مصوبه اختیارات بانک مرکزی تمدید شد

۲,۵۶۴ بازديد

مصوبه اختیارات بانک مرکزی تمدید شد https://evarah.ir/2021/03/مصوبه-اختیارات-بانک-مرکزی-تمدید-شد/ ایواره Mon, 08 Mar 2021 20:16:37 0000 اقتصادی https://evarah.ir/2021/03/مصوبه-اختیارات-بانک-مرکزی-تمدید-شد/

رئیس کل بانک مرکزی از تمدید مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی در مورد اختیارات بانک مرکزی و رئیس کل بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز و روند تخصیص و تأمین ارز در بازار ثانویه و مقررات دیگر. مربوط به یک سال دیگر. به گزارش ایواره ، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در شبکه …

منبع: خبرگذاری ایواره
مصوبه اختیارات بانک مرکزی تمدید شد

رئیس کل بانک مرکزی از تمدید مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی در مورد اختیارات بانک مرکزی و رئیس کل بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز و روند تخصیص و تأمین ارز در بازار ثانویه و مقررات دیگر. مربوط به یک سال دیگر.

به گزارش ایواره ، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: عصر امروز ، 9 مارس 2017 ، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ، مصوبه قبلی این شورا درباره اختیارات بانک مرکزی و استاندار برای مدیریت بازار ارز و تخصیص و فرآیند عرضه. ارز در بازار ثانویه و سایر مقررات مربوط برای یک سال دیگر تمدید شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین در چارچوب برنامه اصلاح نظام بانکی ، اختیار قانونی نظارت بر موسسات اعتباری نابرابر و مشکل دار برای یک سال دیگر به بانک مرکزی تفویض شد.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: حمایت رهبران محترم نیروها و سایر اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی بانک مرکزی نقش مهمی در مدیریت بازار ارز در برابر تحریم ها و فشارهای حداکثری داشته است. ، و همچنین مدیریت موسسات اعتباری نابرابر.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
مصوبه اختیارات بانک مرکزی تمدید شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.