یخچال دوقلوی ال جی 40 فوت

انواع کولر گازی اجنرال

یخچال دوقلوی ال جی 40 فوت

۳,۰۰۶ بازديد

یخچال دوقلوی ال جی 40 فوت https://topfroosh.com/shop/یخچال-دوقلوی-ال-جی-40-فوت/ https://topfroosh.com/shop/یخچال-دوقلوی-ال-جی-40-فوت/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sun, 29 Nov 2020 18:43:10 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=639

نوع کمپرسور اینورتر: خطی
نوع یخچال: دوقلو
فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh :دارد
حالت انجماد سریع: دارد
سیستم جریان هوا چندگانه: دارد
یخ‌ساز: دارد
آب‌ سردکن: دارد
صفحه نمایش LED :دارد
محفظه کنترل رطوبت: دارد
سیستم بدون برفک: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال دوقلوی ال جی 40 فوت

تاریخچه ی شرکت ال جی را با یک دیگر مرور کنیم.

در سال ۱۹۵۸ کوو این هوی شرکت ال جی را در راستای تولید لوازم خانگی مانند تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، یخچال، تلفن همراه و .. تاسیس کرد. طولی نکشید که این شرکت تولید گسترده ی خود را در مدل های مختلف بیش تر کرد. فرقی نمی کند محصولات این شرکت چه باشد در هر کجای دنیا که سفر کنید و در هر خانه ای که بروید قطعا یکی از محصولات این برند را می بینید. شعار شرکت ال جی زنگی خوبGood Life)) است. هیچ برندی وجود ندارد که کیفیت و کارایی کالا های ال جی را داشته باشد. در این مقاله با یکی از کالا های مرغوب شرکت ال جی آشنا می شوییم . این مقاله در ارتباط با یخچال ال جی دو قلو است.

مشخصات کلی یخچال ال جی دو قلو 40 فوت

این یخچال دارای:

  • یخ ساز
  • آب سرد کن
  • حالت انجماد سریع
  • فناوری fresh coling می باشد و بهتر است بدانید یخچال ال جی دارای فیلتر بهداشتی به نام Hygiene Fresht است. یخچال های قدیمی پس از مدتی کار کردن برفک می زدند و برای پاک کردن یخچال فرد به دردسر زیادی می افتاد اما در یخچال های ال جی دو قلو دیگر از برفک خبری نیست و قفسه های این یخچال شیشه ای است. کشو های این یخچال به شکلی طراحی شده است که در تنگ ترین جاها نیز درب آن ها کامل باز می شود.

کمپرسور یخچال  های ال جی 40 فوت دو قلو

نوع کمپرسور یخچال ال جی اینوتر خطی است. این کمپرسور های خطی میزان خنک کنندگی را تا مقدار قابل توجهی کنترل می کند و جالب است بدانید همین کمپرسور اصطکاک داخلی یخچال را پایین می آورد و مصرف انرژی این یخچال را در رده یA  آورده است. کمپرسور این یخچال با دیگر یخچال ها متفاوت است و باعث می شود بازدهی یخچال بالا تر رود. همچنین به خاطر این کمپرسور است که صدای این یخچال تا میزان قابل توجهی پایین می آید و آرامش را به شما عزیزان هدیه می دهد. شرکت ال جی برای کمپرسور خود ۱۰ سال گارانتی و ضمانت به مشتری های خود می دهد.

لامپ داخلی یخچال دو قلو ال جی چه مدلی است.

لامپ های درون یخچال هد مناسب افراد شکمو است. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که آخر شب به سراغ یخچال می روید پس این لامپ های درون یخچال مخصوص شما است تا مواد غذایی درون یخچال را بهتر ببینید. لامپی که در یخچال ال جی  دو قلو به کار رفته است از نوع LED است. این لامپ در عین کم مصرف بودن بسیار پر نور می باشد و لازم است این نکته را نیز خدمتتان عرض کنم که این نوع لامپ ها طول عمر بیش تری نسبت به لامپ سایر یخچال ها دارند. این لامپ‌ ها معمولا گرمای کم تری نسبت به آن لامپ ها دارند پس این کار سبب می شود که مواد غذایی درون یخچال شما سالم تر بمانند زیرا درون یخچال را گرم نمی کنند.

با یخچال های دو قلو در برق و انرژی صرفه جویی کنید.

کارایی و کیفیت یک یخچال را نوع موتور آن یخچال تعیین می کند در این یخچال از کمپرسور خطی کمک گرفته شده است که از سایر موتور ها بسیار بالا تر است زیرا با این موتور میزان صدا و اصطکاک یخچال پایین می آید علاوه بر این ها این موتور در صرفه جویی انرژی بسیار کارآمد است و به کمک این موتور است که یخچال ال جی دو قلو بالا ترین کارایی و کم ترین مصرف انرژی را دارد همچنین هزینه های مصرف برق را تا میزان بسیار بالایی پایین می آورد و این از نظر اقتصادی به نفع شما است. به خاطر موتور به کار رفته در این یخچال از تولید ۶۰ کیلو گرم CO2 جلوگیری می شود و جالب است بدانید این کار با کاشت ۱۵ کاج برابری می کند.

