غذاساز فیلیپس مدل HR7631

انواع کولر گازی اجنرال

غذاساز فیلیپس مدل HR7631

۲,۴۱۰ بازديد

غذاساز فیلیپس مدل HR7631 https://topfroosh.com/shop/غذاساز-فیلیپس-مدل-hr7631/ https://topfroosh.com/shop/غذاساز-فیلیپس-مدل-hr7631/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 26 Feb 2021 16:09:51 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1112

دارای عملکرد 21 کاره
توان مصرفی 600 وات
رنگ مشکی و نقره ای
سازنده برزیل
گنجایش ظرف اصلی 1.3 لیتر
گنجایش پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
قابلیت رنده
بهره گیری از دو صفحه برش استیل
قابلیت خردکن درشت و ریز
دارای قابلیت POWER CHOP
2 حالت تنظیم سرعت

منبع سایت تاپ فروش بانه :
غذاساز فیلیپس مدل HR7631

 

بررسی غذاساز فیلیپس مدل 7631

دستگاه غذا سازه فیلیپس 7631 با توان مصرفی 600 وات است که دارای قدرت بالایی است. کارهای خرد و اماده سازی را با این میزان انرژی می تواند انجام دهد. ان هم در صورت بسیار بالا و خوب که مد نظر شما باشد. هر ماده به هرشکل و هر سفتی که باشد می تواند برای شما به راحتی و خیلی خوب خرد کند. همچنین بسیار کم مصرف بوده و برای صرفه جویی در انرژی وسیله ی مناسبی می باشد. می توانید هر نوع سبزیجات، میوه، تخم مرغ و غیره را به صورت رنده شده، پوره و هر چیز دیگری تبدیل کنید. شما می توانید انواع سالاد، کیک و شیرینی، سُس، خامه و دیگر خوراکی ها را با آن اماده کنید.

 نحوه استفاده از غذاساز فیلیپس

با قرار دادن پارچ مخلوط کن روی موتور، حداکثر تا سرعت 20000 دور و با قرار دادن کاسه تا 1600 دور در دقیقه، می توانید تیغه ها را به حرکت درآورید تا خرد کردنی سریع و کامل را مشاهده کنید. با فناوری power chop که ترکیبی از شکل تیغه، زاویه برش و کاسه داخلی است. نتیجه خرد شدن به بهترین حالت را در مواد نرم و سخت فراهم می کند. این قابلیت برای ساخت پوره ها و مخلوط کردن خمیر کیک مناسب است. تیغه های پاور چاپ به شکل آیرو دینامیکی طراحی شده است. با یک گردش  مواد داخل کاسه سریعا آنها را زیر و رو می کند تا هیچ تکه ای از این مواد بدون خُرد کردن باقی نماند. این دستگاه را می توانید از هم جدا کنید و باز هم به صورت یک پارچه قطعات را سر هم بچینید و سیله ای بسیار عالی در اشپزخانه شما خواهد بود.

طراحی و نحوه استفاده از غذاساز

 پایه های دستگاه محکم بوده که این امر سبب می شود شما به راحتی و بدون دردسر کار مخلوط کردن را انجام دهید و مراد را به خوبی مخلوط کنید. این پایه های چهار گانه به سطح میز، کابینت یا هر جایی که آن را قرار دهید، خواهد چسبید و هر نوع تکان و لرزشی را جذب می کند. طراحی فوق العاده ساده اما هوشمندانه، سطح امنیت دستگاه را بالا برده تا به غذا ساز و کاربر آسیبی نرسد. این محصول با ماشین ظرفشویی سازگار است و لوازم جانبی آن را پس از اتمام کار می توانید در ماشین ظرف شویی قرار دهید. کاسه، پارچ، تیغه ها و دیگر لوازم به طور کامل در ماشین ظرفشویی بدون هیچ مشکلی جا خواهند شد.

غذا ساز فیلیپس مدل HR7631 دستگاهی با قدرت موتور 600 وات، همراه با کارکردهای متنوع که برای آماده سازی مواد غذایی مختلف، انتخاب مناسبی است. بدنه محصول از پلاستیک مرغوب است که علاوه بر بخشیدن جلوه ای زیبا به آشپزخانه ها، تمیز کردن بدنه آسان تر می شود. ولوم تنظیم سرعت در جلوی دستگاه طراحی گردیده که علاوه بر دسترسی راحت تر، در 2 سرعت متفاوت همراه با عملکرد لحظه ای قابل تنظیم می باشد. غذاساز Philips HR7631 به صورت چند کاره عرضه گردیده و از امکاناتی نظیر خردکن، مخلوط کن، رنده و خمیرزن بهره می برد.

