۵۰۰ میلیون هزینه کردم و حمایت نشدم!

۲,۶۰۲ بازديد

۵۰۰ میلیون هزینه کردم و حمایت نشدم! https://d77.ir/۵۰۰-میلیون-هزینه-کردم-و-حمایت-نشدم/ دنیای 77 Fri, 08 Jan 2021 11:59:35 0000 عمومی https://d77.ir/۵۰۰-میلیون-هزینه-کردم-و-حمایت-نشدم/ لذت سواری با وسیله نقلیه دو منظوره که هم برای غذا و هم برای سفرهای زمینی برای گشت و گذار در دریا مناسب است ، مطمئناً یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود. به گزارش دنیای 77 ، خرسان همچنین نوشت: محمود مجلومی مخترع وسیله نقلیه دوزیستی دو منظوره است. وقتی ایده به ذهنش خطور کرد …

لذت سواری با وسیله نقلیه دو منظوره که هم برای غذا و هم برای سفرهای زمینی برای گشت و گذار در دریا مناسب است ، مطمئناً یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود.

به گزارش دنیای 77 ، خرسان همچنین نوشت: محمود مجلومی مخترع وسیله نقلیه دوزیستی دو منظوره است. وقتی ایده به ذهنش خطور کرد ، مراحل ساخت و کاربردهای ماشینش با او صحبت کردیم.

من این ماشین را در پارکینگ خانه ام ساخته ام

مخترع و فناور متولد بندرانجلی شروع به صحبت در مورد مفهوم و طراحی پروژه و هفت ماه کار تخصصی روی آن کرد و گفت: “ایده ساخت دوزیستان دو منظوره در سال 1997 به ذهنم رسید. در ایران وجود نداشت و من به شهرم سفر کردم. من همچنین نگران تبلیغات و کمک به این صنعت بودم ، بنابراین تصمیم گرفتم این ماشین را بسازم. من به خودم ایمان داشتم که می توانم این کار را انجام دهم ، بنابراین برای حمایت از ایده های خود به سازمان های مختلفی رفتم اما مورد حمایت قرار نگرفتم. من شروع به کار کردم و در اواخر دهه 98 کمی به پایان رسیدم. “من فقط یک فروشگاه لوازم فروشی دارم و این ایده را در پارکینگ منزل خود اعمال کردم.”

ماشین دو منظوره من 2 موتوره

“من پایم را در کفش خودروساز قرار دادم.” مجلومی با این مقدمه کوتاه ادامه می دهد: “دیگر هیچ وسیله نقلیه دو منظوره در ایران وجود ندارد و چندین کشور دیگر که دارای این نوع خودرو هستند ، در واقع کارخانه های تولید اتومبیل خود را دارند ، زیرا افزودن گزینه های پرشور به اتومبیل دشوار است.” این فناوری توسط سازندگان اتومبیل آنها برای همکاری با سازندگان کشتی و ساخت وسایل نقلیه دوزیستی استفاده می شود. من اولین شخصی هستم که در ایران چنین خودرویی را تولید می کنم. این خودرو دارای دو موتور است ، یکی برای دریا و دیگری برای زمین. وزن این خودرو 2 تن و ظرفیت سرنشین آن 8 تا 10 نفر است. طول آن 5 متر ، عرض 2 متر و 20 سانتی متر و ارتفاع 3 متر و 20 سانتی متر است. “

