اسپرسوساز دلونگی مدل 685

انواع کولر گازی اجنرال

اسپرسوساز دلونگی مدل 685

۲,۹۸۸ بازديد

اسپرسوساز دلونگی مدل 685 https://topfroosh.com/shop/اسپرسوساز-دلونگی-مدل-685/ https://topfroosh.com/shop/اسپرسوساز-دلونگی-مدل-685/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Wed, 10 Feb 2021 18:14:42 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=812

A1: درپوش مخزن آب اسپرسوساز
A2 : مخزن آب اسپرسوساز
A3: سطح گرم کننده فنجان اسپرسو
A4 : دکمه های کنترل عملیات دستگاه اسپرسوساز
A5 : دکمه بخار دستگاه
: A6 نازل بخار دستگاه اسپرسوساز
A7 : دکمه خاموش و روشن شدن دستگاه اسپرسوساز
A8: سینی ضد چکه اسپرسوساز
B1 : پورتافیلتر نگهدارند با سه سبد قهوه
B2 : تمپر قهوه

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اسپرسوساز دلونگی مدل 685

اسپرسو ساز و کاربرد آن در زندگی روزمره

در برنامه ی غذایی برخی از افراد نوشیدنی هایی مانند اسپرسو و انواع دیگر قهوه جای دارد . این افراد از نوشیدن یک فنجان قهوه آنقدری لذت می برند که گاهی برای کسی قابل تصور نیست. قهوه نوشیدنی ای است که بسیار لذیذ و خوش طعم است . همچنین برطرف کننده خستگی به عالی ترین شکل ممکن است. اما مشکلی که در هنگام نوشیدن قهوه وجود دارد آن است که ممکن است طعم قهوه ، مورد دلخواه ما نباشد یا اغلب پس از تهیه آن، یک قهوه تلخ بنوشیم. و یا علاوه بر قهوه شاید بخواهید انواع دیگر نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه است را بنوشید.
مثلا یک اسپرسوی خوشمزه که باید بگوییم این هم نیاز به تخصص خودش دارد . اسپرسو با عصاره گیری از پودر قهوه فشرده شده، تهیه می‌شود . روی اسپرسو هم لایه‌ی فوم مانندی بنام کرما (Crema) تشکیل میشود . برای تهیه اسپرسو بهتره که از دستگاه اسپرسو ساز استفاده کنید تا با خیال راحت و بدون دغدغه یک فنجان اسپرسوی ناب را تحویل بگیرید. اینجا ما می خواهیم به شما در تهیه دستگاه اسپرسو ساز کمک نموده و مواردی که جهت تهیه باکیفیت ترین قهوه ساز مورد توجه است را بررسی نماییم.

دستگاه اسپرسو ساز

نوع ابتدایی این اسپرسو ساز ها موکاپات است. اسپرسو رو با دستگاه‌ اسپرسو یا موکاپات‌ تهیه می‌کنیم که هر دو بر اساس عصاره گیری قهوه کار می‌کنن. این وسیله متشکل از سه بخش مخزن پایینی (حاوی آب)، وسطی(حاوی پودر قهوه) و بالایی (حاوی نوشیدنی اسپرسو) می باشد. آب در ظرف زیرین بخار شده و میان پودر قهوه در ظرف وسطی نفوذ می کند و در نتیجه، عصاره قهوه به ظرف بالایی انتقال داده خواهد شد. این نوع دستگاه ها با بخار، قهوه های خیلی قوی و عالی درست می نمایند. قهوه اسپرسو خیلی غلیظ تر و غنی تراز قهوه به دست آمده از قهوه جوش می باشد و برای قهوه لته و کاپوچینو پایه به حساب می آید. قهوه جوش هایی که با پمپ بخار قهوه می سازند از بقیه گران تر می باشند .

طراحی بدنه

بدنه اسپرسوساز گازی یا موکاپات، آلومینیومی است و سوپاپ آن از بدنه بیرونی آن قابل مشاهده می باشد. موکاپات در طرح ها و رنگ ها و طراحی های متفاوتی با همین شیوه عملکرد در بازار وجود دارند. کرم قهوه یا کف روی قهوه که با اسپرسوساز دستی مهیا خواهد شد، اندک می باشد. اما در ادامه با یک دستگاه پیشرفته تر از دسته اسپرسو ساز ها آشنا خواهید شد با ما همراه باشید. قبل از آن بهتر است که با مکانیزم دستگاه اسپرسو ساز آشنا شوید.

