وقتی رسانه ملی ضد رقص، به ساز یک مجری می‌رقصد!

۲,۵۷۸ بازديد

وقتی رسانه ملی ضد رقص، به ساز یک مجری می‌رقصد! https://d77.ir/وقتی-رسانه-ملی-ضد-رقص،-به-ساز-یک-مجری-می/ دنیای 77 Sun, 14 Feb 2021 14:24:06 0000 عمومی https://d77.ir/وقتی-رسانه-ملی-ضد-رقص،-به-ساز-یک-مجری-می/ امیدوارم از خدا برای کیسه پول بخواهیم ، مثل دیروز که قحطی و بخشش خواستیم آرزو می کنیم روزی به مکانی از خرد و عرفان برسیم که به دلایل مختلف بتوانیم مانند ژاپنی ها ساعتها و دوربین ها جلو بیاییم. متاسفم! امروزه نه تنها به آرزوی دیرینه خود رسیده ام ، بلکه گزینه های بیشتری …

امیدوارم از خدا برای کیسه پول بخواهیم ، مثل دیروز که قحطی و بخشش خواستیم آرزو می کنیم روزی به مکانی از خرد و عرفان برسیم که به دلایل مختلف بتوانیم مانند ژاپنی ها ساعتها و دوربین ها جلو بیاییم. متاسفم!

امروزه نه تنها به آرزوی دیرینه خود رسیده ام ، بلکه گزینه های بیشتری نسبت به عذرخواهی از خارج از کشور داریم! در همان زمان ، ما جلوی کلی “عرض” و “بهانه” را گرفتیم! یعنی اکنون با کمک متخصصان داخلی در موقعیتی قرار گرفته ایم که می توانیم برای ادای مشابه خارجی “ادب” و “بهانه جرم” مشترک ایجاد کنیم!

ما اخیراً رکوردی از نسخه “معذرت خواهی از بخشش” را ضبط کردیم! این کار شگفت انگیز توسط مجریان محبوب رسانه ملی ما انجام شده است. رسانه ای که از تولید موضوعات در رسانه های آنورابی با دوز بالا و طنز تغذیه می کند.

اما داستان ادامه دارد …

چون بعد از دو بار عذرخواهی از مجری برنامه (ابتدا کارشناس پیشنهاد داد که از خانواده خود راضی باشید و با برنامه شب یلدا برقصید !! دوم ، بابت آن عذرخواهی عذرخواهی می کنید!) ناگهان سردبیر و کارگردان آن برنامه وارد این برنامه شد آب بی بی سی ، نان و همه ظروف روی آب ریخت! یعنی با یک افشاگری خاص ، خودش و سازمانش را به جای شخص در انتظار اعدام نابود کرد!

سردبیر ناشر فوق در طی یک سخنرانی بحث برانگیز در مغز ؛ او سکوت خود را شکست و کوزه ها را به این بازیگر خرد کرد:

“دلیل استخدام مهماندار هواپیمای شیرازی که صنعتی غیر از پرواز نداشت ، فقط پول شوهرش بود و بس !! (حالا دوباره بگویید پول و خصوصاً شوهرهای ثروتمند خوشبختی به همراه نمی آورد)!

حتی سردبیر محترم وی موضوع پیشنهاد موضوع جدیدی را برای رسانه های خارجی ، مثلاً با خجالت مطرح کرد!

البته ، متأسفانه ، آنچه که ما (به ویژه سردبیران عصبانی) دوست داریم همیشه کارساز نیست ، زیرا رسانه هایی مانند BBC به جای اینکه روی پیشنهادات خوش ذوق ما تمرکز کنند ، پیشنهادات معطرتری ارائه می دهند.

خدا ما را ببخشد ، اما سردبیر رسانه ملی هنوز نمی داند که بدتر از سوژه بودن باعث می شود برنامه نویسان سازمان ما از آینده ناامید شوند!

بنابراین ، در این زمینه ، ما همچنین به رسانه بی بی سی توصیه می کنیم که حتی پس از گذراندن آزمون عملکرد ارائه دهنده لیبرال (اگرچه شوهرش آنها را حمایت مالی می کند) ، وی همچنان این ویرانگر را بر سر ویراستاران این سمت ها ادامه خواهد داد. هوش حساس بیاورید و آنها را استخدام نکنید! چیه؟ وضعیت اشتغال را در رسانه ملی بی سابقه کنید تا همه آنها احساس راحتی کنند و بر سر رفتن یا رفتن به آنجا دعوا نکنند.

برادر عزیز وقتی شخصی با پول و نردبان سه قدم و سه سوت مجری را در رسانه ملی ترکیب می کند ، تقصیر بازیگر است که با رقص موافق است یا مقصر رسانه هاست که با رقص مخالفت می کنند؟ ؟ و رسانه ها با آن ید؟

وقتی برنامه ای برای یک مشت دلار بچه ای را به شایستگی الزام می کند و به گفته او که هیچ هنری ندارد ، فرش قرمز را از شیراز پهن می کند و پس از ورود به تهران با تمام آلات موسیقی خود می رقصد ، چرا که نه؟ آیا پرتقال برای فروش پیدا می کنید؟ اکنون می دانید شماره بعدی بی بی سی چه خواهد بود؟ با برنامه ضد رقص برقصید!

امیدوارم که حمایت مالی در رسانه ملی چندان مهم نباشد و در موارد دیگر باعث شده است که بسیاری از هنرمندان “بدون شوهر حمایت کننده” نان و کره خود را نگیرند! امیدوارم که یک روز برنامه نویسان وقتی کیف را شل می کنند آرام نمی شوند! به طوری که وضعیت فعلی رسانه ملی از این بدتر نیست. امیدوارم که روزی ، رسانه ملی موضوع بسیاری از موضوعات قرار نگیرد و من نمی دانم چیست ، زیرا این موضوع نخواهد بود. گروه ما و شبکه من و هر دوی شما

یادآوری می کنم که علم و هنر از منابع بهتر است!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.