جان پدر کجاستی؟ – دنیای 77

انواع کولر گازی اجنرال

جان پدر کجاستی؟ – دنیای 77

۲,۶۰۵ بازديد

جان پدر کجاستی؟ – دنیای 77 https://d77.ir/جان-پدر-کجاستی؟-دنیای-77/ دنیای 77 Thu, 21 Jan 2021 12:45:18 0000 عمومی https://d77.ir/جان-پدر-کجاستی؟-دنیای-77/ مدتی پیش [اینجا] من در مورد بیماری این دختر 26 ساله نوشتم. عزیزان آمادگی خود را برای تهیه داروی کمیاب برای این بیمار مبتلا به سرطان نادر اعلام کردند. بخشی از آن توسط مituteسسه محترم و خادم همت تأمین می شد و قسمت دیگر توسط وزیر دولت (كه از نام وی راضی نیستم) كمك می …


مدتی پیش [اینجا] من در مورد بیماری این دختر 26 ساله نوشتم. عزیزان آمادگی خود را برای تهیه داروی کمیاب برای این بیمار مبتلا به سرطان نادر اعلام کردند. بخشی از آن توسط مituteسسه محترم و خادم همت تأمین می شد و قسمت دیگر توسط وزیر دولت (كه از نام وی راضی نیستم) كمك می كرد. عزیزان دیگر نیز کمک کردند. دستان آنها را می بوسم و آرزوی سلامتی می کنم.

دختر همچنین آرزوی کوچکی داشت که قصد داشتم برآورده کنم. نه اینکه کرم را پیگیری نکردم. اما وقتی موفق شدم ، دختر دیگر قادر به استفاده از آن نبود. خودم را مقصر می دانم که چند روز و چند روز پیش این کار را نکردم.

***

پدر داغدیده او – که این ماهها چیزی نگذاشته و مثل پروانه دور شمع معلق مانده است – امروز برای دخترش نوشت: زندگی پدرت کجاست؟ خاک من کجاست؟

***

شما فقط باید پدر باشید و یک دختر داشته باشید بنابراین خواندن این جمله کبد شما را آتش می گیرد.

خداوند او را بیامرزد و به پدر و مادرش صبر دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.