جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

انواع کولر گازی اجنرال

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

۲,۵۷۵ بازديد

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-بوش-مدل-bgl8pro5/ https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-بوش-مدل-bgl8pro5/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 13 Feb 2021 08:45:56 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=851

قدرت مکش: 1800 وات
نوع جارو برقی: کیسه دار
ظرفیت مخزن زباله: 5 لیتر
سطح صدا: 74 دسی بل
شعاع پوششی کابل برق 15 متر
فیلتر HEPA : دارد
لوله تلسکوپی: دارد
موتور کمپرسور: دارد
فیلتر قابل شستشو: دارد
سیم جمع کن خودکار: دارد
نشانگر پر بودن مخزن: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

با خیال راحت به نظافت خانه بپردازید

شما ممکن است جهت تهیه دستگاه جارو برقی به فروشگاه های لوازم خانگی مراجعه کرده باشید ولی به دلیل تنوع بالای کالاها دچار سردرگمی شده باشید. در این حالت شاید پیش خود بگویید که چه خوب بود اگر کسی بود که اطلاعات زیادی در مورد جاروبرقی در اختیارمان می گذاشت تا بتوانیم گزینه ی مناسبی را تهیه نماییم. ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد . با این که می توان گفت ظاهر و استفاده از تمامی جارو برقی‌ها مانند یکدیگر است ولی خصوصیات متمایزی در میانشان وجود دارد که لوازم خوب و بد را از هم مجزا می سازد، اگر دوست دارید که این ویژگی ها را بیشتر بشناسید و به آسانی ایده آل ترین مدل جارو برقی تهیه نمایید، این مطلب را مطالعه نمایید.

جاروبرقی بوش

با انتخاب یک جارو برقی مناسب می‌توانید تمیز کردن خانه یا حتی محیط کار را به فعالیتی راحت‌تر و حتی لذت بخش تبدیل کنید. در انتخاب جارو برقی هم باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. جارو برقی‌ای که انتخاب می‌کنید، باید قدرت تمیزکنندگی بالایی داشته باشد و از مخزن بزرگی بهره ببرد تا بتوان فضای بیشتری را تمیز کرد و با پر شدن متعدد شما را اذیت نکند. یکی از جارو برقی‌های خوب با کیفیتی که می‌توانید آن را خریداری کنید، جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR است. هنگامی که اسم مارک Bosch در وسایل منزل شنیده می شود، اولین چیزی که به ذهن ها خطور می کند کیفیت بالای آن است.

جاروبرقی کیسه ای

این محصول را می توان از محصولات بسیار پرطرفدار این کمپانی به شمار آورد این محصول دارای کیسه ای می باشد که از ویژگی های خاصی برخوردار است و شایان ذکر است که با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می رسد. و با همین کیفیت و قیمت مناسب بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جذب کرده است.

جاروبرقی کمپرسور نوک مدادی بوش مدل BGL8PRO5IR

بوش یک کارخانه تولیدکننده لوازم خانگی است که در کشور آلمان فعالیت دارد. برند بوش یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات خانگی در جهان است. جاروبرقی مدل BGL8PRO5 یکی از محصولات با کیفیت این برند می‌ باشد ، این مدل با رنگبندی نوک مدادی یک محصول خاص و متفاوت می باشد . این جارو برقی یکی از تولیدات شرکت بوش بوده که با کیفیت بالایی می‌تواند در امور نظافت شما را یاری کند. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 در ایران توسط افراد زیادی پخش می‌شود . این جاروبرقی مجهز به ویژگی‌هایی هم چون موتور کمپرسور، لوله کنفی و دارای جنس بدنه درجه یک و ضدخش می‌باشد.

طراحی و چرخ جاروبرقی

به این معنی که بعد از گذشت چندسال از خرید این محصول هیچ‌گونه خطی رو بدنه دستگاه مشاهده نخواهد شد درواقع یک دستگاه با بدنه مقاوم در برابر خط‌وخش را در اختیار خواهید داشت که در نوع خود بی‌نظیر است. جاروبرقی BGL8PRO5IR دارای چهار چرخ فلزی متناسب با ارگونمی بدن انسان است . این چرخ‌ها باعث می‌شود حرکت جاروبرقی راحت‌تر انجام شود و خطر شکستگی چرخ‌ها نیز در این جاروبرقی ساخت کشور آلمان وجود نداشته باشد. جاروبرقی 8pro5 بوش جزء جاروبرقی‌های سری8 و pro بوده که ابزار ارائه شده به همراه این جاروبرقی شامل چهارعدد کیسه ، ابزار نظافت مبل ، ابزار نظافت موکت و یک گردگیر طول که برای مکان‌هایی که پارویی جاروبرقی قادر به نظافت آن نیست مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه ابزار

علاوء بر آن این محصول دارای پارویی پارکت نیز می‌باشد و شما را قادر می‌سازد بتوانید نظافت سرامیک و پارکت را با این جاروبرقی انجام دهید. این محصول به همراه خود یک کیف نگهدارنده ابزار دارد که می‌توانید تمامی ابزار را در آن جاسازی کنید و از پخش شدن آن‌ها جلوگیری کنید. این جاروبرقی مجهز به 7.5 متر سیم می‌باشد. به این معنی که در هرقسمتی از منزل جاروبرقی را روشن کنید امکان نظافت تا شعاع 15 متری اطراف را به شما خواهد داد.

