج کردن کشوهای یخچال یا فریزر، کشو ها بیفتند برای جلوگیری از چنین اتفاقی سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا کشوهایی تولید کند که به صورت ریلی و روان کارکنند. این کشو ها به صورت کاملا ایمن کار می کنند و به هیچ عنوان حین باز کردن آن ها اتفاقی نخواهد افتاد. به همین سبب گذاشتن مواد غذایی در این یخچال فریزر سامسونگ کار بسیار راحتی است.

ظرفیت بالای سامسونگ Rr39/Rz28

دلیل آن که خیلی از کاربران یخچال دوقلوی سامسونگ ‌را انتخاب می کنند ظرفیت بالای آن است. برای کمپانی وسیع سامسونگ یخچالی که بتواند از طراحی زیبا در کنار سایز بزرگ و ظرفیت بالا بهره مند باشد کار سختی نیست. بدین ترتیب سامسونگ با تولید یخچال دو قلو کار را برای آن دسته از کاربرانی که در خانواده های پرجمعیت هستند آسان کرده است. اگر بخواهیم ظرفیت کلی یخچال دو قلوی سامسونگ را بررسی کنیم می توان گفت که در حدود ۳۶ فوت ظرفیت دارد. هم چنین با ۶۵۹ لیتر ظرفیت این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با خیال راحت هر نوع و مقدار مواد غذایی را در آن قرار دهد.

خنکی فوق العاده با metal cooling

به عبارتی می توان گفت که یخچال سامسونگ rr39rz28  بیش از هر چیز باید سیستم خنک کننده قوی و کارآمدی داشته باشد. از این رو در یخچال  سامسونگ از تکنولوژی METAL COOLING بر روی درب استفاده شده است که به سرد نگه داشتن دمای یخچال کمک می کند. با وجود این فناوری شما هر چقدر هم درب یخچال یا SHOW CASE را باز کنید دمای یخچال افت نخواهد کرد و غذاهای یخچال فاسد نخواهند شد.

این یک محفظه فلزی است که هوای سرد را انباشته می کند و با انتقال آن به بخش های مختلف یخچال هوای کل یخچال را سرد نگه می دارد بنابراین در تمامی گوشه و کنار یخچال هوا به شکل یکسان جریان دارد. این فناوری دمای سرد را در محیط یخچال حفظ کرده و مانع از خروج هوای سرد به بیرون می شود بدین ترتیب می توان با خیالی آسوده مواد غذایی مختلف را ذخیره و نگهداری کرد.

فناوری All.around cooling

پیش از این گفتیم که اولین مسئله ای که در انتخاب یخچال سامسونگ حائز اهمیت است سیستم خنک کنندگی آن می باشد. به دنبال آن یخچال سامسونگ با داشتن تکنولوژی و برنامه های مختلف خیال کاربران را از این بابت راحت می کند.  این یخچال مجهز به سیستم خنک کننده ALL. AROUND COOLING می باشد. این سیستم کمک می کند که هوای وارد شده به یخچال به تمامی گوشه و کنار ها نفوذ کند و همه جای یخچال دمای مناسبی داشته باشد.

برای ساده تر بیان کردن این اتفاق باید این طور گفت که یخچال سامسونگ دو قلو از تعدادی خروجی هوا در هر طبقه تشکیل شده که در این طبقات با استفاده از فناوری ALL AROUND COOLING هوای سرد در تمامی طبقات پخش می شود. به طور کلی این سیستم کمک می کند که یخچال ساید بای ساید از یک دمای مناسب در تمامی طبقات برخوردار باشد و این امکان را به وجود آورد که تمامی مواد غذایی را بتوان با خیالی راحت در آن قرار داد. هم چنین این سیستم کمک می کند که رطوبت مورد نیاز مواد غذایی نیز در یخچال موجود باشد.

سیستم Multy flow

یکی از مهم ترین ویژگی های یخچال های انتخابی انتخاب سیستم خنک کنندگی ان ها می باشد. بدین ترتیب یک یخچال نمونه باید از سیستم خنک کننده قوی و کار آمد بهره مند باشد. یخچال های دوقلو نیز باید از یک سیستم خنک کننده قوی تر بهره مند باشند که سیستم multy flow این امکان را برای یخچال های دو قلوی سامسونگ rr39rz28فراهم می کند. بدین ترتیب خنکی یکسان در تمام فضای یخچال پخش خواهد شد و با خیالی آسوده انواع مواد غذایی را می توان درون یخچال قرار داد.

جمع بندی

در این بخش تمامی ویژگی های یخچال سامسونگ دو قلو را به شما معرفی کردیم بنابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در وب سایت تماس گرفته و به صورت رایگان اطلاعات لازم را کسب کنید هم چنین برای خرید یخچال ساید بای ساید می توانید مشاوره های رایگان دریافت کنید. وب سایت تاپ فروش به شما یخچال سامسونگ دو قلو را با بهترین کیفیت و ۴۸ ساعت زمان تعویض کالا ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به تاپ‌ فروش از قیمت ها و محصولات این فروشگاه مطلع شوید.

گارانتی محصولات و نحوه ارسال در تاپ فروش

توجه داشته باشید که تاپ فروش ارسال بار به سراسر کشور را دارد. هم چنین یخچال هایی که از فروشگاه تاپ ‌فروش می خرید مجهز به گارانتی ده ساله و خدمات پس از فروش می باشند. کاربران عزیز می توانند به وب سایت تاپ فروش مراجعه کنند و تمامی مدل های یخچال ها را مشاهده کنند. اگر ارزان ترین یخچال ها را می خواهید می توانید ارزان قیمت ترین یخچال را از وب سایت تاپ فروش خریداری کنید. این فروشگاه نمایندگی رسمی لوازم خانگی در ایران می باشد که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. تاپ فروش محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در بسته بندی اورجینال قرار داده و ان ها را درب منزل به مشتری تحویل خواهد داد.

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال دوقلو سامسونگ Rr39/Rz28

https://topfroosh.com/shop/یخچال-دوقلو-سامسونگ-rr39-rz28/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.