شرایط لازم برای جراحی لیفت صورت

انواع کولر گازی اجنرال

شرایط لازم برای جراحی لیفت صورت

۲,۴۵۱ بازديد

شرایط لازم برای جراحی لیفت صورت https://d77.ir/شرایط-لازم-برای-جراحی-لیفت-صورت/ دنیای 77 Wed, 13 Jan 2021 22:38:59 0000 سلامت https://d77.ir/?p=4478   یکی از عمل های زیبایی که برای سفت تر کردن بافت صورت است جراحی لیفت صورت می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند زیبایی صورت خود را افزایش دهند این عمل زیبایی را انتخاب می نمانید تا جوانی صورت شان افزایش پیدا کند. بافت های صورت در این نوع از جراحی با استفاده …

 

یکی از عمل های زیبایی که برای سفت تر کردن بافت صورت است جراحی لیفت صورت می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند زیبایی صورت خود را افزایش دهند این عمل زیبایی را انتخاب می نمانید تا جوانی صورت شان افزایش پیدا کند. بافت های صورت در این نوع از جراحی با استفاده از تکنیک های متنوع درمانی زیباتر می شود و درمان می گردد. از این طریق ظاهر فرد جوان تر از آنچه که هست نشان داده می شود. بسیاری از افراد هستند که به دلیل افزایش سن، مشکلات پوستی و … زیبایی پوست صورت خود را از دست می دهند، آنها باید بدانند که بهترین روش برای زیباسازی صورت شان روش لیف صورت می باشد.

در طی جراحی و عمل لیف صورت آن دسته از چربی ها و سلول هایی که روی پوست وجود دارند و مرده اند به بهترین نحو ممکن برداشته می شود. چین و چروک های صورت با استفاده از این روش از بین می رود و شما ظاهری جوان تر پیدا می کنید. پوست زمانی که کیفیت بهتری  داشته باشد ظاهر را هم زیباتر و جوان تر می سازد. بعد از اینکه شما این عمل زیبای را انجام دادید هیچ نشانه ای از چین و چروک روی چشم، گونه، پیشانی و اطراف دهان خود مشاهده نخواهید کرد.

شرایط لازم برای جراحی لیفت صورت :

به طور کلی شما باید بدانید که جراحی لیفت صورت و یا همان بالا کشیدن پوست صورت روش زیاد حساسی نمی باشد و در صورتی هم که پزشک تخصص لازم را داشته باشد خطرناک نیست.

اما به طور کلی شما باید شرایط این عمل را داشته باشد تا پزشک برایتان انجام دهد. این عمل زیبایی برای هر فردی مناسب نمی باشد و شما باید بر اساس شرایطی که دارید آن را انتخاب کنید. شرایط کلی که شما باید برای انتخاب این روش زیبایی داشته باشید عبارت است از :

  • نسبت به شرایط بدنی و سن خود پوست تان باید انعطاف پذیری مورد نیاز را داشته باشد. در واقع باید بدانید کشش پوست شما برای انتخاب این روش زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • ساختار پوست تان باید برای عمل مناسب باشد و بافت های لازم را درون آن بتوانید ایجاد کنید.
  • شما باید سلول های مرده و چین و چروک هایی روی پوست و صورت خود داشته باشید که همان ها پوست صورت را پیرتر و فرسوده تر نشان دهد.
  • وزن شما باید تعادل لازم را داشته باشد، پیش از عمل پزشک درخواست آزمایش هایی از شما می کند که نتیجه آن آزمایش ها باید به گونه ای باشد که مشکل پوستی در پوست تان مشاهده نکند.
  • اهداف و نتیجه جراحی لیفت صورت :

    هر یک از افرادی که برای عمل لیفت صورت اقدام می کنند باید بدانند که این عمل جراحی را به عنوان یک روش درمانی نمی شناسند، بلکه آن را به عنوان عمل زیبایی می شناسند. زمانی که شما پوست خود را بکشید زیباتر می شود و همین امر اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد. در صورت کشیده تر شدن پوست در این روش جراحی پوست شما بافت محکم تری پیدا می کند و چین و چروک های روی صورت هم به طور کلی از بین می رود. بسیاری از افرادی که برای این روش زیبای به پزشک مراجعه می کنند سن شان بین 40 تا 70 سال است. البته که باید بدانید بسیاری از افراد جوان هم این روش زیبایی را انتخاب می کنند تا صورت زیباتری داشته باشند. اهداف اصلی که برای این عمل زیبایی دنبال می شود عبارت است از :