معرفی ویژگی ها و امکانات این جاروبرقی

این مدل جارو برقی دارای یک موتور Compressor با توان 1800 وات می باشد که این نوع موتور با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده برای داشتن بهترین مکش گرد و غبار دارای پایین ترین مصرف انرژی می باشد . یکی دیگر از مزیت های جاروبرقی بوش کمپرسور علاوه بر قدرت مکش بالا و مصرف پایین انرژی این است که داغ نمی کند و برای متراژهای بزرگ که جارو باید مدت زمان زیادی روشن باشد بهترین انتخاب است، چرا که استفاده از مدلی با موتور معمولی در مدت زمان زیاد می تواند در بلند مدت به آن آسیب وارد کند که این موضوع می تواند باعث کاهش قدرت مکش و پایین آمدن طول عمر آن شود.

سطح صدا

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5IR در حالی که قدرت مکش بسیار بالایی دارد اما در بالاترین حد قدرت مکش خود تنها 74 دسی‌بل صدا تولید می کند که در واقع موتوری کم صدا محسوب می شود این محصول را اگر بخواهید با دیگر مدل ها مقایسه کنید از نظر صدا با این توان مکش بسیار کم صدا محسوب می شود ، از خصوصیات بارز این محصول می توان به برس های مخصوص، لوله خرطومی بافته شده از جنس کنف، بدنه ضد خش و فناوری های پیشرفته ای که در آن به کار رفته است اشاره کنیم. اخرین مدل جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 که در حقیقت بالاترین مدل این شرکت محسوب می شود از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهرمند است.

تکنولوژی POWER PROTECT

اگر بخواهیم به برخی از تکنولورژی های آن اشاره کنیم می توانیم به تکنولوژی Power Protect اشاره کنیم که حتی در زمان پر بودن کیسه نیز از پایین آمدن قدرت مکش جلوگیری می کند، Quattro Power که به فیلترینگ و گردش هوای بهتر کمک می کند و به کاهش صدا و مصرف انرژی کمک می کند و استفاده از سیستم Silent Clean Premium که سیستمی برای جا زدن آسان و قفل شوندگی قطعات مورد استفاده قرار گرفته است و بسیاری از تکنولوژی های دیگر که در این مدل مورد استفاده قرار گرفته شده که در ادامه در رابطه با این فناوری ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد، اگر اطلاعات بیشتری از آن را می خواهید که بدانید ما به شما پیشنهاد می کنیم جدول مشخصات فنی مربوط به این محصول را مشاهده کنید.

توضیحی کوتاه درمورد عملکرد تکنولوژی های موجود در این جاروبرقی

Profi Accessories

در جاروبرقی بوش به لوازم جانبی همراه آن مربوط می شود، شرکت بوش آلمان به لطف لوازم جانبی توانسته توانایی نظافت در محصولات خود را به چندین برابر برساند، کیف لوازم جانبی همراه شامل قطعاتی از قبیل سری های اضافه است، سری های اضافه حرفه ای شامل برس اثاثیه، برس بسیار بلند درزها و 4 کیسه گرد و غبار می باشد، با انتخاب اخرین مدل جاروبرقی بوش کمپرسور BGL8PRO5IR نیز با استفاده از این تکنولوژی می توانید به راحتی قطعات را در یک کیف جدا به همراه داشته باشید.

Compressor

تکنولوژی کمپرسور جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش می‌باشد. جاروبرقی‌هایی که دارای تکنولوژی کمپرسور هستنند از یک موتور بسیار قدرتمند بهره می‌برند، بنابراین علاوء بر قدرت مکش عالی و صدای کم، طول عمر بالایی نیز دارند.

Silent Clean Premium

در مدل BGL8PRO5IR به معنای وجود سری های حرفه ای موجود در جاروبرقی بوش است که این سری ها بسیار ساده قابل جابجایی است و همچنین قابلیت قفل شدن آن ها در سر دسته جاروبرقی بوش باعث می شود که سری ها به طور کامل جا بیفتد و بدون جا به جا شدن کار نظافت را به طور بهینه انجام دهد.

