یخچال ساید سامسونگ RH77

انواع کولر گازی اجنرال

یخچال ساید سامسونگ RH77

۲,۶۱۵ بازديد

یخچال ساید سامسونگ RH77 https://topfroosh.com/shop/یخچال-ساید-سامسونگ-rh77/ https://topfroosh.com/shop/یخچال-ساید-سامسونگ-rh77/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 25 Dec 2020 16:31:41 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=662

 

  • ظرفیت 810 لیتر
  • خنک کننده ی Twin Cooling با چند جریانه بودن هوا
  • 3 درب با دستگیره ی درب FSR
  • برچسب مصرف انرژی A
  • چراغ های داخلی LED
  • مجهز به فیلتر ضد باکتری
  • چهار قفسه 2 کشو میوه سینی تخم مرغ
  • بی صدا با سطح صدای 39DB
  • گاز مبرد R600a
  • نشانگر ال ای دی ( LED)

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال ساید سامسونگ RH77

معرفی و بررسی یخچال سامسونگ RH77

به طور کلی یکی از تجهیزاتی که در آشپزخانه ها به عنوان نیاز حیاتی شناخته شده یخچال ها می باشند. کمپانی سامسونگ نیز با تولید و طراحی یخچال هایی با سیستم های به روز و نمایی زیبا باعث شده تا خیلی از کاربران به این برند روی بیاورند. یخچال سامسونگ rh77از طراحی بهره مند است که باعث می شود باب سلیقه اکثر کاربران باشد. از طرفی وجود سیستم ها و تکنولوژی های به روز در این یخچال برند سامسونگ باعث شده تا کارایی بهتری نسبت به مدل های قبلی خود داشته باشد.

ظرفیت یخچال ساید بای ساید سامسونگ

ظرفیت کلی این یخچال فریزر ساید بای ساید ۷۶۸ لیتر است. این ظرفیت ظرفیت کلی است که قسمتی از آن برای فریزر و قسمتی دیگر برای یخچال در نظر گرفته شده است. این یخچال از فضایی بسیار زیاد بهره مند است به طوری که شما با باز کردن هر یک از درب ها ابتدا با حجم زیادی از قفسه ها و کشو ها روبه رو خواهید شد. هر کدام از این قفسه ها در یخچال سامسونگ rh77به کاربران این اجازه را می دهد که حجم مواد غذایی فراوانی را در آن نگه دارند.

مشخصات کلی یخچال Rh77 سامسونگ

مشخصات یخچال سامسونگ یعنی ویژگی هایی که این یخچال دارد. اولین ویژگی که باعث شده عملکرد یخچال سامسونگ RH77متمایز از سایر یخچال ها باشد موتور اینورتر است. موتور اینورتر به یخچال های سری جدید کمک می کند که عملکرد بهتری نسبت به مدل های معمولی داشته باشند. اولین مزیتی که اینورتر دارد این است که از اتلاف انرژی خصوصا انرژی برق جلوگیری می کند. از طرفی باعث بیشتر شدن طول عمر این یخچال می شود. هم چنین نویز های خروجی را کاهش داده و یخچالی بی سرو صدا به کاربران خود اهدا می کند.

در یخچال سامسونگ مواد غذایی دوام بیشتری دارند

وجود جریان هوای چند گانه در این یخچال باعث شده تا رطوبت کافی حفظ شود و سرما به تمامی نقاط یخچال برسد به طوری که کاربر دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نخواهد بود. وجود آب سرد کن و یخ ساز در یخچال سامسونگ RH77باعث شده تا در روز های گرم تابستان کاربران یخ و آب کاملا سالم و تمیز در اختیار داشته باشند. قطعا برای نگهداری مواد غذایی مختلف در یخچال نیاز به دماهای متفاوتی می باشد از این رو تکنولوژیCOOL SELECT ZONE در این یخچال قرار داده شده تا کاربران بتوانند دمای مورد نظر را برای یخچال تنظیم کنند.