فناوری های جدیدی که در این یخچال وجود دارد

همان طور که دربخش اولیه مقاله خدمتتان گفتیم یخچال ال جی دو قلو مجهز به Fresh Coling است. دریچه هایی در فریزر این یخچال قرار دارد که هوای سرد را درکل یخچال پخش می کنند. وجود این دریچه ها برای این که هوا یک نواخت در یخچال پخش شود طراحی شده اند با وجود این دریچه ها دیگر این گونه نیست که سرما فقط در یک‌ بخش از یخچال متمرکز شود. این فریزر به صورت حرفه ای طراحی شده است طوری که رطوبت خوراکی ها و مواد غذایی را در یک حد معینی نگه می دارد. این قابلیت بخچال های ال جی قطره های آبی که از مواد غذایی تبخیر می شوند را جذب مشبک ها می کند. این خاصیت سبب می شود دیگر از خرابی مواد غذایی در یخچال های شپا خبری نباشد.

یخچال 40 فوت دو قلو ال جی ظرفیت فوق العاده بالایی دارند.

یک آبشن فوق العاده ای که یخچال ال جی دو قلو دارد ظرفیت و فضای بالایی است که دارد. ظرفیت این یخچال ۶۹۰ لیتر می باشد این ظرفیت بالا به شما این امکان را می دهد که شما با خیال راحت هر  خوراکی و یا مواد غذایی که دارید در این یخچال جای دهید. در دیواره ی این یخچال یک عایق نازک استفاده شده است. این عایق بسیار نازک‌ باعث می شود شما فضای بیش تری برای جای گذاری وسیله های تان داشته باشید. فریزر این مدل نیز یک عتیق بسیار نازک تری نسبت به سایر یخچال ها دارد. پس بدون هیچ نگرانی مواد غذایی خود را فریز کنید. در طراحی این یخچال یک آب سرد کن باریکی تعبیه شده است که تنها با یک فشار بر اهرمی که روی درب یخچال وجود دارد آب خنک بنوشید.

جلوه ای که این یخچال دوقلو به آشپز خانه ی شما می بخشد.

شکل و ظاهر این یخچال دو قلو به شکلی طراحی شده است که جلوه ی فوق العاده ای به آشپز خانه ی شما می بخشد. اگر دکور آشپز خانه ی شما با وسیله های نقره ای تشکیل شده است بهتر است با یخچال ال جی ۴۰۴۴۰۱ دو قلو  نقره ای آن را تکمیل کنید . این رنگ یک هارمونی فوق العاده ای به خانه ی شما می دهد. بهتر است برای یخچال های خود یک قاب درست کنید تا آشپز خانه ی شما یک سبک مدرن و شیک داشته باشد.زیرا یخچال اصلی ترین و مهم ترین بهش یک آشپز خانه است و نسبت به تمام وسایل آشپز خانه بیش تر توی چشم است.

قیمت روز یخچال های ال جی دو قلو

یخچال های ال جی معمولا قیمت بالا تری نسبت به یخچال های دیگر دارند. البته این بالا تر بودن قیمت اتفاقی و یا به خاطر گران فروشی نیست به خاطر کیفیت فوق العاده ی این یخچال است. این یخچال موتور فوق العاده قوی دارد و شما مجبور نیستید هر از گاهی آن را به تعمیر گاه ببرید‌. متاسفانه در بین اکثر مردم ما این رسم به وجود آمده است که هر چه قیمت کالایی ارزان تر سریع تر آن را انتخاب می کنند بدون این که به کیفیت و ویژگی های آن محصول فکر کنند. همیشه ارزان تر ها به نفع شما نیستند دقت کنید کیفیت یک کار را فدای قیمت نکنید. زیرا با این خرید هوشمندانه دیگر از هزینه ی تعمیرات یخچال خبری نیست. از آن جایی که هزینه ی تعمیرات معمولا بالا است از نظر اقتصادی نیز این خرید به نفع شما است‌.

خرید خود را اینترنتی کنید

در گذشته های نه چندان دور که خبری از خرید غیر حضوری نبود و شما برای خرید یک کالای کوچک نیز مجبور بودید شال و کلاه کنید و وقت خود را ساعت ها در مراکز خرید شلوغ و سرسام آور بگذرانید تازه این خوش بینانه ترین حالت ممکن بود حال فکر کنید در بین این خرید در یک ترافیک سنگین هم گیر می افتادید. اما امروزه با خرید های آنلاین و غیر حضوری  در کنار همسر و فرزند های خود بمانید و تنها با یک اشاره خرید خود را انجام دهید و آن زمانی که می خواستید در ترافیک بگذرانید را در خانه ی خود استراحت کنید.

جمع بندی و راهنمای خرید

از آن جایی که قیمت یخچال های ال جی دو قلو بالا است پس باید آن را از یک فروشگاه و یا سایت معتبر بخرید تا از اصل و اورجینال بودن محصول مطمئن باشید. با خرید از سایت http://topfroosh.com  علاوه بر خرید یک کالای با کیفیت و اصل از سایر خدمات این شرکت بهره مند شوید. شرکت ما خدماتی نظیر ارسال رایگان برای مشتری های خود دارد. علاوه بر این ها این ارسال با نهایت احتیاط انجام می شود و ما خیال شما را از این موضوع راحت می کنیم که به یخچال های شما آسیبی نمی رسد و شما در هر کجای کشور باشید ما کالای خریداری شده تان را در کم ترین زمان درب منزل تان به شما تحویل می دهیم.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال دوقلوی ال جی 40 فوت

https://topfroosh.com/shop/یخچال-دوقلوی-ال-جی-40-فوت/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.