دستگیری سارق با هوشیاری مالک ساعت‌فروشی

۲,۴۴۸ بازديد

دستگیری سارق با هوشیاری مالک ساعت‌فروشی https://d77.ir/دستگیری-سارق-با-هوشیاری-مالک-ساعت‌فرو/ دنیای 77 Tue, 05 Jan 2021 21:00:11 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/دستگیری-سارق-با-هوشیاری-مالک-ساعت‌فرو/ رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ از کشف یک فقره سرقت منزل 20 میلیارد ریالی در شمال تهران خبر داد و گفت: یکی از متهمان پرونده با هوشیاری صاحب فروشگاه ساعت دستگیر شد. به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ جلیل مربی وقف است بیانیه: یک مرد 0 ساله در تاریخ 4 ژانویه 133 به کلانتری والنزاک …

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ از کشف یک فقره سرقت منزل 20 میلیارد ریالی در شمال تهران خبر داد و گفت: یکی از متهمان پرونده با هوشیاری صاحب فروشگاه ساعت دستگیر شد.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ جلیل مربی وقف است بیانیه: یک مرد 0 ساله در تاریخ 4 ژانویه 133 به کلانتری والنزاک رفت و گفت که برای تمیز کردن خانه خود با یک شرکت خدمات نظافت تماس گرفته است و این شرکت یک زن را برای تمیز کردن خانه او فرستاده است.

وی افزود: به گفته مالباکتا ، خانمی 35 ساله پس از مدتی برای تمیز کردن به خانه اش می آید و پس از تمیز کردن ، آب میوه ای آماده می کند و هنگامی که یک لیوان می نوشد ، لیوان دیگری را به من تعارف می کند و دیگر من من متوجه چیزی نشدم. وقتی پسرم به خانه آمد ، مرا بیهوش یافت و تمام اشیا valu با ارزش من از خانه دزدیده شده بودند.

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ با اشاره به اینکه شاکی اظهار داشت 24 ساعت بیهوش بوده و مقدار اموال مسروقه 20 میلیارد ریال بوده است ، گفت: وجود دارد. “

وقف توضیح داد: مالباخت دیروز ، صبح ژانویه بار دیگر با پلیس تماس گرفت و گفت: مردی كه ادعا می كرد ساعت فروش است ، گفت كه شخصی كه به مغازه ساعت فروشی او رفته و ساعت مچی لوكس و گران قیمت را برای مارك خاصی خریداری كرده ، به او واگذار شده است. رفتار مشتری مشکوک است و با توجه به اینکه مشخصات خریدار اولیه ساعت ثبت شده در سایت فروش شرکت با خریدار اصلی تماس گرفته است.

وی افزود: پس از تحقیقات پلیس هویت و مکان مخفی فروشنده نگهبان شناسایی و متهم با هماهنگی قضایی در محل مخفی خود دستگیر شد.

یک موقوفه خاطرنشان کرد که متهم در کلانتری خود را به گناه اعتراف کرده و اظهار داشت: من و خواهرم تصمیم گرفتیم یک آژانس رسمی تاسیس کنیم و پس از تماس با مشتریان و ارسال نظافتچی برای همسرم ، به زودی صاحبخانه را آنتی بادی خواهیم کرد. من اموال ارزشمند و ارزشمندی را به سرقت برده ام.

براساس وب سایت پلیس نیوز ، تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم دیگر پرونده و اطلاع از جزئیات تحقیقات و سایر جرایم در جریان است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.