یخچال ساید سامسونگ Hermes

انواع کولر گازی اجنرال

یخچال ساید سامسونگ Hermes

۲,۴۴۴ بازديد

یخچال ساید سامسونگ Hermes https://topfroosh.com/shop/یخچال-ساید-سامسونگ-hermes/ https://topfroosh.com/shop/یخچال-ساید-سامسونگ-hermes/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 25 Dec 2020 16:11:44 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=660

  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
    ظرفیت بالا770 لیتر
    صفحه نمایشگرلمسی
    سیستم سرمایشی سه گانه
    سیستم سرمایش فلزی
    تبدیل یخچال به فریزر وبرعکس
    سینی استیل جهت انتقال مستقیم به فر
    آبریز ویخ ساز اتوماتیک بدون برفک رده انرزژی A

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال ساید سامسونگ Hermes

نگهداری مواد غذایی تازه با یخچال سامسونگ هرمس hermes

یکی از برترین طراحی های کمپانی سامسونگ وجود کمپرسور اینورتر در یخچال سامسونگ هرمس می باشد. به کمک این  کمپرسور کاربران دیگر نباید نگران یخ زدن و یا خراب شدن مواد غذایی خود باشند از طرفی این کمپرسور اینورتر در میزان مصرف برق نیز صرفه جویی می کند. این سیستم میزان هوای سرد درون یخچال و میزان رطوبت را می سنجد و با توجه به آن باعث می شود که یخچال به طور مداوم نیازی به فعالیت نداشته باشد. بدین ترتیب اینورتر به فعالیت موتور یخچال نیز کمک می کند که در مواقع نیاز روشن شود.

گاز کمپرسور یخچال Hermes سامسونگ

در کنار کمپرسور گاز مبرد R600a  و عایق cyclopentan دیده می شود که سیکلو پنتان از ورود گاز های مضر و سمی جلوگیری می کند. از لحاظ طراحی در بالاترین رتبه و از لحاظ نویز های خروجی موتور در برترین رتبه قرار دارد چرا که این یخچال هم بی سرو صداست و هم زیباست. یک سیستم فوق پیشرفته در ساخت این یخچال سامسونگ ساید بای ساید استفاده شده است که جریان هوا را به صورت چند گانه پخش می کند و MULTY FLOW نام دارد.

بدین ترتیب با استفاده از این فناوری هوای خنک به تمامی نقاط یخچال سامسونگ خواهد رسید و بنابراین به هیچ عنوان مواد غذایی فاسد و خراب نخواهند شد. نوع گازی که در یخچال سامسونگ هرمس به کار رفته است از نوع R600a می باشد. این نوع گاز ممکن است آلودگی ایجاد کند اما با طراحی سیکلو پنتان در این یخچال این عایق ایجاد شده تا گاز سمی وارد یخچال نشود‌.

روشنایی کافی در تمامی بخش های یخچال hermes و طراحی بی نظیر

شرکت سامسونگ یکی از شرکت هایی است که به دیزاین و طراحی محصولات خود اهمیتی فراوان می دهد. حال برای درک بهتر این مطلب می تواند انواع مدل های یخچال های برند سامسونگ را سرچ کرده و به طراحی هر کدام با دقت نگاه کنید در این صورت متوجه خواهید شد که دیزاین یخچال های برند سامسونگ بسیار زیبا و چشم گیر هستند.

ظاهری زیبا در یخچال هرمس سامسونگ

یخچال سامسونگ Hermes در  دو رنگ سفید و نقره ای طراحی شده که رنگ نقره ای در آن توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. ترکیب این دو رنگ در یخچال ساید هرمس طراحی فوق العاده ای به آن بخشیده تا حدی که در آشپزخانه شما اولین چیزی که خودنمایی می کند یخچال ساید سامسونگ خواهد بود. از طرفی وجود نور های قوی و ال ای دی در این مدل باعث شده تا تمامی نقاط یخچال به وضوح مشاهده شوند.

