عصر اولتیماتوم – دنیای 77

انواع کولر گازی اجنرال

عصر اولتیماتوم – دنیای 77

۲,۵۹۶ بازديد

عصر اولتیماتوم – دنیای 77 https://d77.ir/عصر-اولتیماتوم-دنیای-77/ دنیای 77 Sat, 16 Jan 2021 12:17:07 0000 عمومی https://d77.ir/عصر-اولتیماتوم-دنیای-77/ در حال حاضر حداقل سه مربی از مدیران باشگاه ها در رسانه ها و علنی اولتیماتوم دریافت کرده اند. این یک اتفاق جدید است که مدیران باشگاه ها مربیان را به روشنی و صریح تهدید می کنند. یافتن رفتار مشابه در سطح اول فوتبال جهان دشوار است ، اما در اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست! …

در حال حاضر حداقل سه مربی از مدیران باشگاه ها در رسانه ها و علنی اولتیماتوم دریافت کرده اند. این یک اتفاق جدید است که مدیران باشگاه ها مربیان را به روشنی و صریح تهدید می کنند. یافتن رفتار مشابه در سطح اول فوتبال جهان دشوار است ، اما در اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست!

به گزارش دنیای 77 ، این مجله دنیای اقتصاد وی نوشت: “تقریباً یك سوم لیگ بیستم فوتبال پشت سر ما است و تاكنون هر دو باشگاه مدیر خود را تغییر داده اند.” مسئولان تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریزی از علیرضا منصوریان و وحید بیتلو عذرخواهی کردند و در حال حاضر با مربیان دیگر همکاری می کنند. تعویض فقط دو مربی در مدت 10 یا 11 هفته برای فوتبال پرسرعت ما خوب و امیدوار کننده است ، اما به نظر می رسد به زودی اضافه خواهد شد. در حال حاضر حداقل سه مربی در رسانه ها و علنی از مدیران باشگاه اولتیماتوم دریافت کرده اند. این یک پدیده فانتزی است که در آن مدیران باشگاه ها به طور صریح و علنی مربیان را تهدید می کنند. یافتن رفتار مشابه در سطح اول فوتبال جهان دشوار است ، اما در اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست!

شرایط عجیب رحمان رضایی

احتمالاً عجیب ترین ضربه ای که خطوطی از طرف مدیران وارد کرده اند به باشگاه جوبان رحمان رضایی وارد شده است. آنها تصمیم را در مورد مربی جوان تیم خود در اواخر نیمه اول گذاشتند. با این حال ، در بیانیه رسمی و عمومی ادعا می شد که اگر جوهان از پنج بازی باقی مانده کمتر از 11 امتیاز کسب کند ، رضا اخراج می شود. مشخص نیست که فلسفه چنین اولتیماتومی چیست؟ زیرا مربیان سعی می کنند در همه مسابقات حداکثر امتیاز را کسب کنند و این نوع فعالیت فقط استرس آنها و بازیکنان را افزایش می دهد. کسی که اصلاً بد بازی نکرد و فقط کمی بدشانس بود ، او روز گذشته اولین بازی از این پنج مسابقه مهم را مقابل سایپرس انجام داد. جالبتر اینکه ، مدیران ایوب به همین اعلامیه اضافه کرده اند که اگر 15 امتیاز از این پنج مسابقه کسب کنند ، به رحمان رضایی پاداش می دهند. خسته نباشید فرصتی برای پیروزی برای اولین بار در پنج بازی متوالی. پاداش شما را برای چه چیز دیگری می خواهد؟

وحید فضلی و فقط دو موقعیت

پس از رفتن محمود فقری ، مدیران باشگاه نساجی به دستیار او ، وحید فضلی اعتماد کردند. این تیم در ابتدای فصل بازی بدی انجام نداد و فقط در اتمام مشکل داشت ، اما به تدریج کیفیت عملکرد نساجی نیز در لحظه ای که مدیران باشگاه به فاضلی فرصتی برای تغییر شرایط در دو بازی دادند ، پایین آمد. نساجیو همچنین اولین مسابقه خود را پس از ضرب الاجل دیروز مقابل ماشین آل ساجد ، تیم بحران زده دیگر لیگ 20 برگزار کرد. فضلی یکی از سه مربی و تئوریسین مدرن لیگ بیستم از جمله بتلو و محمد ربیع بود.

نارضایتی از مهدی رحمتی

در یک تصمیم فوری در اواخر فصل گذشته ، او به دوران بازیگری خود پایان داد و مسئولیت هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت ، اما تاکنون نتایج وی اصلا خوب نبوده است. مشهدی در حال حاضر از 11 بازی فقط 12 امتیاز دارد. رحمتی با شهر خودرو قرارداد سه ساله دارد و هنوز مهلتی برای نتیجه گیری وی تعیین نشده است ، اما مدیران میانی این باشگاه هفته گذشته رسماً ابراز نارضایتی کردند. بازی بعدی شهر خودرو در روز چهارشنبه برابر نساجی است. “تیمی که مربی آن نیز در کنار Razor است و احتمالاً در این مسابقه قربانی او خواهد شد.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.