عیادت مسوولان سمنانی از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در محور آرادان – سرخه

۲,۶۰۸ بازديد

عیادت مسوولان سمنانی از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در محور آرادان – سرخه https://d77.ir/عیادت-مسوولان-سمنانی-از-مصدومان-حادثه/ دنیای 77 Wed, 27 Jan 2021 22:19:34 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/عیادت-مسوولان-سمنانی-از-مصدومان-حادثه/ دنیای 77 / سمنان به دستور استاندار سمنان ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار سمنان از قربانیان حادثه اتوبوس در آرادان سرخ در بیمارستان کوثر سمنان دیدار و بازدید کرد. امیر بینایی ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیمنان گفت که 227 نفر در یک سانحه اتوبوس و تریلر در 35 …

دنیای 77 / سمنان به دستور استاندار سمنان ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار سمنان از قربانیان حادثه اتوبوس در آرادان سرخ در بیمارستان کوثر سمنان دیدار و بازدید کرد.

امیر بینایی ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیمنان گفت که 227 نفر در یک سانحه اتوبوس و تریلر در 35 کیلومتری سرخ زخمی شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه 29 نفر مصدوم و دو نفر مصدوم شدند ، اضافه کرد: نیروهای اورژانس و امدادگران هلال احمر مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند و امدادگران هلال احمر استان سمنان یکی از مصدومان را نجات دادند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری سیمنان با بیان اینکه در این حادثه تلفات جانی نداشته است اظهار داشت: امروز چهارشنبه ساعت 1:45 بامداد حادثه رخ داد و علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

پیش از این ، خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفته بود که در اثر تصادف اتوبوس و تریلر در بزرگراه آرادان – سرخ دو نفر کشته و 37 نفر زخمی شده اند. از طرف دیگر ، اورژانس سمنان اعلام کرد که در این حادثه تلفات جانی نداشته است و پزشکان و پرستاران هر دو نفر را که احتمالاً در صحنه حادثه فوت کرده اند ، توانبخشی کرده اند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.