جاروبرقی بوش مدل 8pro4

انواع کولر گازی اجنرال

جاروبرقی بوش مدل 8pro4

۲,۹۷۲ بازديد

جاروبرقی بوش مدل 8pro4 https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-بوش-مدل-8pro4/ https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-بوش-مدل-8pro4/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sun, 14 Feb 2021 11:39:00 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=894

لوله تلسکوپی: دارد

فیلتر بهداشتی: دارد

نوع فیلتر خروجی: HEPA

قابلیت جذب مایعات: خیر

پاکت جارو برقی: دارد

سیم جمع کن خودکار: دارد

محدوده توان مصرفی: 1500 تا 2000 وات

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی بوش مدل 8pro4

 

خرید جاروبرقی بوش مدل prro4

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO4IR سالهاست که جز بهترین ها و پرفروش ترین ها است. زیرا این جاروبرقی قدرت مکش بالایی دارد و از گذشته تا به امروز طول عمر بالایی داشته است. در موتور این جارو از کمپرسور 1600 وات استفاده شده که به همین دلیل دارای قدرت مکش بالا است. دارای صدای کم یکی دیگر از مزیت های داغ نمیکنند و اگر مدت زمانی طولانی خانه را جارو کنید داغ نمی شود. دارای موتورهای Compressor هستند و موتور کمپرسور این است که این دسته از موتورها داغ نمی کنند . استفاده بلند مدت از آن آسیبی به موتور وارد نمی کند.

نکته دیگر این است که وزن این جاروبرقی بوش کمپرسور 7.7 کیلوگرم می باشد که وزن زیادی محسوب نمی شود اما به این نکته دقت داشته باشید که شما در زمان جارو کردن منزل هیچ گاه آن را از روی زمین بر نمی دارید جز اینکه بخواهید آن را سر جای خود قرار دهید. چرخ های این جارو روان است و به راحتی روی هر سطحی به راحتی حرکت می کند، خوشبختانه این مدل دارای 4 چرخ فلزی بسیار روان با قابلیت گردش 360 می باشد که شما هیچ گاه متوجه وزن آن نخواهید شد. این مدل دارای یک خرطومی از جنس کنف است که با کشیدن هیچ وقت پاره نمی شود از طرف دیگر با داشتن گارد محافظ بر دور بدنه BGL8PRO4IR زمان برخورد ضربه را گرفته و از رسیدن آسیب به جارو و وسایل خانه شما جلوگیری می کند. پس اصلا نیاز نیست نگران وزن آن باشید.

بررسی تکنولوژی Air Bumper Protection در این جاروبرقی

تکنولوژی Air Bumper Protection در جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4IR می تواند از مبلمان و دیوارهای شما در برابر آسیب جلوگیری کند. هنگام استفاده از جاروبرقی باید مراقب آسیب نرسیدن به اثاثیه منزلمان باشیم اما شما با داشتن این جاروبرقی بوش دیگر لازم نیست نگران برخورد جارو با دیوار و یا وسایل منزل خود باشید. شرکت ساخت این جارو با بهره گیری از این تکنولوژی نگرانی های ما در این خصوص را حل کرده است چراکه Air Bumper Protection به صورت بک نوار محافظ دور بدنه جارو قرار دارد که نه تنها خود جاروبرقی را از خش افتادن در امان نگه می دارد بلکه اثاثیه منزل شما هم با بهره گیری از این فناوری محافظت می شوند.

این جاروبرقی کمپرسور مدل BGL8PRO4IR با وزن 7.7 کیلوگرم و قدرت 1600 کمپرسور و با داشتن سیمی با شعاع عملکرد 15 متر و با موتوری Silent که تنها 74 دسی‌بل صدا دارد می توانید یک جاروی آلمانی مناسب را در منزل خود داشته باشید.  این جارو با داشتن امکاناتی مثل فیلتر هپا، سیستم Power Protect ،Quattro Power ،Silent Clean Premium و بدنه ضد خش با رنگ تیتانیوم و قابلیت های دیگر به برخی از آنها اشاره کردیم .  از ما به عنوان نمایندگی بوش در فروشگاه شاپ فروش ما خریداری کنید.  شما می توانید این کمترین قیمت جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO4IR را درب منزل خود به همراه گارانتی اصلی بوش دریافت کنید.