یک اسپرسوساز چگونه کار می کند ؟

در اولین قدم پرتافیلتر به همراه سبد قهوه داخل هد گروپ بسته و قفل می شود.
وقتی زمان تهیه اسپرسو فرا می رسد، گروپ آب داغ را با فشار از طریق صفحه ای مشبک و روزنه دار به سبد قهوه ارسال می کند.
فشار باعث می شود که آب از میان قهوه ها عبور کند و از زیر پرتافیلتر خارج شود و به درون شات یا فنجان بریزد. نتیجه این امر نوشیدنی به نام اسپرسو است .

 اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

در بین دستگاه های مدرن و حرفه ای اسپرسو ساز اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 می توان نام برد که دستگاهی چند کاره است. این دستگاه به شما در تهیه انواع قهوه و محصولات قهوه کمک شایانی می کند. توان این دستگاه در حدود 1350 وات است و فشار بخار 15 بار را دارا می باشد با توجه به وجود این دو ویژگی در این دستگاه شما می توانید اسپرسو را در سریعترین زمان و بهترین کیفیت برای خودتان آماده نمایید .  اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 به این صورت است که دارای صفحه ای برای داغ نگهداشتن فنجان است . همچنین آماده کردن 2 فنجان اسپرسو را در یک زمان میتواند انجام دهد.

طراحی و ابعاد

ابعاد و اندازەی آن نیز به شکلی است که برای قرار گیری در فضاهای کوچک مناسب است. از طراحی های زیبای این دستگاه می توان به بدنه پلاستیکی و استیل اشاره کرد. بدنه‌ی دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شدە که جدا بر استحکام بالا به این محصول جلوە ای زیبا و چشمگیر دادە است که زیبایی این اسپرسو ساز  را دو چندان کرده است . سه دکمه ی تنظیمات دهی اسپرسو ساز در قسمت بالا با طراحی زیبایی تعبیه شدە اند که موقع استفادە از چراغ نیز روشن خواهند شد . دو دکمه برای تعیین مقدار قهوه‌ی خروجی دستگاه که شامل 1 یا 2 فنجان است‌، می‌باشد و دکمه‌ی دیگر نیز برای تهیه‌ی کف شیر به کار می‌رود.
در سمت چپ این دستگاه یک نازل بخار تعبیه شده است که این نازل برای تهیه کف شیر هم کاربرد بسزایی دارد.  دو مخزن آب از جنس پلاستیک، به صورت مجزا در پشت دستگاه اسپرسوساز EC685 طراحی شده که یکی از این مخزن ها به تهیه اسپرسو اختصاص دارد و دیگری شمار در امر اماده کردن قهوه یاری می نماید. مخزن ها با نشانگر میزان سطح آب، به گونه ای طراحی شده اند، تا بتوان به راحتی آنها را از دستگاه جدا و محتویات آنها را تخلیه کرد. همچنین سینی چکه گیر نیز برای این محصول لحاظ شده که از کثیف شدن اسپرسو ساز و یا میز جلوگیری می کند.
خیالتان راحت باشد که قهوه ی خروجی از این دستگاه و همچنین کف شیر آن کیفیت بسیار خوبی دارد و شما این را مدیون توان بالا و فشار بخار 15 بار دستگاه اسپرسو ساز EC685 هستید. این اسپرسو ساز 3 فیلتر دارد که شامل فیلتر تک، فیلتر دوبل و فیلتر مخصوص پد قهوه است. این محصول به شما قابلیت استفاده از پودر و پد قهوه را می دهد.

دیگر مزایای اسپرسو ساز EC685

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به “سیستم کاپوچینوساز قابل تنظیم” اشاره کرد : این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید. نگهدارنده فیلتر قهوه حرفه ای؛ هم برای قهوه آسیاب و هم قهوه کیسه ای همراه با ابزاری برای خامه گیری برای یک یا دو پیمانه قهوه آسیاب یا قهوه کیسه ای می باشد. سیستم سلف پرایمینگ به این معناست که دستگاه همیشه آماده استفاده است. امکان خروج آب داغ، مخزن آب جداشدنی، سینی چکه گیر جداشدنی با نشانگر سطح آب سیستم ضد چکه ،قفسه گرم کننده فنجان، دارای فیلتر آب(اختیاری) دکمه روشن/خاموش با عملکرد استند بای اتوماتیک بعد از یک دوره عدم استفاده به منظور ذخیره انرژی، اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی دلونگی یکی از بهترین سازندگان این دسته از محصولات است.

