مخلوط کن کنوود مدل SB266

انواع کولر گازی اجنرال

مخلوط کن کنوود مدل SB266

۲,۵۶۵ بازديد

مخلوط کن کنوود مدل SB266 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-کنوود-مدل-sb266/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-کنوود-مدل-sb266/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 27 Feb 2021 19:45:08 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1124

ابعاد: 422 × 199 × 239 میلی متر
ظرفیت ظرف اصلی: 1.5 لیتر
توان مصرفی: 500وات
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت : دارد
تعداد تنظیمات سرعت : 2 سرعته
محدوده ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
پایه های ضد لرزش دستگاه
اقلام همراه : دفترچه راهنما

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن کنوود مدل SB266

کاربرد مخلوط کن و ویژگی های آن

در عصر امروز وسایل مختلفی اختراع می شوند که هر کدام از آن ها بخشی از کار های روزانه ما را انجام می دهند و یا انجام آن ها را سرعت می بخشند. و ما این را مدیون پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر هستیم که سبب آسان تر شدن و افزایش سرعت انجام کارها شده است. در آشپزخانه هر خانه ، وسایل زیادی را می یابیم که هر کدام از آن ها وظیفه خاصی دارد. یکی از وسایل پرکاربرد موجود در آشپزخانه ها دستگاه مخلوط کن است. مخلوط کن ها وسایلی پرکاربرد هستند که برای تهیه مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله استفاده های این دستگاه ها می توان به تهیه نوشیدنی‌های سرد و معجون‌های خوشمزه ، تهیه سوپ ، تهیه سس ، تهیه غذای کودک و خرد کرن انواع میوه و سبزیجات اشاره کرد. این دستگاه های پرکاربرد در انواع مختلف با ویژگی های گوناگون راهی بازار شده اند و شما می توانید بر حسب نیاز خود یکی از آن ها را برگزیده و خریداری کنید. چنانچه قصد خرید یک مخلوط کن را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. مخلوط کن ها ویژگی های مختلفی دارند که برخی از آن ها عبارتند از ظرفیت و جنس پارچ مخلوط کن ، توان ، جنس بدنه ، تعداد سرعت و سایر قابلیت ها.

در ادامه مطلب این ویژگی ها را بررسی می کنیم.

پارچ مخلوط کن

پارچ مخلوط کن از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرد : جنس و ظرفیت
جنس پارچ : پارچ مخلوط کن ها را معمولا از جنس شیشه یا پلاستیک می سازند. پارچ های پلاستیکی از پلاستیک های شفاف تهیه می شوند و نسبت به پارچ های شیشه ای ارزان تر و سبک تر هستند. همچنین استحکام آن ها معمولا بیشتر از پارچ های شیشه ای است. اما یکی از مشکلات اساسی پارچ های پلاستیکی این است که در طول زمان لکه می زنند و تغییر رنگ می دهند که این مشکل در پارچ های شیشه ای وجود ندارد.

ظرفیت پارچ : ظرفیت پارچ از اصلی ترین ویژگی های مخلوط کن ها به شمار می رود. ظرفیت پارچ مخلوط کن بر حسب واحد « لیتر » بیان می شود. هر چه ظرفیت پارچ مخلوط کن بیشتر باشد ، مواد بیشتری را جهت مخلوط کردن می توانید در آن قرار دهید. ظرفیت پارچ مخلوط کن ها بین 1 لیتر تا 4 لیتر است.

توان مخلوط کن

توان هر دستگاه برقی در واقع قدرت دستگاه را نشان می دهد و رابطه مستقیمی با میزان مصرف انرژی آن دارد. توان همزن ها نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی با واحد وات مشخص می شود. هر چه توان همزن بیشتر باشد ، سریع تر و آسان تر مواد غذایی را برای شما مخلوط می کند. همچنین توان بالاتر سبب می شود که در استفاده طولانی مدت فشار کمتری به دستگاه وارد شود. اما این که توان بالاتر به معنای مصرف برق بیشتر نیز هست.

جنس بدنه مخلوط کن

بدنه مخلوط کن ها را از جنس پلاستیک یا آلومینیوم یا ترکیبی از این دو ماده می سازند.  بدنه های آلومینیومی سنگین تر از بدنه های پلاستیکی است اما استحکام بیشتری در برابر ضربه دارند. از دیگر ویژگی های بدنه های آلومینیومی می توان به سهولت در تمیز کردن نسبت به بدنه های پلاستیکی اشاره کرد.

