شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است

۲,۶۲۳ بازديد

شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است https://evarah.ir/2021/01/شهر-مهاجران-از-نظر-شاخص-های-کیفیت-زندگی/ ایواره Wed, 13 Jan 2021 18:19:54 0000 اقتصادی https://evarah.ir/2021/01/شهر-مهاجران-از-نظر-شاخص-های-کیفیت-زندگی/

ایواره / مرکزی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی در بین شهرهای کشور متمایز است. طاهرخانی در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در تاریخ 24 دسامبر و در حومه مراسم 500 متری برنامه تعدیل پروژه اقدام ملی در شهر مهاجران ، به خبرنگاران گفت که …

منبع: خبرگذاری ایواره
شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است

ایواره / مرکزی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی در بین شهرهای کشور متمایز است.

طاهرخانی در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در تاریخ 24 دسامبر و در حومه مراسم 500 متری برنامه تعدیل پروژه اقدام ملی در شهر مهاجران ، به خبرنگاران گفت که امیرکبیر یکی از شهرهای تازه تاسیس کشور است. از جمله افتتاح مجتمع ورزشی ، استخر شنا ، ایستگاه آتش نشانی و پروژه های استراتژیک به بهبود کیفیت زندگی در شهر کمک می کند.

وی با بیان اینکه از زیرگذر و ورودی این شهر و تصفیه خانه فاضلاب شهری استفاده شده است افزود: ارزیابی فعلی از وضعیت این شهرستان نویدبخش این است که می توان شاخص های مسکن و خدمات شهری را در شهر جدید امیرکبیر مطرح کرد.

طاهرخانی افزود: ظرفیت زیادی برای مسکن وجود دارد و امیدواریم شهر امیرکبیر ظرفیت خوبی برای جبران کمبود مسکن و تأمین مسکن در اراک و تعادل بازار مسکن در این کلانشهر باشد.

وی در مورد وضعیت شهر مهاجر پذیر اظهار داشت: شهر مهاجر از نظر کیفیت زندگی ، سرانه فضای سبز ، دسترسی ، فضای فرهنگی ، آموزش و درمان و … بین شهرهای سراسر کشور از ویژگی های خاصی برخوردار است. و علاوه بر اجرای برنامه اقدام ملی مسکن در مورد مهاجران ، ظرفیت جدیدی در شهر برای ثبت نام در آینده وجود دارد تا بتواند مسکن در منطقه ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت مادر برای ساخت شهرهای جدید کشور با اشاره به اینکه موضوع مسکن آنلاین در استان مرکزی بسته است ، گفت: در 18 شهر جدید کشور فقط چند شهر هنوز درگیر این پروژه هستند که به زودی تمام خواهد شد. “

به گزارش ایواره ، استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: برای اجرای و ادامه برنامه اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ، 500 واحد در دو شهر جدید امیرکبیر و مهاجران مرمت و بازسازی شد که امیدواریم بتوانیم 500 واحد در کمتر فراهم کنیم. بیش از یک سال یکی از متقاضیان مسکن شوید.

سید علی آقازاده با بیان اینکه پروانه ساخت این 500 واحد صادر شده است ، افزود: پیمانکار پروژه انتخاب شده و هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی اظهار داشت: همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان مرکزی در شهرستان مهاجران از آماده سازی 6 هکتار زمین در فاز دوم توسعه شهرستان ارائه خدمات ، بازدید شد و به نظر می رسد کار در مدت 20 ماه به پایان برسد بعدی و پیمانکار در حال کار است.

به گزارش ایواره ، در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در استان مرکزی ، زیرگذر در شهر امیرکبیر ، مجتمع فاضلاب افتتاح و ساخت 200 واحد مسکن برنامه اقدام ملی در شهرستان امیرکبیر و 300 واحد آغاز شد. در شهر مهاجران. و آتش شهر امیرکبیر خاموش شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.