ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

انواع کولر گازی اجنرال

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

۲,۵۸۲ بازديد

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080 https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-بلک-اند-دکر-مدل-ts4080/ https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-بلک-اند-دکر-مدل-ts4080/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sun, 14 Feb 2021 20:14:52 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=909

ابعاد : 150 × 340 × 240 میلی متر
وزن : 1.1 کیلوگرم
توان مصرفی : 1400 وات
تعداد خانه : چهار عدد
تابه ی نچسب : دارد
سیستم قطع خودکار : ندارد
طول سیم : 0.5 متر
قابلیت قرارگیری عمودی : دارد
صفحات جداشونده : دارد
توضیح صفحات
قابلیت جدا شدن صفحات برای تمیز کاری آسان
دارای صفحات نچسب چدنی با روکش تفلون
دارای دو صفحه مجزا برای ساندویچ ساز و گریل ( استیک پز)
چفت ایمنی درب ساندویچ ساز
قابلیت گرمادهی هم زمان دو صفحه بالا و پایین
دکمه ارتجاعی برای تعویض صفحات
چراغ نشانگر
لوازم جانبی محصول
یک جفت سینی گریل و ویفرساز
یک جفت سینی ساندویچ ساز
یک عدد سینی چکه روغن
دارای کاردک مخصوص گریل

منبع سایت تاپ فروش بانه :
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

ساندویچ ساز بلک اند دکر 4080

کمپانی بلک اند دکر یکی از اولین و معتبرترین کمپانی های جهانی در زمینه ی تولید انواع لوازم برقی می باشد. این برند از اولین شرکت هایی بود که شروع به ساخت ساندویچ ساز ها نمود و اولین برندی بود که ساندویچ سازهایش در میان مردم محبوبیت پیدا کرد. اغلب ایرانی ها ساندویچ ساز ها را با نام این برند شناخته اند. ساندویچ ساز یک وسیله ی مدرن و بسیار کاربردی برای درست کردن انواع غذاهای ساده و سالم و درست کردن انواع ساندویچ ها است. بلک اند دکر با ترکیب دو دستگاه ساندویچ ساز و گریل، محصولی تحت نام ساندویچ ساز 4080 ساخته است.

گریل کردن ساندویچ ساز بلک اند دکر

اگر به دنبال دستگاهی هستید که علاوه بر ساخت ساندویچ امکان گریل کردن انواع مواد غذایی را برای شما فراهم کند ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل 4080 این امکان را برای شما فراهم کرده است . به این صورت که دارای 2 صفحه‌ی مخصوص برای طبخ 8 عدد ساندویچ مثلثی‌شکل و 2 صفحه مخصوص جهت گریل‌کردن مواد‌غذایی مانند گوشت همبرگر، فیله مرغ و استیک است . این شرکت برای ساندویچ سازش 4 عدد سینی قابل تعویض در نظر گرفته است . 2 سینی برای درست کردن انواع ساندویچ و اسنک و 2 سینی دیگر برای گریل کردن مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

میزان استفاده روغن در ساندویچ ساز

اگر شما به پخت کبابی مواد غذایی علاقه دارید و طرفدار استفاده هرچه کمتر روغن می باشید، ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080 دارای سینی هایی با شیار های برجسته مخصوص این کار می باشد، در صورت تمایل می توانید از روغن هم به اندازه دلخواهتان استفاده کنید اما به دلیل نجسب بودن سینی، عدم استفاده از روغن هم ممکن می باشد. شما بعد از استفاده از این ساندویچ ساز و پخت کلی ساندویچ خوشمزه نیاز نیست نگران شستن و تمیز کردن آن باشید . جنس این سینی ها از تفلون نچسب بوده و به راحتی تمیز می شوند.

طراحی و کاربرد ساندویچ ساز

زیبایی این ساندویچ ساز میتواند به چشم هر خانمی بیاید و با سایز مناسبی که دارد ، به راحتی در هر مکانی قرار می گیرد و به آسانی قابلیت جا به جایی را دارد. با ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080 درست کردن انواع ساندویچ ها، شیرینی ها و غذاهای گریلی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

طراحی و ساخت ساندویچ ساز بلک اند دکر 4080

شرکت بلک اند دکر در ساخت محصولاتش همیشه از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند تا مشتریان سالیان سال بتوانند از محصولات بی نظیر این کمپانی بهترین استفاده را داشته باشند. جنس بدنه ی دستگاه از پلاستیک فشرده می باشد و این امر باعث شده که مقاومتی عالی به ساندویچ ساز ببخشد. با وزن 1.1 کیلوگرم و ابعاد 150 × 340 × 240 میلی متر از جمع و جور ترین لوازم آشپزخانه می باشد و به راحتی در هر مکانی که بخواهید می توانید آن را قرار دهید . وزن این دستگاه را به قدری سبک در نظر گرفتند که شما این بتوانید به طور روزانه از آن استفاده کنید و ان را در هر کجای آشپزخانه که می خواهید جابه جا کنید .

