توضیحات مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلمی از ضرب و شتم یک سرباز

۲,۵۶۱ بازديد

توضیحات مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلمی از ضرب و شتم یک سرباز https://evarah.ir/2021/03/توضیحات-مرزبانی-ناجا-در-پی-انتشار-فیلم/ ایواره Mon, 08 Mar 2021 13:11:38 0000 حوادث https://evarah.ir/2021/03/توضیحات-مرزبانی-ناجا-در-پی-انتشار-فیلم/

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا پس از انتشار فیلم در فضای مجازی درباره ضرب و شتم یک سرباز مرزبان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش ایوارهسرهنگ ابوالقاسم خاتمی در این باره گفت: سرباز مرزبانی که برای خدمت به منطقه مرزی زابل منتقل شده در حالی که به دلیل تاریکی شب و ناآشنایی با نقاط صفر مرزی …

منبع: خبرگذاری ایواره
توضیحات مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلمی از ضرب و شتم یک سرباز

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا پس از انتشار فیلم در فضای مجازی درباره ضرب و شتم یک سرباز مرزبان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایوارهسرهنگ ابوالقاسم خاتمی در این باره گفت: سرباز مرزبانی که برای خدمت به منطقه مرزی زابل منتقل شده در حالی که به دلیل تاریکی شب و ناآشنایی با نقاط صفر مرزی در حال انجام وظیفه بود ، از مرز کشورمان عبور می کند و در آن سوی مرز مقابل مرزبانان کشور افغانستان قرار دارد که بلافاصله توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به همتای افغانی اطلاع داده می شود و سپس نیروها به ایران برمی گردند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ادامه داد: در مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه ، گاهی به دلیل توپوگرافی منطقه و عدم آشنایی با مناطق مرزی ، برخی از مرزبانان کشورهای همسایه به طور نامطبوع مطابق با موارد فوق وارد کشور ما شده اند. با مقررات و پروتکل های مرزی. آنها به کشورشان برمی گردند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران انتظار نداشت که مرزبانان افغان فضایی را برای استخدام کننده ایجاد کنند تا از کلمات غیرواقعی برای جلب رضایت آنها استفاده کند یا از ترس اینکه توسط مرزبانان افغانستان سو تفاهم نشود.

معاون امور اجتماعی فرماندهی مرزبانی اظهار داشت: تعاملات مرزی و دیپلماتیک بین ایران و افغانستان از سالیان متمادی وجود داشته و انفجارهای اخیر در مرز مشترک افغانستان در استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی که جمهوری اسلامی ایران در حال کمک به پایانه مرزی. ما اهل افغانستان بودیم.

خاتمی اظهار داشت: در این راستا آموزشهای لازم به مرزبانان ایرانی جهت توجه بیشتر به تردد در مرزها جهت جلوگیری از تکرار موارد مشابه داده شد و به این فرد استخدام شده گفته شد که وی هم اکنون در مرزبانی ناجا مشغول خدمت است و در مورد او از مرز عبور کرده بود ، اخطارهای لازم داده شد.

براساس وب سایت پلیس ، اخبار مربوط به ضرب و شتم سرباز مرزبان دروغ است و این تصویری منفی از دشمنان دشمن علیه نیروهای مسلح کشور است که در دستور کار دشمنان قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
توضیحات مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلمی از ضرب و شتم یک سرباز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.