  • یکی از مهمترین اهداف این است که شما چربی ها و آلودگی هایی که روی پوست تان وجود دارد را بتوانید به طور کامل از بین ببرید. افراد آلودگی ها و چربی های زیادی روی پوست خود دارند که با استفاده از این روش زیبایی آنها را به خوبی می توانند نابود سازند.
  • زخم های پوستی زیادی در اطراف فک شما قرار دارد که این زخم ها زیبایی تان را کاهش می دهد. شما می توانید با استفاده از این روش هر یک از زخم های فک را محو سازید.
  • کاهش دادن میزان چربی که در ناحیه گردن و چانه جمع شده است از دیگر اهداف این روش زیبایی می باشد. شما می توانید تیرگی هایی که دور چشم و نواحی دیگر صورت تان به وجود آمده است را به طور کلی از بین ببرید تا زیبایی بیشتری بتوانید به دست آورید.
  • چین و چروک های روی چشم ها، کنار دهان، و پیشانی زیبایی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد که شما با استفاده از این روش درمانی و زیبایی می توانید آنها را از بین ببرید.
  • سفت کردن پوست یکی از دیگر اهداف جراحی می باشد. زمانی که بافت صورت شما محکم تر شود زیبای صورت افزایش پیدا خواهد کرد.
  • نکاتی مهم که پیش از جراحی لیفت صورت باید بدانید :

    اگر شما برخی از نکات مهم را پیش از عمل لیفت صورت جدی بگیرید می توانید نتیجه مثبتی را از جراحی صورت خود به دست آورید. برخی از این نکات که اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

  • بعد عمل شما باید لباس هایی که راحت و گشاد هستند را بپوشید، در این صورت احتمال اینکه پارچه روی پوست کشیده شود بسیار کمتر خواهد بود.
  • از سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی به شدت بپرهیزید.
  • برخی از داروهایی را که مانع بهبودی شما می شوند را بهتر است مصرف نکنید. هر یک از داروهای مورد نیاز خود را باید به پزشک معرفی کنید تا در مورد خوردن آنها بهترین تصمیم گیری را داشته باشد.
  • اینکه فردی بعد از عمل شما را به خانه بیاورید اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل بهتر است بعد از عمل یک روز استراحت کنید و به پوست خود استراحت بدهید.
  • پمادها، لباس های کم حجم، یخ کیسه ای، گاز مایع، دستمال و …. از جمله مهمترین تجهیزاتی می باشد که پیش از عمل لیفت صورت باید آنها را آماده سازدی و در جای مخصوص قرار دهید. بعد از عمل شما به همه آنها نیاز پیدا می کنید و باید آنها را استفاده نمایید.
  •  

    8 تا از بهترین پزشکان جراح لیفت صورت و گردن در ایران

    در این مطلب بهترین پزشکان جراح لیفت صورت و گردن در تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرج، قم و اهواز را به شما معرفی می کنیم. ما فقط پزشکانی را معرفی می کنیم که بالاترین میزان رضایت کاربران را داشته اند و کلینیک هایی که حالت تجاری (سرعت بالا و کیفیت کم) ندارند. این لیست نتیجه ماهها تجربه و تحقیق است از این بابت مطمئن باشید.

    لیفت صورت و گردن

    لیفت صورت/گردن چیست؟

    لیفت صورت و گردن (رفع چین و چروک صورت/گردن) یک عمل جراحی است که باعث کشیدن و محکم شدن پوست و ماهیچه های سست صورت و گردن می شود.

    دکتر Stephen Prendiville، جراح پلاستیک صورت در فورت مایرز، فلوریدا می گوید: من صورت را به عنوان سنگ بنای منحصر به فرد برای جوان سازی صورت توصیف می کنم. این روش می تواند به آویزان بودن، چین های عمیق، غبغب، سستی عضلات و خط افتادن گردن بپردازد.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.