تنظیم دمای مطلوب در یخچال هرمس

برنامه های فوق کاربردی در یخچال هرمس طراحی شده که با استفاده از این برنامه ها می توان میزان دمای یخچال را بر حسب نیاز و سلیقه تغییر داد. یکی از حالاتی که امکان نگهداری هر گونه مواد غذایی را به شما می دهد حالت سر آشپز یا chef mode می باشد. این حالت تمامی نوسانات دما را از بین برده و یک حالت یکنواخت به دمای یخچال هرمس می دهد. بهترین دما برای نگهداری مواد غذایی دمای ۳۶ درجه فارنهایت است اما سیستم این یخچال طوری تعبیه شده که به طور خودکار برای بخش های نگهداری گوشت و مرغ دمای ۳۰ درجه فارنهایت را تنظیم می کند‌. در عین حال نیز از میوه و سبزیجات به شکل کامل نگهداری می کند‌ . در یخچال hermes یک سبد نگهدارنده وجود دارد که امکان نگهداری انواع سوسیس و همبرگر را با دمای مناسب و مخصوص برای کاربران فراهم می کند.

تنظیم درجه یخچال به ۴ حالت

در قسمت سمت راست یخچال یک سری دکمه ها تعبیه شده اند که امکان تنظیم دمای یخچال در ۴ حالت را فراهم می کند همان طور که هر یک از مواد غذایی ها به دمایی متفاوت نیاز دارند یخچال هرمس نیز از داشتن چنین ویژگی محروم نمانده و ۴ حالت کلی دما را برای مواد غذایی مختلف ایجاد می کند. این ۴ حالت شامل 41 درجه فارنهایت، سرمای یکنواخت ۳۰ درجه فارنهایت، یخ بستن ملایم ۲۳ درجه فارنهایت و در نهایت انجماد کامل که از ۱ تا منفی ۹ درجه سانتی گراد متغیر است.

پر فضا ترین یخچال سامسونگ

ظرفیت کلی این یخچال ۳۴ فوت می باشد. این یعنی یخچال سامسونگ هرمس از فناوری های پیشرفته ای کمک گرفته تا به ظرفیت بسیار بالای ۳۴ فوتی برسد. این ظرفیت کمک می کند تا یخچال میزان بازدهی بیشتری داشته باشد و بدین ترتیب خانواده های پر جمعیت بتوانند به راحتی از یخچال مدل هرمس سامسونگ استفاده کنند.

مجهز به سینی استیل

در برخی از یخچال ها حضور سینی از جنس استیل یکی از کار آمد ترین اقدامات است. بدین ترتیب که همیشه آشپزهای ماهر برای طبخ و نگهداری غذاهای مختلف به سینی استیل نیاز دارند که  یخچال هرمس با داشتن این سینی کار را برای آشپزهای حرفه ای آسان تر کرده است. این سینی به آسانی در طبقه زیرین جای گرفته و حتی به راحتی درون قفسه های فریزر نیز جا داده می‌ شود.

محفظه یخچال سامسونگ Hermes

یخچال سامسونگ هرمس مجهز به محفظه ۳۳۰ میلی متری می باشد‌. این محفظه قابلیت تنظیم دما در درجه های مختلف دارد.‌ به طوری که با استفاده از آن می توان دمای محفظه را برروی۳۰ درجه فارنهایت تنظیم نمود و مواد غذایی مختلف را در آن قرار داد.

چینش و دسترسی آسان

چیدن انواع مواد غذایی در یخچال های سامسونگ امری واجب است اما از جایی که یخچال های سری هرمس از بهترین ریل ها ساخته شده اند بدین ترتیب امکان دسترسی آسان به تمامی محتویات قرار داده شده در یخچال هرمس وجود دارد. از طرفی به کمک تکنولوژی های مختلف امکان آهسته باز و بسته کردن درب وجود دارد.

