حریق مرگبار بر اثر انفجار پودر سیب زمینی در غرب سنگاپور

۲,۵۶۵ بازديد

حریق مرگبار بر اثر انفجار پودر سیب زمینی در غرب سنگاپور https://d77.ir/حریق-مرگبار-بر-اثر-انفجار-پودر-سیب-زمین/ دنیای 77 Sat, 27 Feb 2021 00:10:25 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/حریق-مرگبار-بر-اثر-انفجار-پودر-سیب-زمین/ آتش سوزی در یک ساختمان صنعتی در غرب سنگاپور منجر به کشته شدن سه کارگر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد. به گزارش دنیای 77 ، سیلاس سینگ ، کمیسر ایمنی و بهداشت کار سنگاپور (WSH) گفت: “ده کارگر در آتش سوزی در یک ساختمان صنعتی در منطقه تواس در غرب سنگاپور کشته شدند.” …

آتش سوزی در یک ساختمان صنعتی در غرب سنگاپور منجر به کشته شدن سه کارگر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.

به گزارش دنیای 77 ، سیلاس سینگ ، کمیسر ایمنی و بهداشت کار سنگاپور (WSH) گفت: “ده کارگر در آتش سوزی در یک ساختمان صنعتی در منطقه تواس در غرب سنگاپور کشته شدند.” سه نفر جان باختند.

سنگ افزود: پنج نفر دیگر در شرایط بحرانی در بیمارستان بستری شده و دو کارگر دیگر از بیمارستان مرخص شده اند.

طبق کانال نیوز IASIA ، تحقیقات اولیه نشان داده است که علت این حادثه انفجار گرد و غبار و پودر قابل احتراق در محل بوده است.

به گفته مقامات محلی ، گرد و غبار به صورت پودر نشاسته سیب زمینی بود. مواد مورد استفاده برای فرآیند تولید توسط این شرکت صنعتی در سایت.

هر ماده کوچکی که با هوا مخلوط شود و باعث انفجار یا احتراق کند شود ، پودر مواد منفجره نامیده می شود. این مواد شامل شکر ، آرد ، دانه های چوب ، بسیاری از پودرهای فلزی و برخی از مواد غیر آلی غیر فلزی مانند اکثر محلول های آلی است.

انجمن این حادثه را توضیح داد: “بعضی از مواد معمولاً منفجره نیستند ، اما اگر در اندازه های بسیار كوچك یافت شوند ، مخصوصاً اگر تهویه محل مناسب نباشد ، هنگام انتقال مخلوط از كیسه ، گرد و غبار خارج شده از آنها به دلیل اصطکاک در هوا ، منفجر می شود.

بنابراین ، هرگونه فعالیت در محل کار که باعث تولید گرد و غبار یا بخار می شود ، باید از نظر انفجار و سوختگی مانند گرد و غبار زغال چوب ، کاه چوب و منیزیم و همچنین بسیاری از ذرات معمول مانند آرد ، شکر ، شیرخشک ، غلات و گرده گیاهان مورد بررسی قرار گیرد. توانایی دارد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.