کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت فعال‌ شد/ ارائه خدمات درمانی و پژوهشی با ۸۰۰ جلد کتاب تخصصی

۲,۹۷۶ بازديد

کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت فعال‌ شد/ ارائه خدمات درمانی و پژوهشی با ۸۰۰ جلد کتاب تخصصی https://evarah.ir/2021/02/کلینیک-جامع-روانشناسی-بالینی-و-سلامت-ف/ ایواره Sat, 13 Feb 2021 01:52:50 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/02/کلینیک-جامع-روانشناسی-بالینی-و-سلامت-ف/

مدیر روانشناسی بالینی ، دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه: کیوان کاکابرایی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه ، در مورد تجهیزات و راه اندازی یک کلینیک جامع روانشناسی بالینی و بهداشت در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار داشت که این دانشگاه یکی از کلینیک های اصلی در کشور است. وی …

منبع: خبرگذاری ایواره
کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت فعال‌ شد/ ارائه خدمات درمانی و پژوهشی با ۸۰۰ جلد کتاب تخصصی

مدیر روانشناسی بالینی ، دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه:

کیوان کاکابرایی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه ، در مورد تجهیزات و راه اندازی یک کلینیک جامع روانشناسی بالینی و بهداشت در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار داشت که این دانشگاه یکی از کلینیک های اصلی در کشور است.

وی در خصوص نحوه و چگونگی راه اندازی کلینیک روانشناسی بالینی در واحد کرمانشاه گفت: با اعلام انتقال مسائل آموزشی و پژوهشی در زمینه روانشناسی بالینی از معاونت علوم انسانی به معاونت علوم پزشکی ریاست جمهوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در فوریه 2016 ، دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه از جمله مجریان دوره کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در کشور ، ایجاد و انتقال این رشته به دانشکده علوم پزشکی مورد توجه قرار گرفت و تأسیس آن درمانگاه روانشناسی نیز در دستور کار قرار گرفت.

کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت

مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مورد اهمیت و جایگاه روانشناسی بالینی در این دانشگاه توضیح داد: “از فوریه 2017 ، در زمانی که این رشته / شهر به دلایلی در معرض دید قرار گرفت “عدم انطباق با برخی از استانداردهای لازم آموزشی”.

کاکابرائی ادامه داد: با تأکید بر ارتقا quality کیفیت آموزش و مسائل پژوهشی و تکیه بر ظرفیت ها و منابع موجود در دانشگاه ، تلاش شد تا فعالیت ها و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با روانشناسی بالینی به منظور افزایش کیفیت آموزشی ، ایجاد و ایجاد یک نظم و ساختار مثمر ثمر در فعالیتها. “

وی افزود: انجام بازدیدهای علمی رایگان و بدون هیچ گونه بار مالی بر دانشگاه و تلاش برای افزایش انگیزه و امید دانشجویان و فارغ التحصیلان ، منجر به گام قاطعی شد و این فعالیت ها علاوه بر صرفه جویی در هزینه های بسیار خوبی نیز داشت. برای دانشگاه

کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت

مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار داشت: با اعلام رویه ایجاد کلینیک جامع روانشناسی بالینی و بهداشت توسط دکتر طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در 11 ژانویه 2017 ، این کار مهم بهبود کیفیت آموزش و فرایند تحقیق است. روانشناسی برای متقاضیان عمومی ، ایجاد بستر مناسب برای آموزش دوره های عملی به دانشجویان و صرفه جویی در منابع مالی برای تحقیقات آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

کاکابرایی افزود: با همکاری و مساعدت رئیس دانشگاه ، همکاران فعال و دلسوز و دانشجویان واحد کرمانشاه ، مراحل تجهیزات به مدت سه هفته و برای ایجاد و فعال سازی کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت با رعایت استانداردها در روش اطلاع رسانی و با در نظر گرفتن ظرفیت های واحد کرمانشاه.

وی در مورد امکانات و خدمات کلینیک روانشناسی و سلامت جامع کلینیکی شعبه کرمانشاه به آنا گفت: در دسترس ، اتاق باشگاه خاطرات و نمایش فیلم پزشکی. “کارگاه ، اتاق جلسات ، غرفه دانشجویی و کتابخانه استاندارد با بیش از 800 جلد کتاب كتابهای تخصصی روانشناسی پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان مركز ، در قالب كلینیك كلینیك روانشناسی و بهداشتی آماده استفاده هستند.

کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت

مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشتر زیرساختهای علمی و آموزشی و امکانات لازم طی دو سال گذشته و از سالهای گذشته فراهم شده است و نوعی پیش بینی توسط آنها vite.

کاکبرایی توضیح داد: مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دارای مجوز تخصصی از سازمان نظام مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی ایران است که ارائه خدمات روانشناختی مورد نیاز است.

وی افزود: در همین راستا ، مرکز تحقیقات اخبار علمی کاربردی ، انجمن روانشناسی ایران ، شعبه درجه یک استان کرمانشاه ، انجمن کودکان فوق العاده ایران ، شعبه کرمانشاه و موسسه مطالعات خانواده به عنوان یک شریک و علمی و حامی آموزشی همراه با کلینیک جامع روانشناسی و کلینیک آنلاین بهداشت و درمان ، کیفیت و کمیت فعالیت ها را تا حد ممکن بهبود ببخشید.

کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت
مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با اخذ مجوزهای لازم از مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه و ادامه و تقویت پشتیبانی بتوانیم به سمت پیشرفت همه جانبه پیش برویم و دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی.

مصاحبه: مهران هوشیار

انتهای پیام / 4062 /

منبع: خبرگذاری ایواره
کلینیک جامع روانشناسی بالینی و سلامت فعال‌ شد/ ارائه خدمات درمانی و پژوهشی با ۸۰۰ جلد کتاب تخصصی

یادگیری از منظر روانشناسی

در حال یادگیری

یادگیری، یکی از مباحث مطرح در روان‌شناسی بوده و به معنای تغییر تقریبا دایمی رفتار که در نتیجه تمرین به وجود می‌آید دانست. آن دسته از تغییرهای رفتاری که ناشی از بلوغ و پختگی است یا بر اثر شرایط و اوضاع موقت سازواره پیدا شده است (نظیر خستگی یا حالات ناشی از مصرف دارو) در شمار یادگیری قرار نمی‌گیرد. بر این اساس، یادگیری تغییری است که در توانایی انسان ایجاد ‌شده و برای مدتی باقی می‌ماند و نمی‌توان آن را به سادگی به فرایندهای رشد و نمو نسبت داد.

یادگیری به طور کلی، فعالیتی دگرگون‌ساز است که افراد را برای مقابله با رویدادها و سازش با محیط آماده می‌سازد. یادگیری، در موقعیت‌های مختلف و در اکثر سطوح زندگی حیوانی از بازتاب‌های شرطی جانوران تا فرآیند‌های پیچیده شناختی افراد آدمی رخ می‌دهد.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.