همه چیزهایی که باید از این جاروبرقی بدانید

زندگی در فضای کثیف برای همه بد است و خوشایند نیست. از انجا که جارو کردن در زمانی که ما دچار مشغله هستیم بسیار سخت است جاروبرقی ها جایزگین خوبی هستند. جارو برقی از مهم ترین لوازمی است که با انتخاب درست آن در هنگام خرید کردن می توانید  از مشغله های خود بر دارید  فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی منزل ما این امکان را برای شما فراهم آورده است تا به راحتی و با اطمینان خاطر نسبت به خرید این چارو های برقی اقدام نمایید. شرکت بوش به زیبایی خانه های شما اهمیت می دهد و در طراحی تمامی لوازم خانگی بوش، همواره بر این اصل پایبند است تا محصولاتی را به خانه ی شما آورد تا علاوه بر کیفیت بالایی که دارند زیبایی را به همراه داشته باشند و متفاوت تر از محصولات مشابه در برندهای دیگر باشند .

جاروبرقی بوش توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و بدون شک مهم ترین و البته اساسی ترین ویژگی موجود در یک جاروبرقی، قدرت تمیز کنندگی آن می باشد. از مزایای دیگر خرید این جاروبرقی وجود مخرنی که با وجود آن بتوان فضای بیشتری را تمیز نمود. این مخزن ها در انواع جارو برقی در این برند بی نظیر آلمانی به گونه ای طراحی شد که بتواند پاسخگوی نیاز های افراد برای نظافت باشد. سیم اتصال با برق در این جارو های برقی با دکمه ای خاص، جمع آوری خواهد شد. برای جمع آوری این سیم تنها نیاز است تا این دکمه را فشرده تا این عمل به راحتی و بدون هیچ دردسری انجام پذیرد. جاروبرقی بوش BGL8PRO4 محصول آلمان با رنگ خاص و ضد‌خش تیتانیومی و قدرت موتور 1600 واتی جزو جاروبرقی های پرقدرت به حساب می‌آید.

آشنایی بیشتر با قطعات و جنس بدنه محصول

جنس بدنه آن پلاستیکی و لوله خرطومی اش از مواد بافته‌شده و کاملا حرفه‌ای ست. لوله تلسکوپی و دسته Ergo Premium دارای جاروکشی راحت به خوبی طراحی شده‌اند. کیسه گرد و غبار قابل تعویض آن از نوع G ALL بوده و حجم محفظه اش برابر 5 لیتر است. حجم زیاد محفظه و سیم بلند 13 متری آن مناسب.  فناوری عملکرد Bosch برای نظافتی فوق‌العاده با مصرف پایین انرژی و فیلتر نوآورانه و موثر HEPA که قابلیت شستشو هم دارد. تمامی کرک و گرد و غبار را به خود جذب کرده و مانع از پخش شدن آنها در هوای محیط می‌گردد. این قابلیت سلامت افراد خانواده را در برابر بیماریهای آسمی و حساسیتها تضمین می کند. سیستم PowerProtect که برای نظافتی ماندگار و طولانی، حتی زمانیکه کیسه پر شده است.

خصوصیات و امکانات داخلی

برای حداکثر 60% قدرت مکش بیشتر (با کیسه گرد و غبار نسبتاً پر)کیسه گرد و غبار PowerProtect عملکرد بالا هنگام پر شدن کیسه را تضمین می‌کند. تعویض کمتر کیسه گرد و غبار که در نتیجه هزینه های شما کمتر خواهد. از جمله لوازم همراه این محصول می توان به جعبه ابزار حرفه ای که مخصوص مبلمان، ابزار مخصوص اثاثیه، ابزار بلند مخصوص درزها و 4 کیسه اضافی گرد و غبار اشاره کرد. جارو برقی مدل BGL8PRO4 شباهت بسیاری به جاروبرقی بوش مدل BSG8PRO3  دارد که با طراحی زیبا و عالی، کارایی بسیار خوب از مدل‌های پرطرفدار در بین شهروندان ایران می‌باشد. اما به دلیل با مصرف انرژی D  دیگر توسط کارخانه بوش تولید نمی‌گردد.

