اتو بخار فیلیپس مدل GC2994

انواع کولر گازی اجنرال

اتو بخار فیلیپس مدل GC2994

۲,۵۹۸ بازديد

اتو بخار فیلیپس مدل GC2994 https://topfroosh.com/shop/اتو-بخار-فیلیپس-مدل-gc2994/ https://topfroosh.com/shop/اتو-بخار-فیلیپس-مدل-gc2994/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Mon, 08 Feb 2021 20:20:06 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=802

در خرید اتو بخاربه نکات زیر باید توجه داشته باشید اگر شما قصد خرید اتو بخار را دارید برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید باید هنگام بررسی اتوهای مختلف نکات زیر را مد نظر قرار دهید: ۱- جنس کف اتو دقت کنید کف اتویی که انتخاب می‌کنید از جنس استیل ضد زنگ، سرامیک و یا آلومینیوم …

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتو بخار فیلیپس مدل GC2994

در خرید اتو بخاربه نکات زیر باید توجه داشته باشید

اگر شما قصد خرید اتو بخار را دارید برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید باید هنگام بررسی اتوهای مختلف نکات زیر را مد نظر قرار دهید:
۱- جنس کف اتو
دقت کنید کف اتویی که انتخاب می‌کنید از جنس استیل ضد زنگ، سرامیک و یا آلومینیوم آنودایز شده (آلومینیومی که به صورت قطب مثبت درآمده) و نچسب باشد . بهترین کفی‌ها آن‌هایی هستند که از جنس استیل ضد زنگ و سرامیک ساخته شده‌اند و با کمترین اصطکاک به خوبی روی سطح لباس حرکت می‌کنند.
۲- پنل کنترل اتو
پنل کنترل اتوها یا به‌صورت مکانیکی ( به شکل دایره چرخان یا دکمه با حرکت افقی و غیره) است یا دیجیتال. دقت کنید که طراحی اتو به گونه‌ای باشد که پنل به‌راحتی در دسترس و تنظیمات مختلف آن به‌خوبی نشانه‌گذاری شده باشد. زیرا این گزینه به شما در کنترل میزان حرارت کمک میکند.
۳- راحتی استفاده:
ممکن است برخی از اتوها با وجود اینکه به‌خوبی لباس‌ها را صاف می‌کنند، وزن بیش از معمول داشته باشند یا طراحی دسته آ‌ن‌ها به گونه‌ای باشد که هنگام استفاده از آن احساس ناخوشایندی داشته باشید؛ پس هنگام خرید اتو بخار حتما به طراحی آن دقت کنید. وزن اتو نه باید خیلی سبک باشد که در این صورت برای صاف کردن چروک ها باید با دست روی آنها فشار وارد کنید. و نه اینکه وزن خیلی زیاد داشته باشد زیرا وزن زیاد هم باعث خستگی و فشار زیاد به دست کاربر خواهد آورد.

اتو بخار فیلیپس 2994

فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. همه‌ی ما می‌دانیم که اتوکشی از مهم‌ترین مراحل لازم برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب است و اتو یکی از مهمترین لوازم ضروری در منزل محسوب میشود . شرکت‌های تولید کننده‌ی لوازم برقی در تلاش اند که با طراحی و تولید دستگاه‌های اتو با امکانات گوناگون نیازهای مختلف کاربران را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.
اتوها در پنج دسته‌ی اصلی از جمله اتوی خشک، اتوبخار، اتوهای مخزن‌دار، اتوهای پرسی و بخارگر تولید می‌شوند . این محصولات هر کدام مخاطبین خاص خود را دارند. همانطور که قابل حدس است پرطرفدارترین نوع این وسیله اتوبخارها هستند. در تمامی خانه‌ها اتوبخار یک محصول پرکاربرد محسوب می شود . این نوع از اتوها بدنه‌ی کوچک و جمع‌وجوری دارند و معمولا برای مصارف عادی خانگی استفاده می‌شوند. شما برای داشتن لباس‌های صاف و مرتب نیاز به یک اتو خوب خواهید داشت . باتوجه به این نیاز امروزه برندهای معتبر زیادی در حال تولید و عرضه اتو بخار هستند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را پاسخ دهند.
فیلیپس  (Philips) یکی از این برندهای معتبر محسوب می‌شود و در زمینه تولید لوازم خانگی در حال فعالیت می‌باشد. اتوبخار مدل GC2994/20 از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت «فیلیپس» است که با موتور قدرتمند با توان 2400 وات می‌تواند انتخابی مناسب برای اتوکشی البسه و پارچه‌های مختلف باشد. در ادامه با برخی از ویژگی های این محصول آشنا خواهید شد.