اکثر کمپانی های سازنده یخچال در تلاش هستند تا فناوری ها و طراحی های به روز را در یخچال های خود ایجاد کنند. بدین ترتیب در یخچال های سامسونگ شاهد طراحی فوق العاده هستیم تا حدی که این شرکت سعی کرده از طراحی های برند ال جی عقب نماند. این تغییرات به وضوح قابل مشاهده هستند. وجود هوم بار در برخی از یخچال  های سامسونگ به کاربران علاقه مند این برند کمک کرده تا بتوانند عملکرد بهتر و وسیع تری از یک یخچال سامسونگ داشته باشند.

طراحی بی نظیر در یخچال سامسونگ

طراحی فوق العاده ای در یخچال Hermes وجود دارد که به آن هوم بار گفته می شود این هوم بار بخش کوچکی از یخچال را اشغال کرده و به کاربران این اجازه را می دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن چه که علاقه دارند دسترسی داشته باشند. هوم بار در واقع کمک بار کوچکی از یخچال است که به شما این امکان را می دهد بدون آن که درب اصلی یخچال را باز کنید به هر آن چه که میخواهید دسترسی داشته باشید. هوم بار از اتلاف انرژی و هم چنین هوای سرد یخچال جلوگیری می کند چرا که هر بار لازم به باز کردن کامل درب نیستید.

فناوری خنک کننده دو قلو

بهترین عملکرد و طراحی که کمپانی سامسونگ‌ بر روی یخچال ساید Hermesقرار داده سیستم خنک کننده دو قلو است. شاید به نظر برسد که  با وجود جریان هوای چند گانه در یخچال Hermes دیگر نیازی به فناوری twin cooling نباشد اما باید این را در نظر گرفت که فناوری خنک کننده دوقلو در واقع نظاره گر جریان هوای سرد درون یخچال است و قدرت این را دارد که دو بخش فریزر و یخچال را با یک دیگر مدیریت کند بدون آن که اختلالی در پخش جریان سرد هوا در یخچال ایجاد شود.

این سیستم کمک می کند تا جریان هوا یکسان پخش شود و رطوبت لازم نیز به مواد غذایی برسد بدین ترتیب دیگر نباید نگران یخ زدن مواد غذایی باشید. از طرفی سیستم خنک کننده دو قلو به بخش یخ ساز و آب سرد کن نیز کمک می کند. به طوری که با عملکرد صحیح خود مانع از رسیدن بوی بد مواد غذایی مثل سیر و پیاز به یخ ساز و آب سرد کن می شود.

جمع بندی

در این بخش تمامی ویژگی های یخچال سامسونگ هرمس را به شما معرفی کردیم بنابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در وب سایت تماس گرفته و به صورت رایگان اطلاعات لازم را کسب کنید هم چنین برای خرید یخچال ساید بای ساید می توانید مشاوره های رایگان دریافت کنید. وب سایت تاپ فروش به شما یخچال سامسونگ Hermes را با بهترین کیفیت و ۴۸ ساعت زمان تعویض کالا ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به تاپ‌ فروش از قیمت ها و محصولات این فروشگاه مطلع شوید.

خرید و نحوه ارسال تاپ فروش

توجه داشته باشید که تاپ فروش ارسال بار به سراسر کشور را دارد. هم چنین یخچال هایی که از فروشگاه تاپ ‌فروش می خرید مجهز به گارانتی ده ساله و خدمات پس از فروش می باشند. کاربران عزیز می توانند به وب سایت تاپ فروش مراجعه کنند و تمامی مدل های یخچال ها را مشاهده کنند. اگر ارزان ترین یخچال ها را می خواهید می توانید ارزان قیمت ترین یخچال را از وب سایت تاپ فروش خریداری کنید. این فروشگاه نمایندگی رسمی لوازم خانگی در ایران می باشد که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. تاپ فروش محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در بسته بندی اورجینال قرار داده و ان ها را درب منزل به مشتری تحویل خواهد داد.

 

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال ساید سامسونگ Hermes

https://topfroosh.com/shop/یخچال-ساید-سامسونگ-hermes/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.