Power Protects

در جارو برقی بوش برای کارایی بالای کیسه های جاروبرقی مورد استفاده قرار می گیرد، این فناوری پیشرفته کمک می کند با توجه به پر بودن کیسه های جاروبرقی فرآیند مکش کاهش پیدا نکند، این عملکرد به کشش هوا به صورت یکنواخت به داخل کیسه مربوط می شود که دارای دو مزیت است اول اینکه هزینه های مصرفی شما را با تعویض دیر به دیر کیسه کاهش می دهد و دوم اینکه این فناوری به مکش بیشتر آن حتی در زمان پر بودن کیسه کمک می‌کند در این فناوری اخرین مدل جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5IR می تواند تا 60 درصد نسبت به سایر محصولات عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

Ultra-Allergy Filter

در مدل جاروبرقی بوش BGL8PRO5 کمپرسور به منظور حفظ سلامت افراد بکار گرفته شده است، توجه داشته باشید که پخش شدن گرد و غبار در هوا در زمان جارو کردن می تواند باعث ایجاد بیماری های تنفسی در افراد گردد به همین دلیل معتبرترین تولید کننده لوازم خانگی یعنی بوش این مسئله را در نظر گرفته است به همین دلیل جاروبرقی های بوش به لطف این فیلتر می توانند هوای خروجی از جاروبرقی را تا 99.99 درصد تصفیه کنند و هوایی پاک را عاری از گردوغبار به محیط اطراف انتقال می دهد.

Quattro Power

به منظور افزایش کیفیت عملکرد جاروبرقی در نظافت و فیلترینگ هوا با در نظر گرفتن مصرف انرژی پایین و حداقل صدا است، این سیستم بسیار کارآمد مبتنی بر ترکیبی منحصر به فرد از موتور و سیستم جداسازی گرد و غبار بسیار کار آمد است، به طور خلاصه در نتیجه وجود این سیستم با جریان هوای عالی، گرد و غبار به شکل ایده ال جذب می شود و کارایی آن را برای تمیزی هرچه بیشتر و فوق العاده با کمترین مصرف انرژی مهیا می سازد.

Air Bumper

در انواع جاروبرقی های بوش کمک میکند تا از مبلمان و دیوارهای خود در برابر آسیب جلوگیری کنید، یقیناً برای نظافت مبلمان خود همیشه با این دلهره همراه بوده اید که مبادا زمان جارو کشیدن منزل جاروبرقی با دیوار و یا وسایل منزل برخورد کند و باعث آسیب رسیدن به آنها شود به همین خاطر شرکت بوش با استفاده از یک نوار ضربه گیر به نام Air Bumper می تواند ضربه را جذب کرده و از آسیب رسیدن به جارو و یا وسایل منزل شما جلوگیری می کند.

جمع بندی

شرکت بوش با ارائه جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5IR بازهم توانست برند خود را همان طور که لایق اعتبارش هست را به رخ بکشد و با استقبال مصرف کنندگان از آن مواجه شود و در لیست بهترین جاروبرقی های دنیا قرار گیرد. این محصول با قدرت 1800 وات کمپرسور بالاترین قدرت مکش را در اختیار شما قرار می دهد این مدل با رنگ تیتانیوم ضدخش ساخت کشور آلمان دارای برچسب انرژی A می باشد که در دسته جاروهای کم مصرف قرار می گیرد . این مدل با داشتن وزنی معادل 7.7 کیلوگرم دارای چهار چرخ فلزی با قابلیت گردش 360 درجه می باشد.
این محصول با داشتن لوله خرطومی از جنس کنف و گارد ضربه گیری که بر روی بدنه قرار دارد این امکان را به شما می دهد تا آن را به راحتی به دنبال خود بکشید بدون آنکه نگران پره شدن خرطومی و یا برخورد آن با وسایل خانه خود باشید. این مدل دارای کابل برق بسیار بلند است که می تواند شعاع عملکرد شما را به 15 متر برساند. جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5IR که اخرین مدل در سری Home Professional محسوب می شود دارای فیلتر هپا، Power Protect، Quattro Power, Silent Clean Premium می باشد، اگر قیمت آن برای شما اهمیت ندارد و به دنبال خرید بهترین مدل جاروبرقی بوش هستید بدون شک مدل BGL8PRO5IR می تواند بهترین انتخاب برای شما به حساب آید.

ویژگی های جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR

قدرت مکش: 1800 وات
نوع جارو برقی: کیسه دار
ظرفیت مخزن زباله: 5 لیتر
سطح صدا: 74 دسی بل
شعاع پوششی کابل برق 15 متر
فیلتر HEPA : دارد
لوله تلسکوپی: دارد
موتور کمپرسور: دارد
فیلتر قابل شستشو: دارد
سیم جمع کن خودکار: دارد
نشانگر پر بودن مخزن: دارد

قیمت جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR

برای خرید جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR میتوانید به سایت تاپ فروش مراجعه کرده و از قیمت این محصول مطلع شوید . ما برای اینکه شما انتخابی راحت داشته باشید به طور دقیق و کامل مشخصات این محصول را در قسمت معرفی ویژگی های محصول ارائه داده ایم . با مطالعه ی آن میتوانید انتخابی آسان تر داشته باشید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-بوش-مدل-bgl8pro5/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.