دستگیری سارقان غیربومی که با بستن دست‌وپای زن جوان جواهراتش را سرقت کرده بودند

۲,۴۳۴ بازديد

دستگیری سارقان غیربومی که با بستن دست‌وپای زن جوان جواهراتش را سرقت کرده بودند https://d77.ir/دستگیری-سارقان-غیربومی-که-با-بستن-دست/ دنیای 77 Mon, 11 Jan 2021 21:11:20 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/دستگیری-سارقان-غیربومی-که-با-بستن-دست/ دنیای 77 / بوشهر در یک حمله پیچیده پلیس دو سارق بومی به دلیل ورود به منزلی مسکونی در شهر بوشهر و سرقت طلا و جواهرات با بستن دست و پای زن جوان دستگیر شدند. در سومین روز از ژانویه 1999 ، دو سارق خانگی با هدف سرقت و ضرب و شتم برای اطمینان از …

دنیای 77 / بوشهر در یک حمله پیچیده پلیس دو سارق بومی به دلیل ورود به منزلی مسکونی در شهر بوشهر و سرقت طلا و جواهرات با بستن دست و پای زن جوان دستگیر شدند.

در سومین روز از ژانویه 1999 ، دو سارق خانگی با هدف سرقت و ضرب و شتم برای اطمینان از خالی بودن آیفونشان ، وارد شهر بوشهر شدند. در این خانه زن جوانی به همراه فرزند خردسال خود بود که به دلیل اینکه این افراد را به رسمیت نمی شناخت ، در را باز نکرد

سارقان فکر می کردند خانه خالی است و از طریق دیوار وارد خانه می شوند و پس از باز شدن درب ساختمان با تجهیزات ویژه وارد خانه می شوند و زن جوان را می بینند که جواهرات خود را می دزدد و جواهرات طلای خود را سرقت می کند.

با توجه به اینکه اعمال ناشایست سارقان آسیب روحی عمیقی را به اعضای خانواده ، به ویژه زن جوان و فرزندش وارد کرده بود ، از فرمانده پلیس استان سردار “خلیل وایجی” خواسته شد تماس گرفته و از نحوه گزارش سرقت و نحوه انجام آن دلجویی کند. وی به این خانم و خانواده اش قول جستجوی ویژه و دستگیری سارقان را در مدت زمان بسیار کوتاهی داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی توجه ویژه ای به موضوع داشتند و پس از رصد سیستم اطلاعات و فناوری و شناسایی متهمان در یکی از استان های کشور دستگیر و طلاهای سرقتی و جواهرات سرقت شده شناسایی و تحویل خانواده شدند.

قابل ذکر است که هر دو سارق پس از اعتراف و پایان تحقیقات به مقامات قضایی تحویل داده شده اند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.