خوزستان قرنطینه شد

انواع کولر گازی اجنرال

خوزستان قرنطینه شد

۲,۹۶۷ بازديد

خوزستان قرنطینه شد https://evarah.ir/2021/03/خوزستان-قرنطینه-شد/ ایواره Sat, 06 Mar 2021 13:46:14 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/03/خوزستان-قرنطینه-شد/

با توجه به پایگاه داده ایواره ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مصاحبه با پیگیری های ایواره گفت: “براساس تصمیم ستاد استان ، تصمیماتی برای جلوگیری از شیوع ویروس در استان در بعد از ظهر اتخاذ شد”. بخش دکتر. ابوالنجادیان گفت: با توجه به اینکه در غرب و جنوب استان با شیوع …

منبع: خبرگذاری ایواره
خوزستان قرنطینه شد

با توجه به پایگاه داده ایواره ،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مصاحبه با پیگیری های ایواره گفت: “براساس تصمیم ستاد استان ، تصمیماتی برای جلوگیری از شیوع ویروس در استان در بعد از ظهر اتخاذ شد”. بخش

دکتر. ابوالنجادیان گفت: با توجه به اینکه در غرب و جنوب استان با شیوع 56 درصد به ویروس جهش یافته انگلیسی آلوده ایم ، تصمیم بر این شد که خروج خودروهای داخلی و ورود پلاک های غیربومی در 11 ممنوع شود. شهرهای قرمز و 8 شهر نارنجی استان “.

سخنگوی ستاد مبارزه با تاجگذاری خوزستان ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه درگیری شرق و شمال استان خوزستان بسیار کمتر است ، با اعمال محدودیت ها به این بیماری آلوده نخواهند شد.

ابوالنجادیان بر ممنوعیت سفر در خوزستان تأکید کرد و گفت: ورود خودروهای غیربومی به استان و حذف پلاک های محلی ممنوع است ، بنابراین خواستار عدم مراجعه پلاک های غیرمجاز به مبادی ورودی استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جوندی شاپور آهوند گفت: “همکاری مردم و افزایش انطباق با پروتکل ، تعداد RT ما را از 1.59 به 1.11 رسانده است ، به این معنی که در حال حاضر 110 بیمار برای هر 100 بیمار تولید می شود و این محدودیت ها به عدد زیر 1 و شیب بیماری در استان کاهش می یابد.

ابوالنجادیان اظهار داشت: در صورت ادامه محدودیت ها و اجرای قرنطینه شهر به طور جدی امیدواریم طی 10 روز تا 2 هفته آینده روند بیماری کاهش یابد.

منبع: خبرگذاری ایواره
خوزستان قرنطینه شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.