اتو بخار تفال مدل FV3965

انواع کولر گازی اجنرال

اتو بخار تفال مدل FV3965

۲,۹۷۹ بازديد

اتو بخار تفال مدل FV3965 https://topfroosh.com/shop/اتو-بخار-تفال-مدل-fv3965/ https://topfroosh.com/shop/اتو-بخار-تفال-مدل-fv3965/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Mon, 08 Feb 2021 19:29:05 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=790

اتو بخار تفال FV3965 از بین برند ها برند تفال مدل های بسیار متنوعی از اتو بخار را طراحی و عرضه کرده است که نظر هر خریداری با هر نیاز و سلیقه ای را جلب می کند. از آنجا که اتو کردن البسه یک کار لازم هفتگی و بلکه روزانه محسوب میشود . یک اتوی …

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتو بخار تفال مدل FV3965

اتو بخار تفال FV3965

از بین برند ها برند تفال مدل های بسیار متنوعی از اتو بخار را طراحی و عرضه کرده است که نظر هر خریداری با هر نیاز و سلیقه ای را جلب می کند. از آنجا که اتو کردن البسه یک کار لازم هفتگی و بلکه روزانه محسوب میشود . یک اتوی خوب با کارکرد عالی به میزان زیادی می تواند زحمت اتو کشیدن را برای شما کم کند . اتو بخار تفال مدل FV3965 یکی از انواع اتو های بسیار عالی برند تفال است که تجربه ی اتو کشیدن لباس ها را به تجربه ای متفاوت و غیر خسته کننده تبدیل می کند. یکی از ویژگی های چشم گیر این محصول طراحی بدون نقص و بی نظیر آن است . اتوبخار تفال FV3965 از اتو بخار هایی است که علاوه بر طراحی زیبا دارای موتوری قدرتمند هم می باشد.
این اتو بخار با موتور قدرتمند 2400 واتی که دارد این توانایی را دارد که ساعتها با بالاترین کیفیت کار کند. گاهی شاید به دلایل مختلف فراموش کنید اتو را از برق بیرون بکشید باید بگیم با این اتو بخار نگران سوختن اتو و اتفاقات بد دیگر نباشید . این دستگاه از سیستم خاموشی خودکار بهره می ‌برد و در صورتی که به مدت زیاد آن را رها کنید به‌طور خودکار عملکرد دستگاه متوقف می‌شود. به‌این‌ترتیب در صورتی که اتو را در حالت افقی رها کنید عملکرد آن متوقف می‌شود. همچنین علاوه ‌براین در حالت ایستاده هم پس از گذشت هشت دقیقه در صورتی که از دستگاه استفاده نکرده باشید، خاموش می‌شود. جنس کفی این اتو بر خلاف اکثر اتوها که سرامیکی هستند، سرامیک نیست و دوریلیوم (مشابه سرامیک ) می باشد.
جنس کفی به گونه ای است که از برق انداخت لباس جلوگیری می کند . برخی از اتو ها هنگام روشن شدن و داغ شدن شروع به پس دادن آب از زیر اتو و یا کناره ها می کنند . اما سیستم ضد چکه نیز در این اتو تعبیه شده است که باعث می شود آب اضافی از زیر و کناره های اتو بر روی لباس چکه نکند و باعث خیس شدن آن نشود . گنجایش مخزن این دستگاه درحدود 270 میلی لیتر است . به دلیل حالت نیمه شفافی که مخزن دارد میتوان میزان آب باقیمانده دستگاه را مشاهده کرد و در صورت نیاز به آن آب اضافه کرد. این دستگاه یکی از اتو بخارهای پر طرفدار این شرکت در بازار جهانی می باشد. در نتیجه کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد.

