بایدن با آینده سیاسی بن سلمان چه کرد؟

۲,۴۰۷ بازديد

بایدن با آینده سیاسی بن سلمان چه کرد؟ https://evarah.ir/2021/02/بایدن-با-آینده-سیاسی-بن-سلمان-چه-کرد؟/ ایواره Sun, 28 Feb 2021 13:12:08 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/02/بایدن-با-آینده-سیاسی-بن-سلمان-چه-کرد؟/

رئیس جمهور ایالات متحده این استدلال ، یعنی حقوق بشر را مطابق با فصل هفتم منشور سازمان ملل نمی داند. ایالات متحده در رابطه با جامعه هدف ، اهمیت سیاست خارجی و آغاز حرکت خود را برجسته می کند ، با توجه به اینکه این تفاهم می تواند برای کشورهایی مانند روسیه ، چین ، …

منبع: خبرگذاری ایواره
بایدن با آینده سیاسی بن سلمان چه کرد؟

رئیس جمهور ایالات متحده این استدلال ، یعنی حقوق بشر را مطابق با فصل هفتم منشور سازمان ملل نمی داند. ایالات متحده در رابطه با جامعه هدف ، اهمیت سیاست خارجی و آغاز حرکت خود را برجسته می کند ، با توجه به اینکه این تفاهم می تواند برای کشورهایی مانند روسیه ، چین ، ایران و کره شمالی در آینده مورد توجه قرار گیرد. نظر خود را با طرح مسائل حقوق بشر با یكی از متحدان خود. البته ، ایالات متحده و دموکرات ها و آمریکایی ها همیشه بسیار مفهوم حقوق بشر و اجرای آن را مورد انتقاد قرار داده اند. انتقادات امروز در جامعه بین المللی نشان داده است که ایالات متحده حقوق بشر متحدان خود را نادیده می گیرد و بر همان درک در مورد کشورهای رقیب و متخاصم تأکید می کند.

اکنون ، با توجه به تجربه جیمی کارتر و انتقادات جاری و همچنین اهمیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، بایدن ، با افشای گزارش ترور خاشقچی علیه عربستان سعودی و شخص محمد بن سلمان ، مواردی را مطرح کرده است که افکار عمومی را برای این معنی آماده می کند. . N. همانطور که می دانیم ، تحقیقات در مورد ترور خاشقچی از دوران ترامپ آغاز شد و دولت بایدن فقط یک گزارش در مورد آن از بخش مخفی منتشر کرد ، که می تواند تا حد زیادی فضای قابل توجهی در رابطه با عربستان سعودی ایجاد کند. علاوه بر این ، با توجه به موقعیت ریاض در حوزه متحدان واشنگتن در منطقه ، این می تواند افکار عمومی را در مسیر ایالات متحده قرار دهد ، که می تواند زمینه را برای حرکت ایالات متحده در رابطه با سایر کشورها فراهم کند. از این نظر ، مسئله حقوق بشر آنها با انتقاد شدیدتری از دیدگاه سیستم بین المللی و جامعه جهانی روبرو خواهد شد. بنابراین می توان اقدامی را که دولت بایدن علیه عربستان سعودی آغاز کرده است اقدامی معنی دار و آگاهانه دانست.

محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی ، در پی گزارش ترور جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی ، اکنون در موقعیت ضعف در برابر رقبای داخلی قرار دارد. در عین حال ، با گذشت زمان ، با توجه به وضعیت فعلی گزارش و اینكه هیچ تحریمی علیه بن سلمان اعمال نخواهد شد ، می توان گفت كه عواقب آن به مرور كاهش می یابد ، اما ناگفته نماند كه ولیعهد عربستان سعودی بدون عواقب نیست. این ترور خاشقچی بود که تصدی پست پدرش ملک سلمان را برای او بسیار سخت کرد ، در غیر این صورت آنچه پیش بینی می شد این بود که محمد بن سلمان باید زودتر جای پدرش را بگیرد. بنابراین ، آنچه اکنون شاهد آن هستیم ، تأثیر این اقدام بر وضعیت فعلی و آتی محمد بن سلمان است.

310311

منبع: خبرگذاری ایواره
بایدن با آینده سیاسی بن سلمان چه کرد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.