اشنایی با دیگر امکانات ظاهری

ظرف خردکن به صورت پلاستیکی شفاف با ظرفیت 1.3 لیتر که برای خرد کردن، ریز کردن و رنده کردن مواد غذایی می توانید از آن استفاده کنید. پارچ مخلوط کن غذاساز 7631، از جنس پلاستیک با ظرفیت 1.5 لیتر، امکان مخلوط کردن و تهیه انواع نوشیدنی ها، پوره کردن سوپ و غیره را فراهم می سازد. درپوش مخلوط کن جوری است که تا بتوان در حین کار، مواد افزودنی را به مخلوط اضافه کرد. برای استفاده از دیگر قابلیت ها همچون خمیرزن، تنها کافیست قطعه مورد نظر را بر روی موتور قرار داد. همچنین دستگاه به تکنولوژی Power Chop مجهز گردیده تا بتوان مواد سخت و نرم را توسط این فناوری به آسانی خرد کرد. فیلیپس، شرکتی است که در سال 1891 در هلند تاسیس گردید و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است.

راهنمای استفاده از غذاساز فیلیپس

از سرعت درجه یک ان برای هم زدن تخم مرغ، تهیه خمیر شیرینی و نان استفاده کنید. تنظیم سرعت بالاتر یعنی درجه 2 برای ریز ریز کردن پیاز، گوشت، مخلوط کردن سوب، کوکی، ترشی ها و رنده کردن یا برش دادن سبزیجات کاربرد دارد. این دستگاه غذا ساز فیلیپس در آشپز خانه شما می تواند مقدار زیادی از غذا، نوشیدنی ، دسر، سالاد و غیره را در کمترین زمان ممکن و با حفظ طعم و طراوت  به شما ارائه دهد.  این دستگاه غذا ساز به صورت یکپارچه و با جدا کردن و سرهم کردن آسان ابزارها و تیغه در آشپزخانه شما وسیله ای مفید می باشد. با استفاده از این غذا ساز می توانید چند دستگاه را به صورت همزمان در کنار خود داشته باشید مانند مخلوط کن، همزن، رنده و کاربردهای فراوان دیگری که هر آشپزی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

پایه های محکم دستگاه در هنگام مخلوط کردن و سالاد درست کرد ثابت و بدون حرکت است تا تنش های وارده به بدنه هنگام روشن کردن مخلوط کن، رنده برقی و خردکن باعث واژگون شدن کاسه یا پارچ مخلوط کن نشود. این پایه های چهار گانه به سطح میز، کابینت یا هر جایی که آن را قرار دهید خواهد چسبید و هر نوع تکان و لرزشی را جذب می کند.

طراحی فوق العاده ساده اما هوشمندانه، سطح امنیت دستگاه را بالا برده تا به غذاساز و کاربر آسیبی نرسد. کاسه، پارچ، تیغه ها و دیگر لوازم جانبی به صورت کامل در ماشین ظرفشویی بدون هیچ مشکلی جا خواهند شد. قدرت موتور غذاساز ۶۰۰ وات است و می توانید در دو سرعت متغیر و یک سرعت لحظه ای توربو، هر نوع سبزیجات، میوه، تخم مرغ و غیره را به صورت رنده شده، پوره و غیره تبدیل کنید تا انواع سالاد، کیک و شیرینی، سُس، خامه و دیگر خوراکی ها را با آن تهیه کنید.

انتخابی هوشمندانه و پرکاربرد از این دستگاه

با قرار دادن پارچ مخلوط کن روی موتور، حداکثر تا سرعت ۲۰۰۰۰ دور و با قرار دادن کاسه تا ۱۶۰۰ دور در دقیقه، می توانید تیغه ها را به حرکت درآورید تا نتایجی سریع و کامل را مشاهده کنید. با این مخلوط کن، کاسه، رنده و خُردکن تا ۲۱ عمل مختلف را می توانید انجام دهید و انواع خوراکی ها، نوشیدنی سرد، سُس، کیک و شیرینی، سالاد، دسر و غیره را تهیه کنید. تهیه کردن چیپس یا سالادها کاری سخت و غیر ممکن نخواهد بود و می توانید تمام آنها را در منزل آماده کنید. اندازه پارچ شیشه ای مخلوط کن ۱٫۵ لیتر است اما برای راحتی و نتیجه عالی سعی کنید که بخشی از آن را خالی بگذارید تا مواد و مایعات داخل پارچ به بیرون نریخته و با کیفیت بالاتری مخلوط شوند.