کیفیت

کیفیت محصولات دلونگی همراه با خدمات پس از‌ فروش قوی آن، تضمین‌شده است. این محصول ترکیبی از چند وظیفه را میتواند مدیریت کند. قابلیت های حرفه ای بسیاری دارد و در مراکز خرید نیز از این دستگاه استفاده می شود. در نهایت با در نظر گرفتن تمام این امکانات اگر مشتری جنس با سطح کیفی بالا می خواهد می بایست برای آن هزینه کند. مسلما با توجه به مدل و ساخت محصول با امکانات حرفه ای و بروز خارجی هزینه قابل توجهی نیز جهت خرید یک اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 می بایست پرداخت تا به آن سطح از رضایت و خرسندی در سالیانی که از آن محصول استفاده می نمایید، دست یابید. ولی با تمام این تفاسیر همین قیمت بالا در این محصول با توجه به امکاناتی که به شما در تهیه انواع قهوه می دهد قیمت مناسبی است به نسبت باقی دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز.

تهیه اسپرسو:

ابتدا دستگاه را روشن کنید بعد از روشن نمودن دستگاه به مقدار کافی قهوه آسیاب شده را در داخل سبد پورتافیلتر بریزید. توجه داشته باشید که بهترین زمان آسیاب قهوه دقیقا قبل از مصرف می باشد تا اسپرسویی تازه و خوش طعم داشته باشید. سپس بوسیله تمپر قهوه را در داخل سبد پورتافیلتر کمی فشار دهید. پورتافیلتر را در محل خود قرار دهید. دکمه اسپرسو را زده تا اسپرسو به داخل فنجان اسپرسو بریزد. حال اگر دلتان به جای اسپرسو یک کاپوچینو بخواهد جهت تهیه کاپوچینو به کف شیر یا فوم شیر احتیاج دارید .
در این حالت ابتدا اسپرسو را به صورتی که گفته شد تهیه نمائید ، سپس مقداری از شیر را در ظرف مخصوص ریخته و بعد از آماده شدن بخار دستگاه اسپرسوساز شیر را در زیرنازل بخار گرفته و به آرامی بچرخانید تا شیر به حالت فوم (کف شیر) تبدیل شود سپس آنرا بر روی اسپرسوی تهیه شده بریزید در این حالت کاپوچینویی خوش طعم و تازه خواهید داشت.

حالت آماده به کار

یکی دیگر از ویژگیهای این اسپرسوساز آماده شدن سریع دستگاه برای تهیه اسپرسو است ، مدت آماده سازی بسیار کم بوده این دستگاه در حدود 40 ثانیه آماده تهیه یک اسپرسو و یا کاپوچینوی لذیذ می باشد.

ویژگی های اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685

سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم : این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید.

نگهدارنده فیلتر قهوه حرفه ای؛

سیستم سلف پرایمینگ به این معنا که دستگاه همیشه آماده استفاده است
دارای سیستم آب جوش
مخزن آب جداشدنی
سینی چکه جداشدنی با نشانگر سطح آب
سیستم ضد چکه
سینی گرم کننده فنجان
دکمه روشن/خاموش با عملکرد استندبای اتوماتیک
اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی

قسمتهای دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز دلونگی مدل دیدیکا به صورت زیر می باشد:

A1: درپوش مخزن آب اسپرسوساز
A2 : مخزن آب اسپرسوساز
A3: سطح گرم کننده فنجان اسپرسو
A4 : دکمه های کنترل عملیات دستگاه اسپرسوساز
A5 : دکمه بخار دستگاه
: A6 نازل بخار دستگاه اسپرسوساز
A7 : دکمه خاموش و روشن شدن دستگاه اسپرسوساز
A8: سینی ضد چکه اسپرسوساز
B1 : پورتافیلتر نگهدارند با سه سبد قهوه
B2 : تمپر قهوه

قیمت اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

قیمت اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685  در مقابل مشخصات و کاربرد بسیار بالای این دستگاه بسیار مقرون به صرفه می باشد. رنگ های متفاوتی دارد. که شما خریداران محترم می توانید برای منازل یا کافه ها که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، بهره فراوان ببرید. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685  دارای طرح ها و رنگ های مختلف در رده مشخصات خود می باشد. همچنین از ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت آماده به کار بودن آن و اینکه کاپوچینوساز بودن آن نیز اشاره کرد. و دارای فیلترینگ آب است. که در قیمت محصول بسیار نقش بسزایی دارد .برای اطلاع از قیمت و خرید اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 می توانید به وب سایت فروشگاه تاپ فروش مراجعه نمایید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اسپرسوساز دلونگی مدل 685

https://topfroosh.com/shop/اسپرسوساز-دلونگی-مدل-685/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.