طراحی و ظاهر یخچال ساید rh77

تمامی شرکت های سازنده تجهیزات آشپزخانه مثل یخچال سازی ها در تلاش اند تا بتوانند برای یخچال های خود از طراحی بی نظیری استفاده کنند که به سلیقه مشتریان هم نزدیک باشد. از این رو یخچال سامسونگ rh77نیز از طراحی ویژه ای بهره مند است که مطابق با هر نوع سلیقه ای می باشد. وجود فناوریcase  show به کاربران این اجازه را داده تا بتوانند استفاده گسترده تری از یخچال سامسونگ rh77داشته باشند.

در این طراحی با عنوان یخچآل در یخچال یاد شده است به طوری که یک درب علاوه بر درب اصلی بر روی یخچال طراحی شده است. به شکلی که شما با استفاده از درب کوچک دوم می توانید سریع تر به هر آن چه که از یخچال نیاز دارید برسید. قسمت show case به ۶ بخش مواد نگهدارنده مجهز است. قرار دادن انواع پنیر سس، نوشیدنی و تنقلات و مواد دیگر امکان‌ پذیر است. در این بخش از طراحی یخچال سه قسمت تعریف شده یک قسمت غذاهای خانواده، غذای بچه، غذای پخته شده.  کافی است درب را باز کنید تا با انبوهی از مواد غذایی در مکان مخصوص به خود روبرو شوید.

خنکی فوق العاده با metal cooling

به عبارتی می توان گفت که یخچال سامسونگ RH77  بیش از هر چیز باید سیستم‌خنک کننده قوی و کارآمدی داشته باشد. از این رو در یخچال  سامسونگ از تکنولوژی METAL COOLING بر روی درب استفاده شده است که به سرد نگه داشتن دمای یخچال کمک می کند. با وجود این فناوری شما هر چقدر هم درب یخچال یا SHOW CASE را باز کنید دمای یخچال افت نخواهد کرد و غذاهای یخچال فاسد نخواهند شد.

این یک محفظه فلزی است که هوای سرد را انباشته می کند و با انتقال آن به بخش های مختلف یخچال هوای کل یخچال را سرد نگه می دارد بنابراین در تمامی گوشه و کنار یخچال هوا به شکل یکسان جریان دارد. این فناوری دمای سرد را در محیط یخچال حفظ کرده و مانع از خروج هوای سرد به بیرون می شود بدین ترتیب می توان با خیالی آسوده مواد غذایی مختلف را ذخیره و نگهداری کرد.

فناوری All.around cooling

پیش از این گفتیم که اولین مسئله ای که در انتخاب یخچال سامسونگ حائز اهمیت است سیستم خنک کنندگی آن می باشد. به دنبال آن یخچال سامسونگ RH77با داشتن تکنولوژی و برنامه های مختلف خیال کاربران را از این بابت راحت می کند.  این یخچال مجهز به سیستم خنک کننده ALL. AROUND COOLING می باشد. این سیستم کمک می کند که هوای وارد شده به یخچال به تمامی گوشه و کنار ها نفوذ کند و همه جای یخچال دمای مناسبی داشته باشد.

برای ساده تر بیان کردن این اتفاق باید این طور گفت که یخچال سامسونگ RH77از تعدادی خروجی هوا در هر طبقه تشکیل شده که در این طبقات با استفاده از فناوری ALL AROUND COOLING هوای سرد در تمامی طبقات پخش می شود. به طور کلی این سیستم کمک می کند که یخچال ساید بای ساید از یک دمای مناسب در تمامی طبقات برخوردار باشد و این امکان را به وجود آورد که تمامی مواد غذایی را بتوان با خیالی راحت در آن قرار داد. هم چنین این سیستم کمک می کند که رطوبت مورد نیاز مواد غذایی نیز در یخچال موجود باشد.

