ثبت‌نام طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ آغاز شد

۲,۵۷۸ بازديد

ثبت‌نام طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ آغاز شد https://evarah.ir/2021/02/ثبت‌نام-طرح-زمستانه-کتاب-۱۳۹۹-آغاز-شد/ ایواره Sun, 14 Feb 2021 12:06:09 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/02/ثبت‌نام-طرح-زمستانه-کتاب-۱۳۹۹-آغاز-شد/

با توجه به پایگاه داده ایواره ، به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ، کتابفروشی های سراسر کشور می توانند از روز یکشنبه 26 بهمن تا سه شنبه 5 اسفند با مراجعه به وب سایت خانه کتاب در کتاب زمستانی 1399 ثبت نام کنند. سقف خرید هر خریدار در طرح زمستانی کتاب …

منبع: خبرگذاری ایواره
ثبت‌نام طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ آغاز شد

با توجه به پایگاه داده ایواره ،

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ، کتابفروشی های سراسر کشور می توانند از روز یکشنبه 26 بهمن تا سه شنبه 5 اسفند با مراجعه به وب سایت خانه کتاب در کتاب زمستانی 1399 ثبت نام کنند.

سقف خرید هر خریدار در طرح زمستانی کتاب 99 ، دقیقاً مانند طرح پاییز ، 200000 دلار است و خریداران می توانند از یارانه 25 درصدی خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند.
کتابخانه هایی که عضو برنامه های قبلی خانه کتاب و ادبیات در ایران هستند برای تأیید شرکت در طرح زمستان کتاب 99 نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و برای تأیید شرایط لازم به سادگی به صفحه کاربری خود مراجعه می کنند. کنترل و ویرایش اطلاعات آنها.

برنامه های فصل کتاب
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فروش پروژه های سه ماهه کتاب را در سال 2015 برای هدف یارانه نشریات آغاز کرد. در این طرح ها ، کتابفروشی ها می توانند تخفیف در فروش کتاب به خریداران بدهند و مبلغ تخفیف یافته از طرف وزارتخانه را دریافت کنند.

در این طرح ها که به عنوان طرح های فروش فصلی شناخته می شوند ، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارند ، پس از ثبت نام ، می توانند کتاب های خود را به خریدارانی که شرایط تعیین شده را دارند ، بفروشند. کتاب پاییز 99 پانزدهمین دوره از برنامه های فروش کتاب برای حمایت از فروشندگان کتاب بود.

در سال 1399 ، م Instituteسسه کتاب و ادبیات ایران چهار پروژه فصلی را برگزار کرد که قبلاً دیده نشده بودند.

منبع: خبرگذاری ایواره
ثبت‌نام طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ آغاز شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.