در عوض جارو برقی 8 PRO4 با مصرف انرژی B جایگزین مناسبی برای این مدل می‌باشد. این دستگاه همانند PRO3 مجهز به کمپرسور و دارای لوله کنفی و کیف لوازم جانبی است. موتور این جارو برقی کمپرسور قوی، دارای عمر طولانی که توان آن 1600 وات می‌باشد و تمیزی را به محیط خانه شما به ارمغان می‌آورد. همانطور که گفتیم موتور این دستگاه بسیار پرقدرت و با کیفیت است ولی در عین حال بسیار آرام است و صدایی کمتر از 74 دسی‌بل تولید می‌کند. فیلتر این مدل جاروبرقی HEPA می‌باشد که یک جاروکشی بدون گرد و غبار را برای شما به ارمغان می‌آورد و قابل شستشو است. این فیلتر با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام کرک و گرد و غبار را  جذب کرده و مانع از پخش شدن در محیط می‌شوند که این قابلیت سلامت افرادی که دارای بیماری‌های آسم بسیار خوب است.

سیستم Power protect با 60 درصد قدرت‌ مکش بیشتر باعث می‌شود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید حتی برای زمانی‌هایی که کیسه پر است.

چیزهایی که لازم است بدانید

توسط فیلتر، ضخامت فیلتر و سرعت عبور جذب ذرات در این جاروبرقی سرعت می گیرد که همه بستگی به سطح فیلتر دارد. بیشتر بدانید : کیسه گرد و غبار PowerProtect تضمین کننده عملکرد بالای دستگاه به هنگام پر شدن کیسه است. بدون هزینه های زیاد دیگر. PowerProtect Dustbag نوعی سیستم جداسازی گرد و غبار می باشد که مانع هر گونه کاهش عملکرد و به حداقل رساندن تعمیرات مورد نیاز و افزایش قدرت مکش حتی تا شصت درصد زمانی که کیسه پر است می باشد. چرخهای بزرگ حرکت روان جاروبرقی را حتی در مکان هایی با سطح ناصاف امکان پذیر می کند. تا تجربه حمل ونقل بی نظیری را در هنگام استفاده برای کاربر فراهم اورد.

  همچنین سری قدرتمند جاروبرقی صنعتی 1600 وات بوش با قابلیت چرخش 90 درجه در هر طرفی که دارد می تواند به اسانی در هر گوشه و کناری برده شود تا جارو کند. برای تمیز کردن بسیار راحت و زیر مبلمان های منزل هم می توانید روی انعطاف پذیری این جاروبرقی مطمعن باشید. چرا که با انعطاف بیش از حد خود کاملا مسطح شده و به اسانی وارد این نواحی شود. بدنه جارو برقی بسیار بسیار محکم و در زمان طولانی اسیب ننی بیند و به خوبی عمل می کند. به کارگیری دو دسته در کناره های جاروبرقی بوش باعث راحتی در حمل و خالی کردن مخزن بزرگ این جاروبرقی می شود. شرکت بوش برای بهتر بودن جاروبرقی خودش تجهیزاتی را به ان اضافه کرده از جمله : یک لوله تلسکوپی از جنس استیل اعلا با یک گیره قفل برای کیفیت برای این جارو در نظر گرفته شده است.

وسایل اضافه در این محصول پرقدرت

 یک کیف حاوی لوازم جانبی در کنار جاروبرقی سری هشت قرار داده شده است که بعد از خرید می‌توانید از آن در مواقع ضروری استفاده نمایید. یک سری بلند برای تمیز کردن گوشه مبل یک سری غلتک دار و سری دیگر برای گردگیری مبلمان است. توع دیگر مخصوص اثاثیه در این کیف وجود دارد. در ضمن چهار عدد کیسه زاپاس هم برای تعویض کیسه‌ها در این کیف قرار داده شده است. شرکت بوش از سایر برندها سبقت گرفته است و محصولات با کیفیتش را توسط نمایندگی‌هایی مثل شهر بوش در ایران برای خریداران به اجرا می گذارد. لوازم برقی خانگی بوش همه دارای پرقدرت‌ترین موتورها هستند. جاروبرقی بوش سری هشت PRO یک موتور با توان قدرتی 1600 وات است.

قیمت ها

جهت اطلاع از قیمت های جاروبرقی بوش مدل 8pro4 و خرید به سایت ما در تاپ فروش مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی بوش مدل 8pro4

https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-بوش-مدل-8pro4/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.