یخ ساز و آب سرد کن RH 77

یکی از بخش های کاربردی یخچال های ساید بای ساید مجهز بودن به سیستم یخ ساز و آب ریز است. به راحتی و با صرف کمترین وقت می توانید در روز های گرم تابستان از بخش یخ ساز یخچال سامسونگ استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. در قسمت چپی یخچال اهرم آبریز را می بینید و یک صفحه نمایش دیجیتال در کنار آن قرار دارد که می توانید آن را تنظیم و تنها با لمس کردن این نمایشگر از یخ های شفاف و تکه تکه بهره مند شوید. اهرم ابریز نیز با یک لمس یا فشار ساده لیوان شما را در کمترین زمان پر از آب می کند. این بخش به شکل بسیار ویژه ای هوشمند و اتوماتیک طراحی شده است و کاربر را قادر می سازد که هیچگونه دخالتی در ساخت یخ نداشته باشد.

بهینه سازی فضا جهت یخ سازی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به یخ علاقه شدید دارید و خصوصا در فصل تابستان حتما باید از یخ استفاده کنید ما به شما یخچال سامسونگ RH77را پیشنهاد می کنیم. این یخچال به اسانی فضای کافی را برای ساختن یخ دارد و شما در هر زمانی از داشتن یخ بهره مند می سازد. شما می توانید برای بهینه کردن فضای یخ سازی دو طبقه فریزر را خالی کنید تا فضای بیشتری برای سخت یخ داشته باشید. محفظه یخ شفاف است بدین ترتیب هنگام استفاده از این بخش نمای داخلی کاملا مشخص است و به راحتی می توان موجودی یخ را مشاهده کرد. از طرفی بخش یخ ساز از حجم دو کیلویی برخوردار است  که این باعث می شود کاربران هیچ گاه با کمبود یخ مواجه نشوند.

وجود کشوهای بزرگ در طراحی این یخچال

اگر به یخچال سامسونگ RH77نگاهی بیندازید متوجه می شوید که این یخچال از کشوهای بسیار بزرگ ساخته شده است که فضای ذخیره سازی زیادی را برای مواد غذایی فراهم می کند. از طرفی طراحی کشوهای موجود در یخچال ساید بای ساید سامسونگ به گونه ای است که به راحتی می توان آن ها را باز و بسته کرد و مواد غذایی کوچک و بزرگ را در آن ها قرار داد به همین دلیل استفاده از این مدل یخچال برای خانواده هایی بهتر است که پر جمعیت می باشند.

جمع بندی و نحوه خرید از تاپ فروش

در این بخش تمامی ویژگی های یخچال سامسونگ RH77 را به شما معرفی کردیم بنابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در وب سایت تماس گرفته و به صورت رایگان اطلاعات لازم را کسب کنید هم چنین برای خرید یخچال ساید بای ساید می توانید مشاوره های رایگان دریافت کنید. وب سایت تاپ فروش به شما یخچال سامسونگ RH77 را با بهترین کیفیت و ۴۸ ساعت زمان تعویض کالا ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به تاپ‌ فروش از قیمت ها و محصولات این فروشگاه مطلع شوید.

گارانتی و خدمات پس از قروش

در نظر داشته باشید که تاپ فروش ارسال بار به سراسر کشور را دارد. هم چنین یخچال هایی که از فروشگاه تاپ ‌فروش می خرید مجهز به گارانتی ده ساله و خدمات پس از فروش می باشند. کاربران عزیز می توانند به وب سایت تاپ فروش مراجعه کنند و تمامی مدل های یخچال ها را مشاهده کنند. اگر ارزان ترین یخچال ها را می خواهید می توانید ارزان قیمت ترین یخچال را از وب سایت تاپ فروش خریداری کنید. این فروشگاه نمایندگی رسمی لوازم خانگی در ایران می باشد که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. تاپ فروش محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در بسته بندی اورجینال قرار داده و ان ها را درب منزل به مشتری تحویل خواهد داد.

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال ساید سامسونگ RH77

https://topfroosh.com/shop/یخچال-ساید-سامسونگ-rh77/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.