ویژگی های کلی اتو بخار فیلیپس مدل GC2994/20

 اتو 2400 وات فیلیپس مدل GC2994 یکی از ایده آل‌ترین اتوهای شرکت فیلیپس است . این محصول با طراحی زیبا و رنگ سفید – سرمه‌ای و با توان بالا ، یک محصول پرقدرت می‌باشد . اتو بخار فیلیپس با بدنه آرگونومیک باعث سهولت وسرعت بخشی در اتو کشی می‌شود. این اتو با توان 2400 وات باعث گرم شدن سریع کفی اتو می‌شود و برای از بین بردن چین و چروک‌ها بسیار موثر می ‌باشد. کفه این اتو دارای نام تجاری از جنس Steam Glide می‌ باشد که موجب لغزندگی بهتر اتو روی لباس‌ها شده و از طرفی در کفی این اتو حفره‌هایی وجود دارد که این حفره‌ها باعث توزیع یکنواخت بخار در تمام سطوح البسه می‌شود.

کلیدی در سمت راست اتو قرار دارد که میتوان دستگاه را با آن رسوب زدایی نمود . از طریق ولوم چرخشی داخل بدنه میتوان میزان حرارت دستگاه را مشخص کرد . با وجود اتو بخار فیلیپس می توان تمام پارچه ها را با هر جنسی که باشند به راحتی اتو کشی نمود . این پارچه ها شامل پارچه های نخی ، مصنوعی ، ابریشمی و کتان و غیره میباشد . اتو 2994 فیلیپس مجهز به مخزن آب 320 میلی لیتری می باشد . ظرفیت مناسب اتو فیلیپس 2994 این امکان را به شما می دهد که نیاز به پر کردن آن در هر بار استفاده نداشته باشید . دهانه ورودی مخزن نیز عریض بوده و به راحتی میتوان آن را پر نمود . بعضی چین و چروک های روی لباس به قدری عمیق است که تنها با اسپری آب میتوان آن ها از بین برد . این اتو دارای دکمه ی آب پاش است که از طریق دکمه اسپری نیز میتوانید چین و چروک های عمیق را از بین ببرید . سیم 1.8 متری اتو با قابلیت چرخش 360 درجه محدوده خوبی برای اتوکشی آسان و بدون زحمت در اختیار شما قرار می دهد.
کفی این اتوبخار از جنس استیم‌گلاید است و حرکتی روان روی سطح پارچه دارد و در برابر خط‌‌وخش مقاوم است. همانطور که گفته شد این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که این مخزن از طریق دریچه ای که در قسمت بالای دسته وجود دارد قابل پرکردن است . همچنین از طریق دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، امکان اسپری‌کردن آب وجود دارد. اتوبخار مدل GC2994 قادر به بخاردهی پیوسته به میزان 40 گرم ‌بر دقیقه است علاوه براین مانند اکثر اتوبخارها امکان بخاردهی لحظه‌ای برای این دستگاه نیز در نظر گرفته شده است .

