قتل گروگان در بندرانزلی/دستگیری گروگانگیر با هوشیاری پلیس

۲,۶۱۵ بازديد

قتل گروگان در بندرانزلی/دستگیری گروگانگیر با هوشیاری پلیس https://d77.ir/قتل-گروگان-در-بندرانزلی-دستگیری-گروگا/ دنیای 77 Sat, 09 Jan 2021 21:10:20 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/قتل-گروگان-در-بندرانزلی-دستگیری-گروگا/ دنیای 77 / گیلان فرمانده انتظامی بندرانجلی به تشریح گروگانگیری در بندرانجلی پرداخت و گفت: متأسفانه گروگان 45 ساله پس از فرار از گروگانگیر با شلیک گلوله کشته شد. سرهنگ سید ظفر جوامندی با تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس در منطقه غازیان شهرستان بلافاصله پس از گزارش این حادثه به محل …

دنیای 77 / گیلان فرمانده انتظامی بندرانجلی به تشریح گروگانگیری در بندرانجلی پرداخت و گفت: متأسفانه گروگان 45 ساله پس از فرار از گروگانگیر با شلیک گلوله کشته شد.

سرهنگ سید ظفر جوامندی با تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس در منطقه غازیان شهرستان بلافاصله پس از گزارش این حادثه به محل اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه موضوع با حضور مأموران در محل مشخص شد ، افزود: متأسفانه گروگان 45 ساله گروگان گرفته شد و با ورود پلیس به محل حادثه توسط پلیس که از صحنه گریخت ، تیراندازی شد.

فرمانده انتظامی بندرانجلی از ادامه شلیک گروگانگیران خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کنترل اوضاع و نجات جان دیگران ، مأموران پلیس به پای گروگانگیر شلیک کردند و از ناحیه پا شلیک کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم مصدوم توسط تیم پزشکی برای مداوا فوری به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ جوامندی در پایان گفت: دلایل و انگیزه های گروگانگیر در دست بررسی است که نتایج آن پس از اتمام تحقیقات پلیس اعلام می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.