رفع تعلیق از کارت بازرگانی ۷۰۰ صادرکننده

۲,۶۲۵ بازديد

رفع تعلیق از کارت بازرگانی ۷۰۰ صادرکننده https://evarah.ir/2021/01/رفع-تعلیق-از-کارت-بازرگانی-۷۰۰-صادرکنن/ ایواره Sun, 17 Jan 2021 08:03:08 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/01/رفع-تعلیق-از-کارت-بازرگانی-۷۰۰-صادرکنن/

با توجه به پایگاه داده ایواره ، زادبوم با بیان اینکه کارت بازرگانی هیچ یک از صادرکنندگان کالا به حالت تعلیق در نیامده است ، افزود: کارت بازرگانی حدود 2000 صادر کننده غیر تولیدی که پس از سال 1998 کمتر از 30 درصد تعهدات ارزی خود را انجام داده بودند ، از آنها حدود 700 …

منبع: خبرگذاری ایواره
رفع تعلیق از کارت بازرگانی ۷۰۰ صادرکننده

با توجه به پایگاه داده ایواره ،

زادبوم با بیان اینکه کارت بازرگانی هیچ یک از صادرکنندگان کالا به حالت تعلیق در نیامده است ، افزود: کارت بازرگانی حدود 2000 صادر کننده غیر تولیدی که پس از سال 1998 کمتر از 30 درصد تعهدات ارزی خود را انجام داده بودند ، از آنها حدود 700 نفر به تعهدات خود عمل کردند. در نتیجه کارت ویزیت آنها به حالت تعلیق درآمد.

وی افزود: این گروه از صادرکنندگان با واردات در ازای صادرات به تعهد ارزی خود عمل کردند ، یعنی با ارز دریافتی از صادرات ، از لیست 1000 مشخص شده وارد کردند که از این تعداد بیش از 600 مورد مربوط به موضوعات است اولین”. کارخانه ها و بقیه موارد مربوط به مواد مورد نیاز در زمینه جهاد کشاورزی بود.

زادبوم همچنین گفت: از 2000 کارت ویزیت تعلیق شده ، 1300 دارندگان کارت بازرگانی هنوز تعهد ارزی خود را انجام نداده اند و کارت ویزیت آنها تا زمان رفع تعهد ارزی به حالت تعلیق در می آید.

وی با اشاره به آسیب شناسی روند صدور و تمدید کارت ویزیت و مشکلات پیش رو گفت: با اصلاحاتی که در همکاری با اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران انجام شده ، مشکلات موجود به حداقل رسیده و انتظار می رود مورد بررسی قرار گیرد. ” روند صدور و تمدید کارت های بازرگانی باید با دقت بیشتری انجام شود.

منبع: خبرگذاری ایواره
رفع تعلیق از کارت بازرگانی ۷۰۰ صادرکننده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.