بخاردهی اتو فیلیپس GC2994

بخاردهی لحظه‌ای اتوی GC2994 به میزان 150 گرم ‌بر دقیقه است و با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای بخار با فشار زیاد از منافذ کفی اتو خارج می‌شود. به کمک این قابلیت، اتوکشی چروک‌های عمیق به‌راحتی انجام می‌پذیرد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این دستگاه، سیستم ضدرسوب دستگاه است که از تجمع رسوبات آب و کاهش بازدهی دستگاه جلوگیری می‌کند.

طراحی به سبک فلیپس

طراحی این اتو بسیار زیبا صورت گرفته شده . این اتو ظاهری کلاسیک دارد و نوک تیز آن دسترسی به نواحی کوچک یا دوخته ‌شده‌ی لباس را آسان می‌کند. رنگی که در طراحی بدنه‌ی اتو استفاده شده ترکیب رنگ آبی تیره و سفید می باشد که ظاهری جذاب و شیک به اتو بخشیده است. مخزن آب این اتو طراحی شفاف دارد که اجازه‌ی مشاهده میزان آب باقیمانده را به کاربر می‌دهد. سیم برقی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده دارای روکش پارچه‌ای از نوع بافت است این جنس روکش باعث جلوگیری از آسیب‌پذیری و فرسوده ‌شدن آن در برابر خم و راست‌ شدن می شود و در درازمدت به عمر بیشتر سیم اتو می‌انجامد. کفی اتو از جنس استیم‌گلاید ساخته شده است که در برابر خط‌ و خش مقاوم است و حرکت روانی روی سطح پارچه دارد.

تکنولوژی‌های اتو فیلیپس GC2994

همانطور که قبل تر اشاره شد مقدار بخار مضاعف اتو فیلیپس مدل GC2994 معادل 150 گرم در دقیقه می‌باشد . این مقدار بخار نوعی شک بخار بر روی لباس محسوب می‌شود و برای از بین بردن چروک‌ها بسیار موثر است. بخار پیوسته این اتو 40 گرم در دقیقه است و از دیگر مزیت ‌های آن بخاردهی عمودی می‌باشد برخی از لباس ها را نمیتوان روی میز قرار داد و اتو کشید و حتما باید آنها را ایستاده اتوکرد در بیشتر مواقع این لباس ها را به دست اتوشویی میسپاریم اما در اتو بخار فیلیپس مدل GC2994 این امکان فراهم شده که خودتان لباسهای حساستان را در منزل به صورت ایستاده اتو بکشید.
این فناوری برای اتو کشی لباس های حساس مانند کت، لباس عروس و غیره استفاده میشود . قابلیت تنظیم بخار در فیلیپس GC2994 چهار حالت بدون بخار، بخارکم، بخار متوسط و بخار مضاعف که می توان بر حسب نیاز نوع بخاردهی را تعیین کرد و قرار دادن اهرم تنظیم بخار در راست ‌ترین حالت باعث خروج رسوب از حرفه‌های اتو می‌شود. در اتو های قدیمی تر بعد از روشن شدن اتو هنگام قرار دادن آن بر روی لباس کلی آب از آن بر روی لباس ریخته میشد اما سیستم ضد چکه در این اتو بخار در نظر گرفته شده است که از مهمترین مزایای این اتوبخار محسوب می‌شود که مانع ریزش آب مخزن اتو بر روی لباس‌ها می‌شود و از لکه شدن آن‌ها جلو گیری می‌کند.