طراحی زیبای اتو بخار تفال مدل FV3965 و عملکرد آن

در طراحی این مدل از اتو بخار تفال میتوان دید که به زیبایی محصول توجه ویژه ای شده است بخصوص انتخاب رنگ مناسب در این دستگاه به گونه ای صورت گرفته که بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. توجه به زیبایی در ساخت، در کنار توجه به کیفیت و عملکرد عالی، یکی از نکات مهم برای سازندگان لوازم خانگی تفال است. در دنیای امروز زیبایی نیز به اندازه ی کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است و هیچکس این پارامتر را نادیده نخواهد گرفت . این ظاهر زیبا به قدری امروزه مهم شده که اتو کشیدن پارچه و لباس با یک اتوی زیبا حس و حال بهتری در ما ایجاد می کند . همچنین بدلیل اینکه برخی از افراد در انتخاب هارمونی رنگ وسایل منزل بسیار حساس هستند این زیبایی و تنوع رنگ می تواند به آنها کمک شایانی کند.
وزن اتو پارامتر مهمی در کیفیت اتو کشی است. وزن ایده ال برای یک اتو میتواند وزنی معادل 1.3 کیلو گرم باشد که وزن این اتو بخار ۱.۳ کیلوگرم است . نمی توان لزوماً اتوی سبک را خوب دانست. شاید پیش خود فکر کنید که یک اتوی سبک را راحت تر می توان جابه جا کرد. اما، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اتو با وزن خود روی پارچه حرکت می کند و سنگینی آن خود عاملی برای صاف شدن چین و چروک هاست . در نتیجه اتو هایی که خیلی سبک باشند برای صاف کردن چروک پارچه نیاز به فشار دست خواهند داشت که می تواند آزار دهنده باشد. بدنه ی اتو بخار تفال از پلاستیک مرغوب تهیه شده است به طوری که دوام و عمر مفید بالایی به آن بخشیده است .
معمولا جنس کف اتو های بخار را از استیل، سرامیک و تیتانیوم می سازند. همانطور که گفتیم کفی این مدل اتوی تفال از جنس دوریلیوم است و سطح بسیار صافی دارد . دوریلیوم نوعی کفی مشابه سرامیکی برای اتو هاست که به لباس های پلاستیکی مثلاً پارچه هایی از جنس پلی استر نمی چسبد و بافت پارچه تخریب نمی شود . بهترین جنس کف اتو برای اتو های بخار کفی دوریلیوم می باشد. تفال در این اتو به نکته ی خیلی مهمی توجه کرده است و مناسب ترین و خوش دست ترین حالت دسته را برای اتو های خود به ویژه مدل FV3965طراحی نموده است.
زیرا در واقع آن قسمت از اتو که در تماس با بدن شما قرار می گیرد و نا مناسب بودن طراحی آن بی نهایت می تواند آزار دهنده باشد، دسته ی اتو است. دسته ی نا مناسب اتو ممکن است به دستان شما آسیب وارد کند. اتو کشیدن با این اتو تفال بسیار راحت و لذت بخش است و کمترین میزان خستگی ممکن را در دستان شما ایجاد می کند.

ویژگی های اتو بخار تفال مدل FV3965

هر چه توان مصرفی اتو بیشتر باشد، سرعت داغ شدن آن بالاتر است . توان مصرفی در اتوها معمولاً بین ۹۰۰ تا ۳۰۰۰ وات است . اتوی مدل FV3965 با توان بهینه ی ۲۴۰۰ وات هم به سرعت داغ می شود و هم مصرف برق کمی دارد . ویژگی مهم اتو بخار این است که علاوه بر ایجاد حرارت، با بخار دهی مناسب بتواند در کمترین زمان چین و چروک های لباس را از هم باز و صاف کند. قدرت بخار دهی در اتو بخار تفال مدل FV 3965 به اندازه ای است که بتواند چروک ها را به سرعت ناپدید کند. هر چه قدرت بخار دهی یک اتو بیشتر باشد حجم بخاری که از اتو خارج می شود نیز بیشتر است و در نتیجه سرعت اتوکشی و کیفیت آن بالا تر خواهد بود.
خبر خوب این است که این مدل اتو بخار تفال قدرت بخار دهی بالایی دارد. مخزن آب این اتو بخار به اندازه ی ۲۷۰ میلی لیتر است و نسبت به گنجایش اتو مخزن دار تفال بسیار کمتر است. این حجم مخزن آب به خوبی می تواند بخار لازم برای اتو کشیدن را تأمین کند. با توجه به اینکه مخزن آب عاملی تعیین کننده در قیمت اتو بخار به شمار می رود، این اندازه ی مخزن اندازه ای بهینه و مقرون به صرفه است. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده است که حین اتو کشی ردی براق از اتو روی لباس شما به جا مانده است . این کار معمولا از اتو های نا مرغوب بر می آید . این ویژگی نا مطلوب سبب خراب شدن لباس ها می شود. اما با به کار گیری این اتو شاهد خراب شدن لباس خود نخواهید بود علاوه بر این اتو کشی راحت و سریعی خواهید داشت .
یکی از معایب اتو بخار های قدیمی مشکل چکه کردن آب است . این چکه کردن سبب ایجاد لکه روی لباس ها می شود و گاها مجبور به شست و شوی دوباره می شوید . اما خوشبختانه اتو بخار مدل FV3965 به خوبی این مشکل را رفع کرده است. سیستم ضد چکه ی شرکت تفال برای این مدل اتو باعث شده دیگر حس ناخوشایندی از اتوکشیدن با بخار را نداشته باشید و با خیال راحت از این آپشن استفاده کنید . این مدل از اتو بخار تفال مجهز به سیستم قطع خودکار است و ابداً لباس شما را نمی سوزاند. حتماً تجربه ی این را داشته اید که فراموش کنید اتو را از روی لباس بلند کرده و در جای خود بگذارید. این اتفاق گاها می افتد و فرد برداشتن اتو را به دلایلی فراموش میکند سیستم قطع خودکار دقیقاً در همین جا به کمک شما می آید و اگر برای مدتی اتو به صورت ساکن در حالت افقی باقی بماند اتو را خاموش می کند و لباس ها دیگر نمی سوزند.

