مسئولان خراسان شمالی حق دخالت در انتخابات را ندارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۵۵۸ بازديد

مسئولان خراسان شمالی حق دخالت در انتخابات را ندارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/مسئولان-خراسان-شمالی-حق-دخالت-در-انتخا/ دنیای 77 Sat, 27 Feb 2021 15:24:16 0000 عمومی https://d77.ir/مسئولان-خراسان-شمالی-حق-دخالت-در-انتخا/ به گزارش خبرنگار میهر ، محمدعلی سوجایی عصر شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی در محل استانداری اظهار داشت: مقامات ، صرف نظر از وابستگی سیاسی ، نباید در انجام انتخابات دخالت کنند و ما باید با این موارد برخورد کنیم تمرین.” استاندار خراسان شمالی ادامه می دهد: ما به هیچ مدیری اجازه بحث در …

به گزارش خبرنگار میهر ، محمدعلی سوجایی عصر شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی در محل استانداری اظهار داشت: مقامات ، صرف نظر از وابستگی سیاسی ، نباید در انجام انتخابات دخالت کنند و ما باید با این موارد برخورد کنیم تمرین.”

استاندار خراسان شمالی ادامه می دهد: ما به هیچ مدیری اجازه بحث در مورد سوگیری را نمی دهیم. مدیر فقط باید در سطح مشارکتی مشارکت کند و دیگر حقوقی ندارد و ما مسئول اجرای دقیق قانون انتخابات هستیم.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات قبلی با “دقت کامل” برگزار شده است افزود: “انتخابات قبلی برای خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس باعث افتخار استان در سطح ملی شده است.”

شجاعی خاطرنشان کرد: مشارکت فرماندار ، بخشدار و سایر اعضای ستاد در انتخابات پیش رو ، باید بتواند از نظر بهداشتی موقعیت های بهتری کسب کند و امکان پذیر است.

استاندار خراسان شمالی می گوید: ما باید به همه مردم اطمینان دهیم که رای آنها از سلامت برخوردار است.

وی م supportلفه های پشتیبانی و فناوری را دو حوزه بسیار مهم در انجام انتخابات می داند و می افزاید: باید مزایای همه دستگاه های اجرایی برای این دو حوزه بسیج شود.

شوزی خواستار سفرای بیشتر برای شرکت در انتخابات شد و گفت: پیروزی یا باختن برای ما مهم نیست بلکه داشتن انتخابات سالم مهم است.

احمد برادران ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: “انتخابات یک رویداد ملی و یک رویداد بزرگ است و ما مسئول اجرای قانون انتخابات هستیم.”

وی افزود: در چند روز گذشته با بیشترین مشارکت در کشور عملکرد خوبی داشته ایم و مشکلات موجود نمی تواند بر این انتخابات تأثیر بگذارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.