طراحی دو تکه ساندویچ ساز

این ساندویچ ساز دارای دو بخش است که روی هم قرار می گیرند. قفل ایمنی موجود در ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080این دو بخش را به یکدیگر متصل کرده و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کند. روی بدنه یک چراغ نشانگر قرار دارد. زمانی که پخت مواد غذایی درون ساندویچ ساز به اتمام می رسد، این نشانگر روشن می شود تا شما را از اتمام کار مطلع سازد. دستگیره ی روی بدنه امکان باز کردن دستگاه را برایتان فراهم می کند. این دستگیره عایق حرارت است و حتی زمانی که دستگاه کامل داغ می شود، دستگیره خنک باقی می ماند.

سینی های ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080

4 عدد صفحه ی نچسبی که با روکش تفلون همراه ساندویچ ساز بلک اند دکر 4080 ارائه می شود قابلیت جداسازی از دستگاه را دارند و برای این منظور دکمه ای در ساندویچ ساز تعبیه شده که جداسازی را برای شما راحت کرده است . جنس نچسب صفحات باعث می شود تا از چسبیدن مواد غذایی جلوگیری شده و به راحتی تمیز شوند . همانطور که اشاره شد، این ساندویچ ساز دو بخش است و هر صفحه در یکی از قسمت های دستگاه قرار می گیرد. 2 صفحه مخصوص ساخت ساندویچ و اسنک بوده و 2 صفحه مخصوص گریل کردن گوشت و سبزیجات .
این سینی ها با جنس بی نظیری که دارند برای درست کردن غذاهای رژیمی عالی هستند. سینی های ساندویچ ساز 4080 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و در عرض چند دقیقه تمیز می شوند. در این ساندویچ ساز همچنین پایه های ضد لغزش در زیر دستگاه تعبیه شده است تا از تکان خوردن دستگاه جلوگیری شود.

قدرت موتور ساندویچ ساز TS4080

کلیه ی اقداماتی که توسط ساندویچ ساز صورت می گیرد توسط توان موتور تامین می شود. بلک اند دکر برای ارائه قدرت بی نظیر از موتوری 1400 واتی در این ساندویچ ساز استفاده کرده است. توان 1400 وات موتور، قدرتی عالی به دستگاه بخشیده و در صورت استفاده ی روزانه و مداوم قدرت مورد نیاز ساندویچ ساز را فراهم خواهد کرد. این میزان توان سرعت دستگاه را در پخت ساندویچ ها و غیره نیز افزایش می دهد. توان 1400 وات برای ساندویچ سازعالی بوده زیرا قدرت و کارایی دستگاه را افزایش می دهد و باعث افزایش طول عمر و دوام عالی در بلک اند دکر 4080 می شود.

تاثیر توان موتور بر کارایی دیگر ساندویچ ساز

به طور کلی این میزان توان تاثیر مستقیمی بر روی افزایش سرعت، افزایش قدرت و کارایی، افزایش دوام و طول عمر ساندویچ ساز خواهد داشت. موتور 1400 وات به سرعت انرژی مورد نیاز المنت های موجود در بدنه ی ساندویچ ساز را فراهم می کند. وظیفه ی اصلی المنت ها تبدیل جریان الکتریکی به گرما می باشد و برای گرم کردن سطوح سینی ها در سراسر بدنه ی ساندویچ ساز بلک اند دکر 4080 قرار گرفته اند. این دستگاه اینگونه عمل می کند که با روشن شدن ساندویچ ساز المنت ها به سرعت گرم شده و گرما را به سطوح سینی ها انتقال می دهند.

نحوه عملکرد ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080

موتور قدرتمند این ساندویچ ساز گرمایی را ارائه می دهد که برای هر نوع مواد غذایی که درون دستگاه قرار می دهید، مناسب باشد. قبل از قرار دادن ساندویچ ها درون دستگاه باید ساندویچ ساز را از 5 دقیقه قبل روشن کنید تا سینی های دستگاه به خوبی گرم شوند و نباید بالافاصله مواد غذایی که می خواهید درست کنید را درون ساندویچ ساز قرار دهید. توصیه می شود برای جلوگیری از خشک شدن برخی مواد غذایی قبل از استفاده ی ساندویچ ساز، توسط فرچه سطح سینی ها را روغن بزنید. کار ساندویچ ساز 4080 بسیار راحت بوده و نیازی به زدن دکمه های مختلف برای استفاده از آن نخواهید داشت.

کاربردهای ساندویچ ساز

امروزه به علت شاغل بودن اعضای خانواده و عوامل دیگر ساندویچ ها و غذاهایی که با عنوان فست فود از آنها یاد می شود بسیار بیشتر از قبل محبوبیت پیدا کرده اند. و این علاقه و دوست داشتن در بین کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر از افراد بزرگسال به چشم می خورد. البته مصرف ساندویچ های بیرون که سرشار از کالری و مواد غذایی نامناسب هستند به شدت مضر می باشد. داشتن یک ساندویچ ساز برای مصرف روزانه تان گزینه ای عالی بوده تا بتوانید انواع ساندویچ و دیگر غذاها را در هر زمان که اراده کنید در منزل خودتان داشته باشید.

