مجموعه شعر «خیابان‌های سَرَم» منتشر شد

۲,۴۴۹ بازديد

مجموعه شعر «خیابان‌های سَرَم» منتشر شد https://evarah.ir/2021/01/مجموعه-شعر-خیابان‌های-سَرَم-منتشر-ش/ ایواره Sun, 03 Jan 2021 15:55:59 0000 فرهنگ و هنر https://evarah.ir/2021/01/مجموعه-شعر-خیابان‌های-سَرَم-منتشر-ش/

مجموعه ها مجموعه شعرهای شوکا حسینی “Sarmët e Sarm” منتشر شده است. به گزارش ایواره ، این کتاب توسط انتشارات ماهریس با طرح جلد قهرمان شیخ الاسلامی در 110 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 25000 تومان منتشر شده است. در معرفی مجموعه شعر “جاده های سرم” و شاعر وی آمده است: این مجموعه …

منبع: خبرگذاری ایواره
مجموعه شعر «خیابان‌های سَرَم» منتشر شد

مجموعه ها مجموعه شعرهای شوکا حسینی “Sarmët e Sarm” منتشر شده است.

به گزارش ایواره ، این کتاب توسط انتشارات ماهریس با طرح جلد قهرمان شیخ الاسلامی در 110 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 25000 تومان منتشر شده است.

در معرفی مجموعه شعر “جاده های سرم” و شاعر وی آمده است: این مجموعه دومین دفتر شعر رفیق حسینی است که شامل 53 شعر از تجربیات شعری سالهای مختلف شاعر است که دارای مضامین اجتماعی ، عاشقانه است. و زنانه رفیق حسینی دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی ، زبان شناسی و روانشناسی بالینی است که سالها مقاله و یادداشت در زمینه های مختلف در روزنامه ها ، مجلات و صفحات منتشر کرده است. وی پیش از این نویسنده کتاب “شعر یک حوزه سیاسی بود” بود که در چاپ دوم جایزه شعر “شاملو” جایزه دوم را از آن خود کرد.

رفیق حسینی در زمینه شعر نمایشی نیز تجربه دارد که با همراهی استادانی چون نادر مشایخی در شهرهای مختلف به عنوان بریکولاژ “مرگ عادلانه” تعبیر شد. وی همچنین “زنان در سر من صحبت می کنند” را با همکاری سعدالله نصیری و گروه ماخولا اجرا کرده و در نمایش های مختلف از جمله نمایش نور به کارگردانی بهنام حجتی و تئاتر “سیم و سرمه” به کارگردانی روزبه حسینی همکاری و بازی کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
مجموعه شعر «خیابان‌های سَرَم» منتشر شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.