فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۶۰۸ بازديد

فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://evarah.ir/2021/01/فاز-دوم-مطالعات-راه-آهن-مغان-از-سمت-اردب/ ایواره Fri, 08 Jan 2021 07:02:22 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/01/فاز-دوم-مطالعات-راه-آهن-مغان-از-سمت-اردب/

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اکبر من می خواهم روز پنج شنبه وی در جریان سفر به شمال استان اردبیل و حومه جلسه بررسی وضعیت احداث بزرگراه بیله سوار – گرمی به خبرنگاران گفت: خط 12 کیلومتر از گرمی به پلیس راهنمایی و رانندگی و حدود 8 کیلومتر از بیله سوار به جاده سه خطه …

منبع: خبرگذاری ایواره
فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اکبر من می خواهم روز پنج شنبه وی در جریان سفر به شمال استان اردبیل و حومه جلسه بررسی وضعیت احداث بزرگراه بیله سوار – گرمی به خبرنگاران گفت: خط 12 کیلومتر از گرمی به پلیس راهنمایی و رانندگی و حدود 8 کیلومتر از بیله سوار به جاده سه خطه «گوگ این تپه تا هفته دولت سال آینده انجام می شود.

وی ادامه داد: برای انجام عملیات چهار خط در بعضی از بخشها ، موانع زیرساختی تجهیزات خدماتی مانند آب ، برق ، گاز و مخابرات و فیبر نوری وجود دارد که در جلسه ای که با رهبران شهر داشتیم توافق شد تا همه این مکانها ظرف یک ماه آینده انجام می شود

استاندار اردبیل از جابه جابی 60 درصد از تاسیسات برق در این جاده اعلام شد و افزود: شرکت آب و فاضلاب سه کیلومتر حرکت خط انتقال فاضلاب را انجام داد و برای چهار کیلومتر باقیمانده ، 2 فاز آگهی مناقصه برای تأمین لوله خط از پخش ، اما هیچ برنده ای بود که تشریفات را ترک کند. ما این مشکل را برطرف خواهیم کرد و سه میلیارد دلار بودجه برای این پروژه تأمین شد.

من می خواهم وی تأکید کرد: در 400 متری جاده احداث بزرگراه لوله انتقال گاز وجود دارد که جابجایی این خط انتقال باید توسط شرکت گاز ظرف یک ماه آینده انجام شود.

وی افزود که ساخت فنی جاده توسط بیله سوار آغاز می شود پیش نویس شده همچنین از این محور شروع می شود و با این روند ، کل مسیر برای انجام عملیات بدون مانع دنبال می شود.

افتتاح 20 کیلومتر بزرگراه بیله سوار تا هفته آینده

رئیس شورای اداری استان اردبیل از افتتاح بزرگراه 20 کیلومتری بیله سوار به گرمی طی هفته دولت سال آینده خبر داد و گفت: “از آنجا که اداره کل راه و شهرسازی استان پروژه های راه سازی را اجرا می کند ، بودجه کافی و بودجه سال آینده تأمین می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اجرای بندر خشک ، هزینه های بالای تملک اراضی در این منطقه را یادآوری کرد و افزود: بندر خشک در حال اخذ است و به دلیل گرانی ، در ابتدا به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بودیم ، که محقق نشد. “

وی اظهار داشت: به دلیل گرانی زمین های کشاورزی با وزیر جهاد کشاورزی هماهنگ شده است که زمین جبران کردن در زمینی که برای احداث بندر خشک در نظر گرفته شده است ، به مالکان زمین های کشاورزی آب داده می شود که در این زمینه توافق شده است و فرماندار شهرستان در حال کسب مالکیت است.

منبع: خبرگذاری ایواره
فاز دوم مطالعات راه آهن مغان از سمت اردبیل به اتمام می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.