دستگیری کلاهبرداران اسکیمری – دنیای 77

۲,۶۱۰ بازديد

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری – دنیای 77 https://d77.ir/دستگیری-کلاهبرداران-اسکیمری-دنیای-77/ دنیای 77 Thu, 07 Jan 2021 21:01:54 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/دستگیری-کلاهبرداران-اسکیمری-دنیای-77/ اسكیماری رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اعضای حلقه هواپیماربایان خبر داد و گفت: متهمان 30 میلیارد ریال از كارت های بانكی شهروندان برداشت كردند. به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ داوود معظمی گودرجی وی گفت: بیشتر شهروندان به پلیس فتا مراجعه و از برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی خود …

اسكیماری رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اعضای حلقه هواپیماربایان خبر داد و گفت: متهمان 30 میلیارد ریال از كارت های بانكی شهروندان برداشت كردند.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ داوود معظمی گودرجی وی گفت: بیشتر شهروندان به پلیس فتا مراجعه و از برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی خود شکایت داشتند و تیمی از کارآگاهان در حال تحقیق بودند.

وی افزود: تحقیقات درباره دلایل و روش های برداشت از حساب قربانیان انجام شد ، کارآگاهان با اشتراک بیانیه شاکی متوجه شدند شاکی در یک محله زندگی می کند و آنها را در مدت زمان مشخص از کارت های خودپرداز خود خریداری کرده اند.

رئیس پلیس فتا تهران افزود: کارآگاهان با دریافت این سرنخ ها مشکوک شدند که عامل یا مجرمان کارت های کارت بانکی را با استفاده از کلاهبردار کپی کرده اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که چهار متهم برای برداشت از حساب های بانکی شهروندان با یکدیگر همکاری کرده اند و گفت: هویت و مکان محرمانه متهمان شناسایی و در یک عملیات هماهنگ چهار نفر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشتند که کارت 50 عابر پیاده را جعل کرده و از آنها کالا خریداری کرده اند.

براساس وب سایت پلیس گودرزی نیوز ، از دارندگان کارت هنگام خرید با کارت بانکی و هنگام انجام فعالیت های بانکی به صورت سیار ، از شهروندان خواسته شده است تا اولین رمز ورود را وارد کنند و از دیگران و فروشندگان خواسته شد تا از دادن رمزهای بانکی خود خودداری کنند. فروشنده موظف است دستگاه POS را به خریدار عرضه کند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.