زمان برگزاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش به تعویق افتاد

۲,۵۸۷ بازديد

زمان برگزاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش به تعویق افتاد https://evarah.ir/2021/02/زمان-برگزاری-چهارمین-جشنواره-فیلم-مو/ ایواره Mon, 15 Feb 2021 01:56:07 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/02/زمان-برگزاری-چهارمین-جشنواره-فیلم-مو/

به گزارش ایواره از کیش ، به گفته ابراهیم حصاری دبیر این رویداد چهارمین جشنواره فیلم کیش “موج” توسط 28 بهمن تا 22 مارس در جزیره کیش برگزار می شود. اما بر اساس تصمیم بازیگران و برگزارکنندگان ، جشنواره را برای او برگزار کرد 3.0 بهمن به تعویق افتاد و تا 24 مارس ادامه خواهد …

منبع: خبرگذاری ایواره
زمان برگزاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش به تعویق افتاد

به گزارش ایواره از کیش ، به گفته ابراهیم حصاری دبیر این رویداد چهارمین جشنواره فیلم کیش “موج” توسط 28 بهمن تا 22 مارس در جزیره کیش برگزار می شود. اما بر اساس تصمیم بازیگران و برگزارکنندگان ، جشنواره را برای او برگزار کرد 3.0 بهمن به تعویق افتاد و تا 24 مارس ادامه خواهد داشت.

وی هدف از این تصمیم را هماهنگی بیشتر ، فراهم آوردن امکانات بهتر برای رفاه و ارتقا quality کیفیت دادرسی عنوان کرد و افزود: چهارمین جشنواره بین المللی فیلم در کلیسای “والا” کیش از پنجشنبه 29 بهمن ماه 18 پس از مراسم فرش قرمز ، مرکز همایش های بین المللی با رعایت کامل مقررات بهداشتی در سالن خلیج فارس فعالیت خود را آغاز می کند.

حصاری در تشریح نمایش فیلم های جشنواره گفت: آثار محلی و بین المللی این رویداد اول و دوم مارس بامداد برگزار می شود. 10:33 تا زمان 12:23 و غروب ساعت 11 تا زمان 21 مرکز همایش های بین المللی در سالن های ابن سینا و خوارزمی نمایش داده می شود.

ابراهیم حصاری ، دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم در کلیسای “موج” گفت: مراسم اختتامیه این رویداد در تاریخ 3 اسفند ماه توسط 11 تا زمان 19 در سالن خلیج فارس برگزار می شود.

گفتنی است ، برگزاری دو کارگاه ویژه فیلمسازان از برنامه های جنبی این جشنواره است.

48

منبع: خبرگذاری ایواره
زمان برگزاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش به تعویق افتاد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.