استفاده از بنیه علمی دانشگاه‌ها در جهت پیشگیری از وقوع جرم ضروری است

۲,۶۱۴ بازديد

استفاده از بنیه علمی دانشگاه‌ها در جهت پیشگیری از وقوع جرم ضروری است https://d77.ir/استفاده-از-بنیه-علمی-دانشگاه‌ها-در-جه/ دنیای 77 Fri, 01 Jan 2021 17:39:16 0000 استانی https://d77.ir/استفاده-از-بنیه-علمی-دانشگاه‌ها-در-جه/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77 همدان؛ برای توسعه جنبش آموزش حقوقی و ترویج و توسعه گفتمان قضایی ، تفاهم نامه ای بین اداره امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان و دانشگاه های استان امضا شد. رئیس محترم قوه قضاییه ، نحوه تعامل با دادگستری و سازمانهای غیر دولتی و اجرای …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 همدان؛ برای توسعه جنبش آموزش حقوقی و ترویج و توسعه گفتمان قضایی ، تفاهم نامه ای بین اداره امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان و دانشگاه های استان امضا شد.

رئیس محترم قوه قضاییه ، نحوه تعامل با دادگستری و سازمانهای غیر دولتی و اجرای دستورالعملهای مشارکت. زمینه توسعه جنبش آموزش حقوق و توسعه گفتمان قضایی از طریق تفاهم نامه ای بین کل دادگستری استان همدان و معاونین اجتماعی دانشگاه های استان و همکاری مشترک در پیشگیری از جرم فراهم شد.

در این نشست دکتر عباس نجفی معاون دادگستری ، امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با اشاره به اجرای ماده 1 بخشنامه فوق برای استقبال از سالروز شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم تفاهم نامه مشترک.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از توان علمی و اختیارات گسترده دانشگاه ها برای جلوگیری از جرم و اطمینان از اجرای صحیح دستورالعمل های فوق خاطر نشان کرد: ترویج و توسعه گفتمان قضایی در زمینه پیشگیری از جرم ، مبارزه با فساد ، احیای حقوق مردم ، اصلاح و رفتار با مجرمان ، عدالت ترمیمی ، صلح و سازش. ارتقا and و حمایت از قربانیان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

حسین عسگری ، مدیر اداره پیشگیری از وقوع جرم همدان در ابتدای جلسه گفت:

لازم به ذکر است که در این جلسه نمایندگان و روسای هر دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان نیز نظرات خود را در مورد این موضوع بیان کرده اند.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.