اتوبخارتفال FV4980

انواع کولر گازی اجنرال

اتوبخارتفال FV4980

۲,۴۲۱ بازديد

اتوبخارتفال FV4980 https://topfroosh.com/shop/اتوبخارتفال-fv4980/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخارتفال-fv4980/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:57:34 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=948

  • سیستم قطع خودکار: بله
  • سیستم ضدچکه: بله
  • بخاردهی عمودی: بله
  • سیستم ضد رسوب: خیر
  • مخزن رسوب: خیر
  • جنس کفه: سرامیک

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتوبخارتفال FV4980

 

معرفی اتوبخارتفال FV4980

اتو بخار تفال FV4980 یکی از مدل های هوشمند با توان موتور 2600 وات می باشد. این اتو بخار دارای توان و تکنولوژی Smart که سبب می شود اتو سریع تر گرم شود و با ایجاد بخار تا 40 گرم در دقیقه به راحتی چین و چروک ها را از بین می برد. افزایش بخار لحظه ای نیز تا میزان 180 گرم در دقیقه به محو شدن چروک های عمیق تر کمک می کند. این اتو بخار با کمک تکنولوژی هوشمند به طور خودکار تنظیمات لازم برای میزان بخار و دما را اعمال می کند. این تکنولوژی نوع پارچه را شناسایی می کند بنابراین شما می توانید تمام لباس هایتان را بدون نیاز به تنظیم دما به طور مرتب اتو کنید.

تفال این اطمینان را می دهد که لباس شما هیچ آسیبی نمی بیند. جنس کف دستگاه از دوریلیوم ساخته شده است که علاوه بر ضد خراش بودن تا میزان 33% سرخردن روی پارچه ها را راحت تر می کند. سوراخ های بخار فعال تر برای یک اتوکشی با راندمان بالا طراحی شده اند و به شما حداکثر توزیع بخار برای نتایج کارآمد را می دهند. اتو تفال FV4980 یک عملکرد ضد چکه برای جلوگیری از نشت آب و ایجاد لکه ها و یک حالت ECO برای صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. این اتوی سازگار با محیط زیست برای افزایش ایمنی در صورت عدم استفاده می تواند به طور خودکار خاموش شود.

امکانات اتوبخار تفال 4980

 از اتوکردن راحت تر و سریع تر با اتو بخار تفال 4980 لذت ببرید. اتو بخار {Tefal FV4980}  در حالت پیوسته تا میزان ۴۰ گرم در دقیقه بخار تولید می کند و در حالت بخاردهی لحظه‌ای این میزان تا ۱۸۰ گرم در دقیقه هم می رسد که عمیق ترین چروک ها را از بین می برد. همچنین تفال برای افزایش ایمنی، این اتوی بخار را به تکنولوژی خاموش‌ شدن خودکار نیز تجهیز کرده است. سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های مهم اتو بخار تفال مدل FV4980 به شمار می رود که این سیستم مانع از چکه کردن آب بر روی لباس ها و لکه کردن آنها می شود.

تفال کمپانی شناخته شده فرانسوی است که از بدو تاسیس تاکنون با عرضه محصولات خانگی به خوبی در بازار درخشیده و از همان ابتدا عرضه محصولات متنوع همراه با تکنولوژی های جدید و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داد و اکنون توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

خصوصیات محصول تفال

توان بالای این اتو 2600وات است. میزان بخاردهی لحظه ای 180گرم در دقیقه بوده و بخاردهی پیوسته 40گرم در دقیقه است. سیستم هوشمند تشخیص جنس لباس را دارا است و قطع کن اتوماتیک برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از سوختگی می باشد. جنس کفی از سرامیک با فناوری Durilium Airglide است و طول سیم 2متر و همچینین سیستم ضد چکه و قابلیت بخاردهی عمودی را دارد.اتو تفال 4980 یکی از محصولات با کیفیت ساخت شرکت تفال فرانسه می باشد.کیفیت ساخت این اتو فوق العاده بالاست و از مواد اولیه بسیار با کیفیتی برای ساخت آن استفاده شده است.