عملکرد اتوبخار فیلیپس مدل GC2994/20

در زیر دسته اتو ولوم چرخشی تعبیه شده که امکان انتخاب دمای کارکرد اتو از طریق آن برای کاربر محیا شده است . عبارات راهنمایی که روی این چرخ نوشته شده کاربر را راهنمایی می‌کند تا براساس نوع لباس بهترین عملکرد را انتخاب کند. دمای زیاد اتو می‌تواند منجر به برق افتادن، آب شدن یا سوختن پارچه شود، بنابراین این امکان در اتو بخار به انتخاب دمای کارکرد مناسب کمک می کند و این امر از اهمیت زیادی در مراحل اتوکشی برخوردار است. اگر کاربر به جنس پارچه اطمینان ندارد، بهتر است از دمای کم و بخار زیاد استفاده کند. برای صاف‌کردن پارچه‌ها، بخار گرم مهم‌تر از کفی داغ اتو است.
سیستم پاشش آب که قبل تر به آن اشاره کردیم کاربرد زیادی در اتو کشی دارد . برای این عملکرد منفذ کوچکی که در قسمت جلویی اتو قرار دارد به قابلیت اسپری آب اختصاص داده شده است. با فشردن دکمه‌ی اسپری که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است آب با فشار از این منفذ خارج و روی سطح لباس پخش می‌شود. در این صورت اگر بر روی لباس شما چروک‌های عمیقی ایجاد شده شما میتوانید به راحتی و خیلی سریع چروک ها را صاف کنید . یکی از مشکلات کار با دستگاه‌های اتوبخار تجمع رسوبات در مخزن و سوراخ‌های کفی اتو است که در طولانی مدت به افت کیفیت عملکرد دستگاه منجر می‌شود.
با پیشرفت تکنولوژی برای این مشکل راه حلی را درنظر گرفته اند . شرکت فیلیپس در این مدل با تعبیه سیستم داخلی ضدرسوب از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند و عملکرد قابل قبولی را در اتوکشی لباس‌ها رقم می‌زند. دستگاه مدل GC2994/20 علاوه‎‌ بر ویژگی‌های ذکر شده دارای خصوصیاتی مانند بخاردهی عمودی، سیستم ضدچکه، دسته‌ی نرم و ارگونومیک و بخاردهی لحظه‌ای با قدرت 150 گرم در دقیقه است که در مواجهه با چروک‌های عمیق‌تر به کمک شما می‌شتابد. این دستگاه وسیله‌ای کارآمد است که به خوبی از عهده‌ی مصارف معمولی خانگی بر خواهد آمد.

مشخصات فنی محصول

مدل اتو بخار فیلیپس مدل GC 2994
توان مصرفی 2400 وات
وزن 1.255 کیلوگرم
ابعاد 312 × 147 × 127 میلی‌متر
جنس کف استیم گلاید
نوع اتو بخار
مخزن آب دارد
گنجایش مخزن آب 320 میلی لیتر
سیستم ضد چکه دارد
مخزن رسوب ندارد
سیستم ضد رسوب دارد
تقویت بخار برای چین و چروک های سخت 150 گرم بر دقیقه
بخاردهی پیوسته 40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای دارد
تنظیم سیستم بخاردهی دارد
سیستم قطع خودکار ندارد

قیمت اتوبخار فیلیپس GC2994

دستگاه مدل GC2994 علاوه ‎‌بر ویژگی‌های ذکر شده دارای خصوصیاتی مانند بخاردهی عمودی، سیستم ضدچکه، دسته‌ی نرم و ارگونومیک و بخاردهی لحظه‌ای با قدرت 150 گرم در دقیقه است. این دستگاه وسیله‌ای کارآمد است که به خوبی از عهده‌ی مصارف معمولی خانگی بر خواهد آمد. باوجود این مشخصات تا الان باید متوجه شده باشید که این اتو از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده کرده تا کاربران خویش را راضی نگه دارد. ما به شما این اتو بخار را پیشنهاد می کنیم با وجود این اتو دیگر نیازی به اتوشویی ندارید و تمامی لباس های خود را می توانید اتو کشی کنید. اگر قصد خرید اتو بخار فیلیپس مدل GC2994 را دارید میتوانید با مراجعه به وب سایت تاپ فروش خرید خود را ثبت کنید و از داشتن یک اتوی همه کاره و پیشرفته لذت ببرید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتو بخار فیلیپس مدل GC2994

https://topfroosh.com/shop/اتو-بخار-فیلیپس-مدل-gc2994/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.