دیگر موارد کاربردی غذاساز

مواد غذایی مانند سبزیجات یا سیب زمینی را از طریق لوله به داخل کاسه هدایت کنید تا روی رنده دیسک مانند ساخته شده از استیل ضد زنگ و برنده قرار گیرد تا نتایجی فوق العاده سریع و با نهایت کیفیت و کارایی مشاهده کنید. مجموعه سه راه نت این اطمینان را به شما می دهد که غذاسازهای فیلیپس موجود در وب سایت سه راه نت همگی دارای گارانتی اصلی و معتبر هستند . از این رو می توانید یک خرید مطمئن اینترنتی و آسان را تجربه کنید. غذا ساز ها از وسایل آشپزخانه هستند که با سرعت بالایی برای شما همه جور غذا را تهیه می نمایند. وظیفه اصلی غذا ساز ها خرد کردن است و به یک ظروف بزرگ خرد کردن نیز مجهز هستند. دستگاه چند کاره که تمامی غذاها  را با سرعت اماده می کند. 

مشخصات قطعات غذاساز

غدا ساز فیلیپس از محصولات شرکت فیلیپس می باشد و در برزیل ساخته شده است این غذا ساز از قسمت های مختلفی تشکیل شده که اگر شما برای اولین بار قصد خرید قصد خرید غدا ساز را دارید این مدل را در لیست گرینه هایتان قرار دهید. غذا ساز فیلیپس  7631 دارای ظاهری زیبا و یک پیچ تنظیم هم بر روی بدنه آن تشکیل شده است که قدرت دستگاه را در حالت های مختلف تنظیم می کند. به کمک موتور عالی اش،  که با توان 600 وات می توان انواع چیزها را مخلوط کرد و یک مواد غذایی خوبی برای شما امده شود. غذا ساز 7631 از محصولات پر کاربرد آشپزخانه است که کارایی بالایی همچون چاقو خرد کردن، ابزار برش درشت، ابزار خرد کردن درشت و غیره را دارد.

  با خرید این دستگاه شما علاوه بر غذا ساز صاحب یک مخلوط کن شوید. طرفیت کاسه 1.3 لیتر است و امکان تهیه‌ی موادغذایی زیادی را در یک بار استفاده برای کاربران میسر می‌سازد. این دستگاه دارای یک دیسک رنده است که از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند. اندازه‌ی بزرگ دیسک‌ها کمک می‌کند موادغذایی با سرعت بسیار زیاد رنده شوند.

توانایی و عملکردهای مفید

همچنین بر روی این دیسک رنده امکان نصب سه نوع تیغه روی آن وجود دارد. این تیغه‌ها امکان رنده‌کردن به شکل ریز و درشت و همچنین ورقه‌کردن را به آشپز می‌دهند. نصب و خارج‌ کردن تیغه‌ها از دیسک پلاستیکی کاری ساده است و با فشاری اندک توسط شما ممکن می گردد. یک غذا ساز در خانه ی شما کاربرد فراوانی دارد. وسیله ای  که می تواند کارایی بالایی داشته باشد. می تواند تقریبا تمام انواع مواد غذایی سالادها و سایر غذاهای سالم  را سریع و آسان خرد، ورقه، رنده، آسیاب و پوره کند. اما  امکانات این وسیله  زیاد است و در آشپزخانه فوق العاده مفید و همه کاره و بی پایان است.

بنابراین مجبور نیستید ساعت ها را صرف درست کردن غذاهای خانگی و میان وعده کنید. جدا از خرد کردن سبزیجات تازه و غیره کاربرد های بالایی دارد. غذاساز یک وسیله چندکاره آشپزخانه است که میتواند تقریبا تمام انواع مواد غذایی را سریع و آسان خرد، ورقه، رنده، آسیاب و پوره کند. از جمله کاربردهای بسیار خوب غذاساز، فراهم آوردن امکان خامه زدن است. با استفاده از این قابلیت می توانید در خانه ی خود خامه و کره ی باب میلتان را آماده کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
غذاساز فیلیپس مدل HR7631

https://topfroosh.com/shop/غذاساز-فیلیپس-مدل-hr7631/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.