کاربرد ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080

ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080 از ساندویچ ساز های بسیار کاربردی است که می توان استفاده های متنوعی از آن داشته باشید. از مهم ترین مزایای این ساندویچ ساز عدم نیاز به روغن برای گریل و برشته کردن مواد غذایی است . سینی اسنک ساز از محبوب ترین های این دستگاه است چرا که تهیه انواع میان وعده ها مانند انواع اسنک، ساندویچ های متنوع، کیک و شیرینی های لذیذ را می توانید در این سینی درست کنید. میتوانید در هر سنی با هر تجربه ای از این سینی نهایت استفاده را داشته باشید چراکه کار با این دستگاه بسیار ساده و راحت است. علاوه بر این می توانید برای سرخ کردن تخم مرغ و انواع پنکیک ها از این سینی ها استفاده کنید. 2 سینی دیگر مخصوص گریل کردن مواد غذایی هستند.

که همانطور که توضیح دادیم در این سینی ها میتوانید برای گریل کردن فیله ی مرغ، گوشت و همبرگر استفاده کنید . حتی شما می توانید سبزیجات مختلف را نیز درون این ساندویچ ساز گریل کنید و انواع وافل و شیرینی را با استفاده از سینی های شیار دار مخصوص پخت وافل تهیه فرمایید. برای درست کردن تخم مرغ و گریل کردن مواد غذایی می توانید دستگاه را باز بگذارید تا بر کار ساندویچ ساز تسلط کامل داشته باشید و بتوانید مواد غذایی را زیر و رو کنید.(برای جلوگیری از آسیب دیدن تفلون سینی ها بهتر است اشیاء تیز را روی سطح سینی ها نکشید و از کفگیر های کائوچویی و چوبی استفاده کنید) .

طرز استفاده از ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080

اول از هرچیز باید بدانید با توجه به کاری که با این ساندویچ ساز می خواهید انجام دهید قبل از شروع کار و استفاده از دستگاه می بایست ابتدا سینی مورد نظر خود را در دستگاه قراردهید و دستگاه را روشن کنید، همانطور که قبلا هم اشاره شد برای گرم شدن سینی و استفاده از آن باید حدود 5 دقیقه منتظر بمانید. سپس مواد خوراکی مورد نیاز را در داخل آن بریزید و پخت را انجام دهید. شما میتوانید از این دستگاه در دو حالت درب باز و درب بسته استفاده کنید. زمانی که قصد دارید مواد غذایی تان کبابی و گریل شود میتوانید با درب باز پخت را انجام دهید .
اما اگر میخواهید خوراکی هایی نظیر وافل یا کیک تهیه نمایید میتوانید دستگاه را با درب بسه استفاده نمایید. به این موضوع خیلی توجه داشته باشید که از قاشق ها و اقلام نوک تیز برای پشت و رو کردن مواد روی سینی استفاده نکنید تا به سینی آسیب نرسد و پس از اتمام کارتان با دستگاه، آنرا از برق کشیده و به همان گونه رها کنید تا سرد شود. پس از خنک شدن دستگاه سینی هارا جدا کرده و به راحتی در ماشین ظرفشویی جهت شستشو قرار دهید.

مشخصات فنی محصول

ابعاد : 150 × 340 × 240 میلی متر
وزن : 1.1 کیلوگرم
توان مصرفی : 1400 وات
تعداد خانه : چهار عدد
تابه ی نچسب : دارد
سیستم قطع خودکار : ندارد
طول سیم : 0.5 متر
قابلیت قرارگیری عمودی : دارد
صفحات جداشونده : دارد
توضیح صفحات
قابلیت جدا شدن صفحات برای تمیز کاری آسان
دارای صفحات نچسب چدنی با روکش تفلون
دارای دو صفحه مجزا برای ساندویچ ساز و گریل ( استیک پز)
چفت ایمنی درب ساندویچ ساز
قابلیت گرمادهی هم زمان دو صفحه بالا و پایین
دکمه ارتجاعی برای تعویض صفحات
چراغ نشانگر
لوازم جانبی محصول
یک جفت سینی گریل و ویفرساز
یک جفت سینی ساندویچ ساز
یک عدد سینی چکه روغن
دارای کاردک مخصوص گریل

قیمت ساندویچ ساز بلک اند دکر TS4080

در رابطه با این دستگاه ساندویچ ساز لازم است به این نکته مهم اشاره شود که اگر شما در بازار به سراغ اجناس با کیفیت بروید قطعاً با دستگاه ساندویچ ساز بلک اند دکر روبه رو خواهید شد؛ چرا که این ساندویچ ساز بسیار با کیفیت است و از تولیدات کمپانی بلک اندکر می باشد که در حوزه تولید محصولات خانگی فعالیت دارد . با توجه به نیازتان و همچنین اطلاعاتی که در بالا ارائه شد اگر قصد خرید دستگاه ساندویچ ساز بلک اند دکر 40 80 را داشتید می توانید جهت اطلاع از قیمت آن و خرید محصول به سایت تاپ فروش مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-بلک-اند-دکر-مدل-ts4080/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.