سرعت چند حالته خردکن

موتور مخلوط کن ها معمولا دارای چند سرعت چرخش متفاوت هستند. سرعت های چرخش موتور مخلوط کن ها برخی کند و برخی تند هستند و هر سرعت برای خرد کردن و مخلوط کردن مواد خاصی کاربرد دارد. هر چه تعداد سرعت های چرخش موتور بیشتر باشد ، دست شما برای انتخاب سرعت خرد کردن متناسب با مواد مختلف بازتر است.

مخلوط کن کنوود مدل SB266

همان گونه که می دانید وجود لوازم آشپزخانه با کیفیت در هر خانه ای ضروری می باشد. در همین راستا ما می خواهیم یکی از لوازم خانگی های ضروری و بسیار کاربردی را  به نام مخلوط کن آن هم مخلوط کن شیردار کنوود 226 معرفی نماییم. شایان ذکر است که این محصول علاوه بر این که بسیار کاربردی می باشد از کیفیت بسیار عالی بهره می برد و این از شاخصه های بارز آن به شمار می رود. محصولی که ما می خواهیم آن را به شما معرفی نماییم مخلوط کن کنوود 226 شیردار می باشد. این محصول فوق العاده بی نظیر که جزء محصولات برند کنوود است کارایی فوق العاده ای ارائه می دهد.

مخلوط کن کنوود 226 شیردار از طراحی بسیار عالی و چشم گیری بهره می برد و با قرار گرفتن در آشپزخانه تان بسیار فوق العاده به چشم می آید. خوردن میوه ها به شدت دلچسب می باشد و خوردن میوه ها باعث افزایش ویتامین ها و مواد مغذی در بدن ما می شوند. و همچنین آب بدن ما را تامیین می کنند. آب میوه ها تاثیر بیشتری نسبت به خود میوه ها دارند بنابراین با قرار دادن آب میوه ارگانیک در رژیم غذاییتان، به حفظ سلامتی بدن خود کمک شایانی خواهید کرد. گرفتن آب میوه و درست کردن انواع مخلوط ها، کوکتل و اسموتی های مختلف به صورت سنتی کاری بسیار سخت است.

برای درست کردن یک کوکتل خوشمزه لازم است به خرید مخلوط کنی مناسب بپردازدید . ما به شما مخلوط کن کنوود مدل SB266 را پیشنهاد میکنیم. توان مصرفی این محصول برابر 500 وات می باشد و علاوه بر این دارای دو سرعت متفاوت می باشد به طوری که شما می توانید با توجه به نیازتان آن را تنظیم نمایید. شایان ذکر است که این محصول از جنس بسیار با کیفیت ساخته شده است که در این راستا جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده شده می باشد و جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ است. در ادامه ویژگی های محصول را به طور جزیی معرفی خواهیم کرد.

جنس و طراحی بدنه مخلوط کن کنوود SB266

طراحی این محصول آن را به یک محصول بی عیب و نقص با ویژگی های بسیار عالی تبدیل کرده است . باید بدانید که علاوه بر کیفیت و کارایی عالی طراحی چشم گیر و زیبا می تواند از اولویت های انتخاب هر محصولی باشد که خوشبختانه کنوود مخلوط کن مدل 226 را به بهترین شیوه طراحی نموده است. بدنه این مدل از مخلوط کن کنوود نقره ای می باشد که با توجه به طراحی خاصش این محصول را بسیار زیبا کرده است . وزن کم این محصول یکی از شاخصه های دیگر می باشد که طراحی آن را جذاب کرده است و باعث شده که جا به جایی و حمل دستگاه آسان شود.

همچنین جنس درجه یک این محصول نیز از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده شده مقاوم می باشد که در برابر ضربات بسیار مقاوم می باشد و جنس تیغه های آن نیز از استیل ضد زنگ می باشد که بسیار عالی عمل می نمایند. توجه نمایید که تیغه های این دستگاه به صورت 4 پره ای می باشند که به راحتی قادر به خرد نمودن مواد غذایی در کمترین زمان ممکن می باشند. کنوود همچنین در طراحی محصول جدیدش منحصر به فرد عمل کرده است این شرکت به تعبیه ی شیر تخلیه مواد بر روی بدنه پرداخته است که در تخلیه مواد داخل پارچ کمک شایانی می کند. به همین دلیل می توان کنوود را بابت این طراحی هوشمندانه تحسین کرد.

