تعداد مصدومان حریق گمرک اسلام قلعه مشخص نیست/اعلام نیازسرکنسولی کابل برای اطفاءحریق هوایی

۲,۵۷۵ بازديد

تعداد مصدومان حریق گمرک اسلام قلعه مشخص نیست/اعلام نیازسرکنسولی کابل برای اطفاءحریق هوایی https://d77.ir/تعداد-مصدومان-حریق-گمرک-اسلام-قلعه-مشخ/ دنیای 77 Sun, 14 Feb 2021 23:05:29 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/تعداد-مصدومان-حریق-گمرک-اسلام-قلعه-مشخ/ سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت که در چارچوب آیین اسلام کالا در افغانستان تعدادی کامیون به آتش کشیده شده است. موذنبا خالدی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی در این زمینه گفت: اگرچه تعداد آتش سوزی ها در مرز دوغرون اسلام کالا افغانستان که هم مرز با ایران است ، متفاوت است ، اما …

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت که در چارچوب آیین اسلام کالا در افغانستان تعدادی کامیون به آتش کشیده شده است.

موذنبا خالدی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی در این زمینه گفت: اگرچه تعداد آتش سوزی ها در مرز دوغرون اسلام کالا افغانستان که هم مرز با ایران است ، متفاوت است ، اما مشخص است که این تعداد در 4 تا 4 کامیون است.

وی ادامه داد: آنچه مشخص است این است كه احتمالاً تعداد مجروحان بیشتر است. بنابراین ما چند كار انجام دادیم. در حال حاضر شش آمبولانس در تایباد مستقر شده اند ، این نقطه صفر مرزی است. من دو آمبولانس و دو اتوبوس ارسال كرده ام بالگرد گناباد با متخصصان فوریت های پزشکی و پرستاران اورژانس و تجهیزات لازم به تایباد اعزام شده است.

وی افزود: بیمارستان 16 تختخوابی در تای آباد 100 درصد در حالت آماده باش قرار دارد و از طرف دیگر مراکز عملیاتی وزارت بهداشت در حیدرآباد ، ترابات جام ، گناباد ، مشهد و تهران همگی در حالت آماده باش هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون سه افغان مصدوم در این حادثه برای معالجه به کشورمان بازگشتند. بیمارستان صحرایی مشهد نیز آماده اعزام نیرو است. ما در حال حاضر با سرکنسولگری در هرات و کابل در حال برقراری ارتباط هستیم که اولویت اول در نظر گرفتن تعداد بیشتری آتش نشان و خاموش کننده های هوا بیشتر است.

وی ادامه داد: هنوز تعداد مجروحان مشخص نیست اما برنامه های تخلیه مجروحان در دستور کار است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.