مهم ترین و جذاب ترین ویژی این اتو سیستم هوشمند تشخیص جنس لباس Tefal Smart Protect می باشد. از اتو کردن راحت تر و سریعتر با آهن بخار با استفاده از سیستم Tefal Smart Protect لذت کافی را خواهید برد. اتو تفال 4980 با کاربرد ساده فقط یک تنظیم دما دارد که برای اتو کردن انواع پارچه مناسب است. پس می توانید انواع شلوار جین و ابریشمی را با خیال راحت بدون خطر سوختن و به صورت اتوماتیک اتوکشی نمایید. تفال برای جنس کفی این اتو از سرامیکی خاص با فناوری Durilium Airglide استفاده کرده است. این کفی 33% حرکت اتو روی پارچه را راحت تر و نرم تر می نماید.

راهنمای استفاده بهینه از اتوبخار

همچنین به منظور اتو کشی سریع و بی دردسر، سوراخ های بخار بیشتر در نوک، کناره ها و مرکز کفی قرار داده شده است. بنابراین حداکثر توزیع بخار در اتوکشی تضمین می گردد.اتوبخار تفال با توان 2600وات به سرعت گرم می شود و بخار مداوم 40 گرم در دقیقه را برای سهولت در صاف کردن چروک ها فراهم می کند. افزایش بخار تا 180 گرم در دقیقه، پارچه های خیلی چروک را در یک لحظه از بین برود. اتو تفال 4980 به منظور ایمنی بیشتر از سیستم قطع کن اتوماتیک بهره می برد. سیستم ضد چکه اتو بخار FV4980 در هر تنظیم دما از نشت قطره های ناخواسته آب جلوگیری می کند. سیستم خود تمیز کننده یا سیستم ضد رسوب نیز مانع از رسوب قطرات آب در داخ مخزن می شود که این تکنولوژی و فناوری ها باعث طول عمر بیشتر دستگاه می شوند.

این دستگاه همچنین با سیستم خاموش شدن خودکار پس از چند دقیقه اتو را به صورت ایمن خاموش می کند. اتو یکی از لوازم ضروری و کارآمد در خانه است. برای داشتن یک اتوی باکیفیت در خانه، اتو بخار تفال مدل FV4980 را پیشنهاد می کنیم. این اتو بخار تفال با توان 2600 وات که گفته شد، دارای یک محافظ فلزی و یک صفحه ضد زنگ با سوراخ های برای توزیع یکنواخت بخار است تا چین و چروک ها را سریع تر از بین ببرد.

نکات منحصر به فرد در طراحی این محصول

مخزن اتو با گنجایش 270 میلی‌لیتر طراحی شده و حالت نیمه ‌شفاف آن اجازه داده که بتوانید از میزان آب باقی‌ مانده‌ی دستگاه مطلع شوید. اتو بخار Tefal FV4980 در حالت پیوسته تا میزان 40 گرم در دقیقه بخار تولید می کند و در حالت بخاردهی لحظه‌ای این میزان تا 180 گرم در دقیقه هم می رسد که عمیق ترین چروک ها را از بین می برد. همچنین تفال برای افزایش ایمنی، اتو بخار تفال مدل FV4980 بخار را به تکنولوژی خاموش‌ شدن خودکار نیز تجهیز کرده است. سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود که این سیستم مانع از چکه کردن آب بر روی لباس ها و لکه کردن آنها می شود.

قیمت اتوبخار تفال

 جهت اطلاع یافتن از قیمت اتوی تفال در این مدل و خرید ان به سایت اینترنتی ما در “تاپ فروش” مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتوبخارتفال FV4980

https://topfroosh.com/shop/اتوبخارتفال-fv4980/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.