سایر ویژگی های اتو بخار تفال مدل FV3965

گاهی پیش می آید که نمی خواهید لباس های خود را روی میز اتو پهن کنید و یا شاید اصلا میز اتو در دسترستان نباشد یا اینکه پرده های خانه پس از شستشو دچار چروک شده باشند. در چنین شرایطی اتو بخار تفال سیستمی دارد که امکان بخار دهی عمودی به لباس یا پرده را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به میز اتو بتوانید از دست چروک های آزار دهنده روی لباس یا پرده ها خلاص شوید. علاوه بر این این مدل اتو کشیدن انرژی کمتری از شما برای اتو زدن می گیرد و همچنین در مدت زمان کمتری اتو کشی صورت می گیرد و گاه حتی نتایج بسیار بهتری به دست می دهد.
اتو بخارFV3965 اتو کشی را با دو مدل بخار دهی انجام می دهد. بخار دهی پیوسته که ۳۵ گرم در دقیقه به صورت مداوم حین اتو کردن، بخار ایجاد می کند و برای لباس هایی مناسب است که چروک زیادی دارند. سیستم دیگری به عنوان بخار دهی لحظه ای نیز برای این اتو بخار طراحی شده است که با ظرفیت ۱۴۵ گرم در دقیقه انجام می شود. بخار دهی لحظه ای برای پارچه هایی مناسب است که تنها قسمتی از آن ها چروک بیشتری دارند و همان قسمتها نیازمند بخار بیشتری هستند تا صاف شوند. به طور کلی سیستم بخار دهی آن قابل تنظیم است.
با اتو بخار تفال مدل FV 3965 امکان اسپری کردن آب روی قسمت های چروک برای شما محیا میشود، و بنابراین می توان اتو کشی را ساده تر کرد. زیرا گاهی چین و چروک های روی بعضی از پارچه ها به حدی هستند که به راحتی با دمای بالای اتو و همچنین بخار داغ باز وصاف نمی شوند. تنها درشرایطی می توان انها را صاف کرد که کمی پارچه نمدار باشد در این صورت راحت تر می توان از شر این چروک های سمج خلاص شد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا با اتو می توان میکروب ها و آلودگی ها را از بین برد؟ بله یکی از ویژگی ها و مزیت های مهمی که برای اتو بخار بر شمرده می شود، قابلیت پاک کردن آلودگی های میکروبی، ویروسی و قارچی از روی البسه است. زیرا بخار دمایی بالاتر از ۱۰۰ درجه دارد و در عین حال آسیبی به بافت پارچه وارد نمی کند.

مشخصات فنی محصول

مدل : FV 3965
توان مصرفی : 2400 وات
وزن : 1.3 کیلوگرم
ابعاد : 310x150x140 میلی‌متر
جنس کف : دوریلیوم
نوع اتو : بخار
مخزن آب : دارد
گنجایش مخزن آب : 270 میلی لیتر
سیستم ضد چکه : دارد
مخزن رسوب : ندارد
سیستم ضد رسوب : دارد
بخاردهی پیوسته : 35 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای : 145 گرم در دقیقه
تنظیم سیستم بخاردهی : دارد
سیستم قطع خودکار : دارد

قیمت اتو بخار تفال مدل FV3965

اتو بخار مدل FV3965 با وجود مزایای زیادی که دارد از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار است و این یکی از دلایلی است که سبب محبوبیت آن شده است . تمام ویژگی های این اتو بهینه سازی شده اند. اتو بخار تفال مدل FV 3965 نیز به عنوان یکی از مدل های عالی با مزایای فوق العاده و ویژگی های مطلوب در این فروشگاه وجود دارد. مرغوبیت این مدل اتو بسیار بالاست و عمر مفید و کارایی زیادی دارد. و ما این محصول را با اطمینان به شما پیشنهاد می دهیم برای خرید اتو بخار تفال مدل FV3965 به وب سایت تاپ فروش مراجعه کرده و محصول را از همانجا سفارش دهید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتو بخار تفال مدل FV3965

https://topfroosh.com/shop/اتو-بخار-تفال-مدل-fv3965/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.