آلودگی این خودرو برای دریا صفر است

هر مبتکر در حوزه نگرانی و نوآوری وارد می شود که مربوط به اهدافی است که برای خودش توضیح داده است. مجلومی در مورد الهامات و اهداف خود گفت: “انگیزه من برای ساخت ماشین های دو منظوره نشان دادن توانایی های خود ، کمک به اقتصاد کشورم بود و من خوش بین ترم که نوآوری من همچنان بهانه ای برای صنعتگران ما برای دیدن و کار باشد.” علاوه بر اینها ، جذب گردشگر و غنی سازی این صنعت یکی از دغدغه های ذهنی من بود که خوشبختانه آن را اجرا کردم و البته در ساخت آن مشکلات زیادی وجود داشت. در طول راه ، من قصد دارم یک شرکت تأسیس کنم و این وسیله نقلیه دو منظوره را توسعه و هیدرولیز کنم. بیشتر بدانید که قایق های موتوری و قایق های دو زمانه که در دریا هستند ، انتشار در آب دارند و آلودگی زیادی را به دریا وارد می کنند. وی افزود: در همین دریای خزر بیش از یك میلیون قایق دو زمانه داریم كه به داخل آب تخلیه شده اند ، اما اتومبیلی كه من ساختم خروجی زیادی دارد و باعث آلودگی دریا نمی شود و روغن اقیانوس را نمی ریزد.

پاسخ مقامات به کشف من فقط خنده بود

متأسفانه برخی افراد خودروی دوزیستان را به نام خود ثبت کردند اما آن را نساختند. » وی ادامه داد: مقامات می گویند ما یک طرح کامل می خواهیم تا آزمایش شما را آزمایش کند ، اما من نباید به آنها برنامه و فرمول کاملی برای ماشینشان بدهم زیرا این یک مسئله انحصاری است و آنها بعدا می توانند بروند و آن را از آن خود کنند. واقعیت این است برخی از افسران ما احمق و بی خواب بودند و روزی که برای رونمایی از ماشین آمدند از واکنش خود خندیدند. حتی اکنون اگر آنها در ساخت آن از من حمایت نمی کنند حداقل باید از تولید آن حمایت کنند. من برای ساخت این ماشین 500 میلیون روپیه هزینه کردم. “البته ، به دنبال آنچه من انجام داده ام ، در آینده نزدیک ، پروانه بهره برداری آن برای استفاده به عنوان نمونه صادر می شود.”

مردم اطراف من می گفتند شما توانایی تهیه این پروژه بزرگ را ندارید

از او در مورد واکنش مردم شهر و اطرافیان نسبت به ساخت این ماشین س askedال کردم که وی گفت: “در ابتدا وقتی کار را شروع کردیم همه ناامید شدند و گفتند که شما نمی توانید چنین پروژه بزرگی را حمل کنید! اما وقتی آن ساخته شد دوستان تکنسین ها از اقصی نقاط کشور با دیدن اینکه این کشف افتخاری برای شهر و کشورمان است خوشحال و متعجب شدند.خوشبختانه من تاکنون توسط ملوانان محلی اذیت نشده ام و چرا آن را درست کردید و نان ما را درست کردید؟! از نظر اندازه به تولید می رسد اما بعید است برخی از مردم به آن سنگ پرتاب کنند. “هر از گاهی خانواده را برای تفریح ​​در این خانواده می برم.”

غرق شدن این ماشین امکان پذیر نیست

مهمترین نکته در ساخت اتومبیل نجات جان مسافران و مسافران آن است که در این باره مجلومی می گوید: در مواقع خطر منع نکنید و خدا را منع نکنید ، اگر اتفاقی برای دریا بیفتد ، مثلاً تصادف شود موتور از کار بیفتد یا به دیواره سنگ برخورد کند غرق نشو ترجیح می دهم بگویم شش مخزنی که در ماشین نصب کرده ام مانند جلیقه نجات است و مسافران کاملاً ایمن خواهند بود. این اشتیاق این شش تانک را افزایش می دهد و در مواقع خطر فرو نمی رود. این ماشین ضد آب است و سقف و دیواره های آن توسط آب نفوذ نمی کند. در واقع ، این ماشین در اطراف ضد آب است. ماشین آنقدر سنگین است که امواج دریا تاثیری ندارد. اگر بدنه اصلی آن سوراخ شده و آب به آن وارد شود ، سالم می ماند. “همچنین یک محفظه در بالای سقف وجود دارد که هوا وارد کابین می شود و از طرف دیگر متابولیسم و ​​خارج شدن آن است.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.