مهم‌ترین بازیکنی که پرسپولیس از دست داد

۲,۶۰۸ بازديد

مهم‌ترین بازیکنی که پرسپولیس از دست داد https://d77.ir/مهم‌ترین-بازیکنی-که-پرسپولیس-از-دست-د/ دنیای 77 Thu, 31 Dec 2020 11:14:30 0000 عمومی https://d77.ir/مهم‌ترین-بازیکنی-که-پرسپولیس-از-دست-د/ کمبود بازیساز و برنامه ریز حمله و هرکسی که بازی را ریتم کند ، مشکل اکثر تیم های ایرانی است. حتی تیم ملی کشورمان نیز از این مشکل رنج می برد اما بازیکنی از پرسپولیس بود که دو هفته پیش این خلا را پر کرد و حالا او را از دست داده است. به گزارش …

کمبود بازیساز و برنامه ریز حمله و هرکسی که بازی را ریتم کند ، مشکل اکثر تیم های ایرانی است. حتی تیم ملی کشورمان نیز از این مشکل رنج می برد اما بازیکنی از پرسپولیس بود که دو هفته پیش این خلا را پر کرد و حالا او را از دست داده است.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله اعتماد به نفس وی نوشت: “پرسپولیس در سالهای اخیر به خصوص در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است.” از طرف دیگر این باشگاه بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده است که توانسته اند جای خالی ستاره های سابق را پر کنند. همه ستاره ها برای هر تیمی مهم هستند ، اما جایگزینی برخی از بازیکنان بسیار دشوار است و این ارزش آنها را چند برابر می کند.

علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که در اواسط فصل گذشته پرسپولیس را ترک کرد. دروازه بان تیم ملی به باشگاه آنتورپ بلژیک رفت. جانشین او ، بوجیدار رادوسوویچ ، کار بدی نکرد و اگر دربی جام حذفی گل دوم استقلال نباشد ، می توان او را به عنوان یک جانشین تمام عیار معرفی کرد. پرسپولیس در روزهای تعطیل حامد شانس را به خدمت گرفت. در لیگ قهرمانان ، لاک شعله ور شد و تاکنون در 5 بازی لیگ یک گل به ثمر رسانده و بیرانوند را کاملا فراموش کرده است.

چهار بازیکن دیگر پرسپولیس در تابستان و در اواخر فصل لیگ قهرمانان به تیم های دیگر پیوستند. مهدی ترابی ، علی علیپور ، محمد نادری و شجاع خلیل زاده. امیر روستایی ، کریستین اوساگونا و محسن ربیعکه سه بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که سرخپوشان را ترک کردند ، اما آنها به دلیل اینکه بازیکنان با نفوذی نیستند ، برای پر کردن جای خود کاملا خالی نشده اند.

روی کاغذ احسان پهلوان جایگزین مهدی ترابی شد. با این وجود ، در زمین و فکر یحیی گل محمدی ، ترابی از وحید امیری خواست تا با کمک پلوان ، پلوان که بالاترین 3 امتیاز قرمزها را در فصل قبل کسب کرد ، خلا gap را پر کند. امیری و پهلوان در لیگ قهرمانان آسیا آنقدر خوب بودند که غیبت ترابی به چشم نمی آمد.

نوبت علیپور بعد از ترابی. آقای گلسوركا در حالی به لیگ پرتغال رفت كه عیسی الكاتی در بالای خط حمله تیم بود. موتور گلزنی عیسی پس از دو بازی راه اندازی شد. وی در مرحله گروهی و مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا چهار گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. اگر محرومیت عجیب و غریب شش ماهه او نبود ، عیسی می توانست در فینال کنفرانس غرب و فینال لیگ قهرمانان آسیا دوباره گلزنی کند. با این حال ، این مهاجم چنان خوب عمل کرده است که هیچ کس علیپور را از دست نداده است. علیپوری که اکنون بازی خاصی را در پرتغال از دست داده است.

وقتی سعید سعید آقایی منصوب شد پرسپولیس هنوز محمد نادری را در اختیار داشت. همچنین گزارش شده محمد انصاری در حال بهبودی از یک مصدومیت طولانی مدت است. این ترافیک یحیی انصاری را مجاب به رد کرد. انتقال یحیی به رقیب نادری مانع اعلام مازاد انصاری شد. با این حال ، سرمربی قرمزها به دلیل اضافه شدن چپ چپ کامل به ترکیبش ، خیلی درگیر ماجرا نشد. در زمان *******وس که سابقه دعوت به تیم ملی را دارد سابقه ای وجود دارد ، سعید سعید قبلاً در پرسپولیس آنقدر خوب عمل کرده است ، به خصوص در بازی های لیگ قهرمانان که همه فهمیدند اولین انتخاب یحیی برای فصل بعد AAE بوده است. شاید به همین دلیل نادری تیم فینالیست آسیا و قهرمان فصل قبل را ترک کرد و به جایی رفت که بتواند بیشتر بازی کند.

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در میان بازیکنان است و تنها شوی خلیل زاده به عنوان بازیکن منصوب نشده است. در عوض ، سید جلال حسینی به تیم خود بازگشت. در دوره پس از بازیابی ، عملکرد دفاعی پرسپولیس بازی هایی را ثبت کرد و سه گل دریافت کرد که همه اینها برای شروع بازی بود (دو پنالتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا و یک گل برابر ناسی). این بدان معناست که عدم شهامت در حال حاضر برای تیم مشکلی ایجاد نکرده است.

بشار رسن آخرین بازیکنی بود که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس خداحافظی کرد و به تهران برنگشت. بشار در حال حاضر تنها بازیکنی است که گزینه دیگری ندارد. در پرسپولیس فعلی هیچ بازیکنی وجود ندارد که جای خالی بشار را پر کند. حمل و نقل زمستانی نیز کمتر می تواند این مشکل را حل کند. هیچ بازیکن ایرانی در لیگ برتر نیست که از کیفیت بشار برخوردار باشد. جذب بازیکنان خارجی نیز ممنوع است. بنابراین می توان گفت پرسپولیس مهمترین بازیکن سال گذشته خود را به هافبک عراقی خود از دست داد. او در دو دربی متوالی دو گل به ثمر رساند و یکی از بازیکنان با نفوذ پرسپولیس در خط میانی بود. نام آنها در لیست توپ طلای آسیا امسال وجود دارد. کمبود بازیساز و برنامه ریز حمله و هرکسی که بازی را ریتم کند ، مشکل اکثر تیم های ایرانی است. حتی تیم ملی کشورمان نیز از این مشکل رنج می برد اما بازیکنی از پرسپولیس بود که دو هفته پیش این خلا را پر کرد و حالا او را از دست داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.