پیکر” شهید عسگری” در گلزار شهدای اسلامشهر آرام گرفت

۲,۶۱۲ بازديد

پیکر” شهید عسگری” در گلزار شهدای اسلامشهر آرام گرفت https://d77.ir/پیکر-شهید-عسگری-در-گلزار-شهدای-اسلامشه/ دنیای 77 Sun, 17 Jan 2021 18:17:42 0000 استانی https://d77.ir/پیکر-شهید-عسگری-در-گلزار-شهدای-اسلامشه/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران؛ پیکر مطهر شهید حشمت الله عسگری 39 سال دوری از خانواده و در سطوح مختلف در اسلام ماهار به خاک سپرده شد و در همبستگی با سالروز شهادت بانوی حضرت فاطمه زهرا (س) در آرامگاه ابدی امامزاده اکیل به خاک سپرده شد. جسد شهید عسگری 33 سال و …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران؛ پیکر مطهر شهید حشمت الله عسگری 39 سال دوری از خانواده و در سطوح مختلف در اسلام ماهار به خاک سپرده شد و در همبستگی با سالروز شهادت بانوی حضرت فاطمه زهرا (س) در آرامگاه ابدی امامزاده اکیل به خاک سپرده شد.

جسد شهید عسگری 33 سال و نه ماه دور از خانواده اش هنگام حفاری اخیر در منطقه شلمچه پیدا شد و توسط DNA آزمایش شد ، پس از سالها پدر و مادرش امروز به همراه مادر و برادرانش به خانه ابدی او رفتند.

با حضور پیکر شهید اصغری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، فضای شهر اسلامشهر فضای دوران دفاع مقدس و مردم انقلابی منطقه ، فرمانداران و ایثارگران و همکاران و بستگان شهدا را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفت. در امامزاده عكیل (ع) در قبر ابدی در جوار این شهید و پدرش به خاك سپرده شد.

شهید حشمت الله عسگری که در سال 1334 در روستای دیناهبر از توابع شهرستان اراک و در خانواده ای مذهبی متولد شد ، در سال 136666 در آن لشکرکشی به کربلا در منطقه شلمچه برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشته شد. و سرزمین ایران کیان نیروهای متجاوز را در میدان نبرد راستگرایان علیه بی عدالتی به شهادت رساند.

12

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.