ارتفاع این شیر آن قدر مناسب است که می توان لیوان های با اندازه متوسط را در زیرش جای داد و به راحتی آن ها را پر کرد. دکمه های تنظیم کننده هم در یک ردیف چینش شده اند تا دسترسی به آن ها سریع باشد. جنسی که برای پارچ این مخلوط کن در نظر گرفته شده پلاستیک شفاف می باشد که در مقابل ضربه به نسبت جنس شیشه ای بسیار مقاوم است. این پارچ دارای ظرفیت 1.5 لیتری می باشد. دربپوش به کار رفته برای این مخلوط کن نیز از جنس پلاستیک ساخته شده که دارای دستگیره ی بسیار خوش دست می باشد.

این سبک طراحی باز و بسته کردن درب را بسیار راحت می نماید. در ضمن دقت داشته باشید که جنس دیگر اقلام همراه این محصول بسیار عالی می باشند به طوری که می توانید آن ها را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. از دیگر نکاتی که جزو طراحی عالی این محصول به شمار می رود وجود شیر بر روی پارچ می باشد که این امکان را به شما می دهد از طریق آن مواد داخل پارچ را خالی نمایید.

سایر ویژگی های مخلوط کن کنوود SB266

مخلوط کن شیردار کنوود SB266 می تواند بازدهی بسیار عالی داشته باشد زیرا از کارایی بسیار فوق العاده بهره می برد . این مخلوط کن علاوه بر ویژگی های گفته شده دارای قابلیت تهیه نوشیدنی هایی مانند اسموتی ، کوکتل و غیره می باشد . مخلوط کن کنوود مدل SB266 دارای قابلیت شست و شوی اجزا در ماشین ظرفشویی ، دارای موتور 2 سرعته ، دارای عملکرد پالس ، قابلیت خرد کردن یخ ، مجهز به قفل ایمنی ، پایه های ضد لغزش می باشد . در ادامه در مورد برخی از این ویژگی ها توضیح مختصری خواهیم داد.

این محصول بی نظیر کنوود توان مصرفی 500 وات دارد و بخاطر داشتن دو سرعت متفاوت قادر به خرد کردن انواع مواد غذایی می باشد. همچنین دقت فرمایید با وجود عملکرد پالسی که در آن قرار گرفته است شما می توانید به راحتی مواد غذایی سفت و سخت را نیز خرد نمایید. اما توجه داشته باشید که عملکرد پالسی چگونه است؟ این عملکرد عالی تیغه ها را به صورت یک دفعه ای بالا پایین می نماید که در نهایت این امر منجر به مخلوط شدن و نرم شدن هر چه بهتر مواد غذایی می گردد. این محصول خارق العاده به راحتی می تواند یخ را نیز خرد نماید که ایننشان از کارایی فوق العاده آن و قدرت بالای آن است.

توجه داشته باشید که شما با استفاده از این محصول می توانید انواع میوه های نرم را با سرعت پایین خرد نمایید و آبمیوه یا اسموتی خنک و خوشمزه ای را برای خانواده تان در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم نمایید. از سرعت بالای محصول نیز می توانید برای خرد و مخلوط کردن مواد غذایی سفت و سخت استفاده نمایید.

مشخصات فنی مخلوط کن کنوود مدل SB266

ابعاد: 422 × 199 × 239 میلی متر
ظرفیت ظرف اصلی: 1.5 لیتر
توان مصرفی: 500وات
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت : دارد
تعداد تنظیمات سرعت : 2 سرعته
محدوده ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
پایه های ضد لرزش دستگاه
اقلام همراه : دفترچه راهنما

قیمت مخلوط کن کنوود مدل SB266

مخلوط کن کنوود 226 شیردار جزو محصولات شاخص موجود در بازار می باشد این محصول با بهره گیری از طراحی و کیفیت فوق العاده کارایی بسیار عالی را ارائه می دهد و در کمترین زمان ممکن نوشیدنی های مورد علاقه تان را آماده می نماید. قیمت این وسایل کاربردی به موارد مختلفی از جمله شرکت سازنده ، ظرفیت پارچ ، توان ، جنس تیغه ، تعداد سرعت ها و غیره بستگی دارد. سعی کنید در هنگام خرید حتما نیاز خود را برآورد کنید و مخلوط کنی با ظرفیت مورد نیاز خانواده خود خریداری کنید. همچنین سعی کنید توان مصرفی مخلوط کن متناسب با نیازتان باشد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن کنوود مدل SB266

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-کنوود-مدل-sb266/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.